Hihi, zag net een banner van iemand op het forum, daarin stond dat ze 26 weken zwanger was..Dus ik denk, oeh, dat is al ver! Maar duh, ben zelf de 27 weken voorbij, haha.. Lekker snugger. Hier terug van de kofferbakmarkt, niets gezien. Nu even gauw een stofzuiger door het huis en dan de pootjes op de bank
Kleine man is vanaf vanmorgen vroeg echt niet normaal druk.. Vanmorgen maakte hij een koprol, waar ik gewoon misselijk van werd
Haha Kylie dat denk ik ook de hele tijd, dan bedenk ik me dat ik al op 28week zit :O Kleine is hier ook flink druk de laatste paar dagen!! Kan geen kwaad toch? is toch alleen maar goed teken? Ner terug van Tante, bergen met kleding en beddengoed gekregen, erg blij mee! Vriendlief zit nu met de duplo te spelen ^^ Hier ook in de zon, wel onder de parasol nu, gister al verbrand en toen maar even gaan googlen, kwam ik langs het fenomeen Zwangerschapsmasker... pff nu maar weer uit de zon dus. Klinkt als iets wat mijn huid zou doen xD Zometeen naar SM, daar eten we eens in de maand met zwager en schoonzus, altijd gezellig.
Wat is t rustig hier dit weekend iedereen van het weertje aant genieten?! Hier rustige dag gehad, net manlief met fiets van het werk opgehaald en kreeg in die 10min fietsen 5x vreselijke kramp(gok harde buiken) Niet leuk meer, kan niet eens ff stukje rustig fietsen zonder dat t pijn gaat doen. Hopen dat die 11/12weken snel gaan! Jeetje 12weken, dat klinkt helemaal niet zo lang meer hihi
Hallo Ben alweer een hele tijd niet geweest druk druk. Ga vanaf nu proberen wat meer te schrijven. Lezen deed ik wel veel. Hier morgen alweer 30 weken echt ongelooflijk hoe snel dat gaat.
hoi dames meld me ook nog eens heb het heel druk gehad , veel gedaan naamkaartjes voor de suikerboontjes zijn klaar en heb het eerste proefkaartje gemaakt , wel zonder lat dus het is nog niet recht en de randjes van het olifantje moeten ook nog klein beetje beter maar heu vind het niet slecht wat denken jullie ?
Leuk kaartje peek! Leuk idee ook om het zelf te maken. Is idd ook wel een idee. Misschien dat ik mn moeder inschakel. Die maakt al 20jaar 3D kaarten. Alleen zit ze nu even stil ermee want ze is vrijdag geopereerd aan haar hand voor de 2e keer Ego: nu lekker al in bed. Man stelde voor filmpie te gaan kijken, benieuwd hoelaat hij maar boven komt om te gaan kijken. Morgen echo!
Oe ik sta ik site bij Geselecteerde Gezinnen op Happy Kidzz Kylie heb je t rompertje al? Hoe gaat t eigenlijk met het roken en stoppen?
@Roozjuh: Ik hoop dat ze snel beter is Kreeg net een telefoontje van mn schoonzusje, we gaan zaterdag gezellig naar BodyWorld in Amsterdam!
Peekaboo wat een leuk kaartje!! Wij zijn er nog niet uit wat het voor kaartje moet gaan worden, maar ach...Er is nog tijd genoeg Hier ook een drukke baby! Voel hem nu echt vaak overdag. Voel echt ook zijn lichaampje als hij draait of heftig beweegt! Echt apart hoor! Genieten
Goede morgen, Wij krijgen ook een groei echo woensdag. Had ik bij mijn dochter niet dus is mooi meegenomen. Ik voel en zie nu ook ook soms een voetje uitsteken heel erg leuk. Vandaag de 30 weken wave :
Drukke baby, hier was hij een aantal dagen heel rustig. bewoog wel maar niet echt schokkend. En dat heeft hij gister en eergister even goed gemaakt. De hele dag aan het friemelen en bewegen daar binnen. Zo ging het vorige keer ook. paar dagen heel rustig en dan paar dagen druk. Heeft misschien met groeien te maken ofzoiets. Of misschien ligt hij dan met zn handen en voeten richting placenta te kriebelen. Zolang ik hem maar iets voel doen vind ik het goed.
goede morgen dames, Sorry ik heb niet alles bijgelezen want daar heb ik nu geen tijd voor Ik ga zo weer poesten bij oma en vanavond weer werken van 14:30 tot 22:30. Ppfff... dat word weer een lange dag Het weekend weg was geweldig !!! Alleen ik was wel erg snel moe en mijn buik ging als ik weer eens veel liep wat pijn doen. We zijn lekker weeste shoppen, uit eten geweest, naar de bioscoop, naar de vogeltjesmarkt en naar de dierentuin toegeweest het was zo leuk even met zijn 2tjes (nou ja ook een beetje met zijn 3tjes al) een weekend weg Gisteren was ik 28 weekjes Fijne dag dames, Kuss
Morgen meiden! Ik slaap nog half, maar moet er uit. Babydump komt vandaag box brengen, tussen 8-18 xD Weet iemand of ze ook op etage bezorgen? Zag een mooi kaartje, en een heleboel waves
Bijntje: nee alleen beganegrond, en anders vragen ze voor 1e verdieping een toeslag. Hoger dan 1e verdieping bezorgen ze niet. Tenzij je het heb aangegeven en de bezorger er geen probleem mee heeft.