Lief kaartje Peekaboo. Kylie, hoe gaat t stoppen ? Waarvoor ben jij geselecteerd van Happykidz Roozjuh ? Yeah 27 weken wave Lionne
Mirri: de Label Boxkleed. Mocht 1 uitkiezen dus dat is een knal roze geworden hihi Krijg m met 2weken binnen, zal volgende week ergens zijn.
Leukkk Roozjuh, ik hoop dat wij ook ns wat krijgen......t weekend duinrell lijkt me wel gaaf maar dat zullen meer mensen gaaf vinden
Ja die lijkt me ook leuk! Ik heb er niet op gereageerd. Onze weekenden hebben we altijd wel wat te doen, en gaan eind vh jaar al naar Landal dus gun ik het anderen
@Roken: Niet goed.. Probeer zo min mogelijk te roken, en dat gaat goed. Durf nu ook niet echt meer cold turkey te proberen, omdat ik overal lees dat de beeb nu erg gevoelig is voor stress.. @HappyKidzz: Romper heb ik al binnen, en gewassen en gestreken. Weet verder eigenlijk niet wat ze van me willen, haha!
Cold turkey is toch echt t beste denk ik. En stress? Tja denk dat het roken slechter is dan een weekje onrustig zijn. Testen: haha ja wassen, verslag en thats it denk ik ik weet ook niet wat ze van me willen weten straks. Is t leuk rompertje of gewoon standaard wit?
Ow bah, ik heb echt een emo/sjago dag..Kan wel janken..Rot hormonen!! En dan waarschuw ik danny ook nog van te voren: Ik zeg het alvast, ik ben erg sjago..En dan nog ff lopen treiteren hé... PFFFF
Kylie, succes vandaag want die dagen zijn echt klote Probeer maar lekker iets te doen waar je zelf zin in hebt. Lekker een beetje ontspannen Ik heb weer een buikfoto geplaatst in het topic Kuss
@kylie, pff mannen! Succes vandaag! Ventje is hier mooi druk weer. Ben zelf ook wel druk bezig eigenlijk, planken aan het ophangen etc.. haha! ben ook bezig met een geboortekrans voor op de voordeur straks, net de naam uitgeknipt, was ook wel leuk om doen. Maak het toch allemaal weer echter he?
Sjago: was k gisteren, maar dat kwam ook omdat k slecht geslapen had. Gelukkig hield me man daar rekening mee en heeft me laten mopperen op alles en nog wat Uitslag bloed: Alles keurig, ben ook niet meer rhesus negatief d! Ben k blij om, scheelt weer wat spuiten. Wel moet k aan vullende druppels nemen voor de ijzer. Die blijft nog vrij laag, ook al let k op mn eten daarbij. Vandaag: lekker vrij, net boodschappen bij de markt gehaald en straks met vriendin lekker terrasje pakken.
Hier weer terug van ons weekendje weg. Heerlijk genoten van het mooie weer. lekker geschopt voor de mannen en gezwommen, gefietst en buiten gezeten. Heb niet bijgelezen hoor was echt te veel. iemand een kleine update of heb ik niks gemist?? Oeh 28 wkn wave vandaag!! Vanavond 2e les zwgym.
Vroeg het aan hem, Hij wilde het maar al te graag naar boven brengen (3de verdieping zonder lift) Echt super! Staat nu al in woonkamer, zometeen maar eens kijken of ik hem in elkaar kan zetten
bijntje, fijn zeg dat hij het toch wilde doen voor je !!! Ik vind zowiezo eigenlijk wel dat ik als zwangere vrouw veel meer voor elkaar krijg dan als normaal hahahah Zo ik ga afsluiten dames want ik moet weer aan het werk, ppff... Maar ja nog 6 weekjes Fijne dag nog, Kuss
Hoe voelt het eigenlijk aan dat de kleine de hik heb? Want dr net voelde ik een paar minuten lang tikjes steeds in mn onderbuik. Of kan je dat niet voelen de hik bij de kleine?