juni 2012 mama's !! deel 3 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Ik zou me geen zorgen maken hoor.
    Zolang je haar blijft voelen is toch geen probleem?
    Ik begrijp je wel hoor! Ik zat me van de week zorgen te maken omdat hij zoveel bewoog xD Gewoon lekker genieten.

2. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Terug van de zwangerschapsgym. We zijn begonnen met puffen :)

Net een puddinkje op. Straks een paracetamol en dan lekker tukken :)

Ik mag trouwens maandag al naar de tandarts. :)
    Morgen op het werk de receptie overnemen. Ik ben benieuwd.

3. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Misschien ligt ze zo dat ze niet meer zo hard kan schoppen. Ze krijgen steeds minder ruimte he.

4. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Thnx roozjuh.
    Ik sla die flanellen dingen over heb 20 hydrofiele luiers vind t gescheten :p

@zwangerschapsgym, mn zus heeft ooit zwyoga gedaan. En die is gestopt na 2 lessen haha nadat een paar vrouwen oefenweeen kregen en spontaan in de stress schoten en niet meer wisten hoe de ademhaling moest (vertelde ze zelf) toen had ze zoiets van ja daaag , uiteindelijk is mn zus 2x bevallen zonder te veel gedoe :p

Dat ademhalen geloof ik allemaal wel, vorige keer ha dik ook 21 uur weeen zonder ooit in de buurt van een gym te zijn geweest.

Ik heb ff half prenatal leeggekocht ahahha :p moest nog lakentjes en dekentjes en hoeslakentjes etc. dus voor 100 euro mn slag geslagen. Wel lekker hoor die korting scheelt toch weer paar tientjes. Hele stoere schoentjes en stoer jasje gekocht :p en groen mutsje.

5. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

kraampakket is hier ook binnen friesland) zat een babyboek in van week 1 tot 1 jaar. Van pauline oud
    Verder veel weer vergeten.
    Staan er trouwens al meer kamertjes op de juni site?

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    nee kheb nog geen foto's erop gezet, wel goed idee voor als ik morge ff niks te doen heb ;)

7. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    hoi allemaal! pfff lijf begint te protesteren. Moet nu echt rustiger gaan doen. Wou ik nog niet aan.. hihi ga nu ff bijlezen!

8. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    hahaha je moet Danielle je moet :p

9. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Foto's: Van mij ook nog niet, stiefbroer komt van de week de lamp ophangen en dan is het in principe klaar, dan komen de foto's.

Hier: Jeetje, hoofdpijn komt weer terug..

10. boefjesmama

Kylie, asprine mag je wel nemen hoor als het niet gaat.

Iemand had een dubbele tummy tub, ze doen het prima als wasmand en speelgoed box. Zou hem gewoon bewaren.

Zitten American pie te kijken. Voor de zoveelste keer maar blijft een leuke film.

11. Kylie1986

@Boefjesmama: Had rond 17uur al 2x genomen, en nu net weer 2x..Dus dat is al max.. Hopen dat ik een beetje slaap vannacht.
    En de Tummytub hou ik apart voor mn schoonzusje :) Heb het dr even gevraagd :) Heb al 2 luieremmers, waarvan ik er 1 als wasmand ga gebruiken :)

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    extra tub dinges ding, ff aan manlief vragen wat hij ervan vind. weet nu al dat ie t niks vind :p ik gok op: 'wat moet je ermee? zit ze heel krap in een emmertje terwijl we een badje hebben'

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    whahaha nee dat vind ie geen porem, je kind in een emmertje gepropt :p hoop dat je schoonzusje er wat aan heeft kylie :)

14. Kylie1986

Ik denk zelf ook niet dat ik hem ga gebruiken hoor.. Heb ook een badje.

15. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

nou zeg, ben ik door jullie advies niet meer bang en ik voel haar ineens kei veel bewegen en rommelen in mijn buik :D hahah Ik maak me inderdaad geen zorgen meer want ze beweegd nog wel goed.

Argh... krijg ik ineens een trap tegen mijn ribben. Ze is dus nog levendig genoeg :) De zorgen zijn weer verdwenen hoor ahahha
    Bedankt dames !!!

Als ons kamertje klaar is dan maak ik ook een foto van de babykamer maar eerst ga ik het inrichten ahaha.
    Toen ik vanmiddag thusi kwam van de oppaskids had vriendlief de plank op de babykamer ook weer gehangen dus nu is het alleen nog de kastjes stellen en ow ja de lichtschakelaar moet nog vast geschroefd worden. Eerst even 2 schroefjes bij mijn vader regelen ahah want bij de karwei moesten we anders een heel doosje kopen en we hebben er maar 2 nodig ;)

Zo nu ga ik weer tv kijken en ga ik afsluiten denk hahahha
    Slaap lekker allemaal alvast,
    Kuss

16. boefjesmama

Wij hebben hem ook nooit gebruikt vond het een eng onding.
    Badje is veel makkelijk om je kleintje vast te houden.
    Gebruiken het ding nu als wasmand.

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    vroeg me af of er ook dames hier zijn die zwangerschaps fotoshoot gaan doen?
    ik zelf niet, maar wel een baby fotoshoot als de kleine meid net geboren is. mijn broer is trouwfotograaf en gaat er nu zwanger en baby shoot's bij doen en wilt onze kleine gup fotograferen om te oefenen voor verdere fotoshoots in de toekomst. heb er nu al zin in!

18. Kylie1986

Ik heb een soort van shoot gedaan :) Foto's staan in mn album, maar volgens mij heb je ze op FB gezien?

19. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

heey ja wij gaan een zwangerschapsfotoshoot doen :D Met ongeveer 34 weken doen we dit. Ook heb ik een vriendin die altijd graag foto's maakt en ze had nu een neuwe camera en ze vroeg of ze van mij misschien foto's mocht maken om te oefenen want ze had een nieuwe camera en ze wilde eigenlijk iets als fotograaf gaan doen uiteindelijk. Nou dat mocht van mij wel ahhaha Doen we binnenkort een keer hiihi ;)

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    leuk CN! Kan zij oefenen en heb jij mooie foto's ;)

ja kylie die heb ik gezien inderdaad, erg leuke fotos :D

Deel Deze Pagina