@kleding tijdens bevalling: kreeg van een kennis de tip om een zwart shirt of hempje te dragen. Dan zie je op foto's die bloedige smurrie niet Pff,..net terug van de bekkentherapeut, lekker zitten janken daar. Haar advies is hetzelfde als die van de verloskundige, helemaal de zw in.. Ik baal er wel enorm van, maar snap het wel. Ik vertelde haar hoe ik me van de week had omgekleed met behulp van Danny.. Hoor je nou zelf wat je zegt? Dit gaat toch te ver vindt je niet? Zei ze.. Maargoed, net m'n TL gebeld, ze belt me zo terug, en dan even kijken of ze een plekkie heeft om morgen even te praten.
Kylie; op zwart zie je wel weer al het smeer van de kleine. Maakt niks uit volgens mij hoor. Misschien heb je niet eens tijd om te kiezen of is het zo warm dat je helemaal niks aan wilt.
lin: heel herkenbaar! ik ben al mn vriendinnen kwijt geraakt toen ik zwanger werd. ik was wat verder in het leven zeg maar, woonde samen, gingen trouwen, zwanger. en bij de meeste vriendinnen was het lang leve de lol. vooral niet aan kinderen denken. tja als ze mij niet accepteren wie ik ben en waar ik voor kies, dan niet he. heb ze ook nooit meer gesproken erna. ja hier en daar 'oja je heb een kindje he, hoe gaat t?' en thats it. merk dat bij sommige die nu zelf voor en gezinnetje gaan dat ze opeens contact zoeken. nou voor mij hoeft dat niet, 3jaar geleden wilden ze dat ook niet. heb er wel nieuwe vriendinnen bij gekregen die zelf ook zwanger waren en kindjes hebben. oude klasgenoten die ik toen niet kon uitstaan zijn nu vriendinnen van mij haha. mn grootste 'vijand' van kappersschool is nu zo'n beetje mn beste vriendin die elk moment van 3de kan bevallen
Je hebt je best gedaan kylie en nu even aan jezelf en de kleine denken. Wat niet gaat dat gaat niet je mag nog jaren werken dus die paar maandjes maak je niet te druk erover. Is gewoon beter. Snap je emotie wel hoor, heb ook zitten janken vd week omdat ik het niet meer voltijd volhoudt. Nu denk ik so what! Anders was het ook nog maar + - 10tot 12 weken werken geweest. Dikke knuffel en maak je niet te druk je kan dr niks aan doen en niemand die je dat kwalijk neemt hoor.
kylie: misschien dan toch beter om helemaal zw in te gaan. denk aan jezelf en aan je kleine knul! rust nu het kan
merk ik ook wel Roozjuh, ga nu meer om met meiden die ook kids hebben. Veel meiden van de zwgym. Je bent toch in een andere fase van het leven. Dan meiden zonder kinderen.
thanks, dacht echt dat t aan mij lag... normaal zag ik dr wekelijks en belden we 3 keer id week en nu is 1 keer id 1,5 maand afspreken veel. Ze is heel druk en we plannen dan zwemafspraken in en steeds is dr wel wat. Bellen doet ze ook nooit. Moet steeds haar bellen. Valt gewoon op. Ze is ouder dan ik maar in dr levensfase inderdaad nog niet aan t samen wonen net een half jaar dr vriend die ik ook nog steeds niet gezien heb... heel veel afstand. Lijkt wel sinds ik zwanger ben dat dit zo is gegaan. Ja en misschien ook in combi met dr vriend die ze nu heeft. Krijg nu wel een beetje de houding van, als deze relatie weer op de klippen loopt sta je zeker weer aan mn deur te janken, nou dan kijk je ook maar even. Heb het idee dat ik alleen besta voor de niet leuke dingen.. Thanks voor het zeuren. Vind het echt jammer namelijk. groetjes
Bedankt voor de wijze woorden.. Ik ga zo even lekker naar mn moeder..Lekker klagen Ik heb eigenlijk weinig echt vriendinnen, hoor mij nou zielig zijn Ben eigenlijk beste vriendinnen met mijn schoonzusje, verder zijn 2 collega's goede vriendinnen. Had tot we gingen trouwen een goede vriendin van school, maar die is niet op komen dagen op de bruiloft en sinds dien geen contact meer mee.. Verder nu een klein vriendengroepje met 5 stellen, heel gezellig, hebben allemaal kids (behalve mn schoonzusje en stiefbroer dan)
lin. ik ben mn beste vriendin kwijt geraakt. stonden altijd voor elkaar klaar, hadden beide kinder- en gezin wens. toen ik dus zwanger werd was ze heel blij voor me, veel vragen hoe ik me voel enzo. dat hield eigenlijk al snel op. ze had heel kort een nieuwe vriend die nog geen kinderen wilde. en kon t schijnbaar niet aanzien dat ik dus wel zwanger was en zij niet. dat idee heb ik. toen D was geboren is ze wel op bezoek geweest, nog tijdje contact gehad maarja, gaat gewoon tijd in een kind zitten en dat nam ze mij kwalijk. hoorde steeds: je kan ook dingen doen zonder je kind hoor, hij hoeft niet overal bij te zijn en je heb nooit meer tijd voor mij enz enz. tja kan m moeilijk bij iemand dumpen en dan ff uurtje de stad in gaan met haar maar dat snapte ze niet. Nu zwanger van 2de en zij nog steeds niet zwanger en hoor nu echt helemaal niks meer van haar. kreeg reacties zovan: jeetje nu al een 2de? hoe ga je dat met je tijd doen als je t al zo druk heb met D. bla bla bla. hele zielige opmerkingen. we gaan toevallig 22ste tegelijk naar HHB en uit haar reactie hoorde ik veel jaloezie zeur maar lekker hoor meid, weet precies wat je mee maakt. ik heb haar laten vallen. als ze je niet acccepteerd hoe je bent en waa rje voor kiest, wat voor vriendin is ze dan, denk ik dan maar. ok genoeg over mn zielige vrienden-kring
Hier ook contacten verwaterd, maar sommige juist dichterbij gekomen en veel nieuwe contacten gelegd. Ik vind het goed zo.. @Kylie verstandig meid.. en smurrie en bloed horen bij de bevallingdus ook op de foto vind ik..
Kleine man ligt al een uur in bed te kletsen maar slapen ho maar. Zal buiten de sneeuw/dooi prut even weg halen voordat het een waterballet voor de deur word. En de rotzooi voor de kringloop in de auto gooien. Kunnen we dat meteen weg brengen als mannetje uit geslapen is, als hij nog gaat slapen.
@roozjuh. ja, jammer hoor. maar denk dat jaloerzie er ook bij kan zitten inderdaad. Toen ik in mei zwanger was merkte ik dat namelijk al een beetje, toen het mis ging was ze er wel voor me maar toen ik weer zwanger raakte kwamen er weleens van die opmerkingen van ik ben al 30 en woon nog niet eens samen etc uit. maar zij leeft gewoon nog zoals ik al jaren terug gedaan heb. Ben in de andere fase en dat hoeft niet uit te maken maar schijnbaar is het allemaal minder belangrijk geworden voor haar. Terwijl je zou denken dat ik meer aan mn hoofd heb met een kleine opkomst... ik ga in iedergeval iets minder mn best doen en mocht er geen reactie opkomen dan zal t verwateren. Heb nu wel beter contact met een vriendin die al 2 kinderen heeft en ook een vroegere vriendin die een kleintje van een half jaar heeft. Dus denk dat het iets normaals is? Ben niet zielig hoor maar omdat die vriendin ook een collega is kan ik bij haar ook mn werk 'ei ' kwijt. Soms nog weleens heftig enzo. Ze heeft nu echter een vriend met t zelfde werk waarbij ze haar ei kwijt kan dus zal dat ook een richtingsverkeer worden. ben blij dat het goed met dr gaat maar vind het jammer dat het zo gaat. ga dr alleen niets mee doen want ik vind dat vriendschap van 2 kanten moet komen en niet omdat iemand je erop aanspreekt dat je je niet als een goede vriendin gedraagt. Daar voel ik me te goed voor. lekker dagje relaxen hier. Moet alleen nog even stofzuigen en de gang dweilen, al die vieze zout troep! Ben blij dat het dooit! hihi
Les, wanneer kom je nou met info! Hoop dat alles goed was met jullie kleintje! Lin, ja hier ook hoor sommige vriendschappen verwaterd door zwangerschap/ kindje. Eerst snapte ik er niks van maar nu begrijp ik soms wel dat hun wereld anders is als die van mij. Maar blijft jammer! Wel erg jammer dat ze met zoveel smoesjes afzegt, dan liever gewoon duidelijk inderdaad. Kylie, hopelijk morgen tijd om met TL te praten en volledig de ziektewet in te gaan. Moeilijke en geen leuke beslissing maar wel goed voor jou en je kindje. Boefjesmama, en slaapt hij al? Hopelijk toch even dutje gedaan.
Pfff wat een geklets haha! @echo meiden, succes!! en ook van genieten he? @kleding, eh nog helemaal niet aan gedacht, moet maar even gaan bedenken hoe en wat xD Denk iets van een lang shirt ofzo.. maar moet die uiteindelijk toch niet uit vanwege huid op huid contact? Dan zit je toch uiteindelijk toch zonder kleding? of zie ik dat verkeerd? @bij bevalling, pff ik en vriend en ziekenhuismensen. Meer niet hoor. Grote kans dat schoonmoeder op de gang staat.. weet niet wat ik daar van vind.. maar ze brengt ons hoogswaarschijnlijk ook naar ziekenhuis toe. @Kylie, Knuffel <3 Meid, houd je niet sterk als je dat niet kan he? Denk aan jezelf en de kleine! @Harde buiken, pff 20 vind ik echt heel veel! Hier eigenlijk nauwelijk last van, na seks wel, maar verder eigenlijk niet. Nu werk ik ook niet en kan ik het lekker rustig aan doen, dus daar zal het ook wel aan liggen. @Vriendinnen, Onze vriendengroep bestaat ook voornamelijk uit lang leven de lol-mensen, single en voornamelijk mannen.. Met de meeste is het wel flink verwatert (nu al) maar dat ligt ook wel beetje aan mezelf hoor, er word overal binnen gerookt en daar wil ik echt niet tussen zitten. Dus ga eigenlijk niet vaak meer naar "bijeenkomsten" Er zijn wel een aantal die hier langs komen, dat is wel gezellig dan! Mijn beste vriendin snapt het hele zwanger zijn niet zo goed.. Waardoor we eigenlijk steeds minder afspreken. Mijn zus is nu de gene aan wie ik het meeste heb, Die woont alleen weer 200 km verder op.. pff hoop op leuke zwcursus-meiden @hier, Vandaag Valentijn dinertje hier, Morgen drukke dag namelijk. We wilde er niks aan doen, maar wil vriendlief toch wel verrassen met een etentje. Gewoon thuis, uitgebreid koken en eten =) Jullie iets aan Valentijn doen?
Oh ja kleding tijdens bevalling, vorige keer had ik zo'n pyjamahemd aan. Wel speciaal gekocht voor bevalling. Zat ook steeds in vluchttas. Kleur niet naar gekeken, vies wordt hij toch of van het bloed of van smeer van kindje. Ik wil nu ook weer iets leuks gaan kopen, niet dat je daar mee bezig bent maar vind het wel leuk ter voorbereiding zeg maar. @ Eerste pakje, vorige keer had ik een neutraal pakje wat voor de kleine kon. Nu wil ik een pakje voor een jongetje en eentje speciaal voor meisje. Vind wel leuk om net wat anders te doen. @ Wie aanwezig, vorige keer wisten mijn ouders en schoonmoeder dat het begonnen was. (op mijn moeders verjaardag braken de vliezen haha) Ik wilde ze niet in ziekenhuis hebben maar wel leuk dat ze wisten dat het begonnen was. Dit keer zal dat weer zo zijn, en 1 van hen moet dochtertje ook opvangen als bevalling begint. Eerst nog ff beslissen wie dat wordt
hey dames. zo de echo was helemaal goed. ze groeit prima....! ja ja we krijgen een meisje.....!!!! was mijn voorspelling toch goed...! al had ik het niet verwacht! ben nog steeds helemaal verbaast! hihihihihihih mamavana heb jij je echo al gehad???
Valentijn.. beetje een dubbele dag morgen zou ik zijn uitgerekend namelijk van de eerste zwangerschap. denk dr dus toch wel aan terug. Moet naar de tandarts en daarna tot 20 uur werken dus ben wel bezig. Heb voor mn vriend een slabbetje gekocht dat hij de allerliefste papa is. Gewoon een aardigheidje doen dr normaal ook niet veel aan.