juni 2012 mama's !! deel 3 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    En dan krijgen wij een foto ;)

@BM, Als ik kijk naar mijn nichtjes, (die houden ook van bouwen hoor) Die zijn veel langer zoet met de Duplo, omdat ze daar echt hun fantasie in kwijt kunnen..

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ja foto komt er zeker :) maar tuin is dan nog niet helemaal af. krijg voor mn verjaardag intratuinbonnen dus dan gaan we het aankleden met plantjes enzo. dus foto zal van kale tuin zijn dan :p tenzij je maandje wacht hehe

ego: krijg net een mailtje dat maandag mn boxkleed op de post gaat. ze had de vulling ervoor niet meer en die komt vrijdag pas binnen. ze vroeg ook nog of ik meisjes kleding wilde hebben. haar schoonzusje heeft 2 dochters en wilde mij wat doneren :D echt zo vet! dus die gaat ze bij het boxkleed erbij doen voor mij

3. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Boefjesmama: Denk ook niet dat we alles nodig gaan hebben. Ik neem sowieso een onderlegger mee met de meivakantie en met het weekendje drenthe in Juni (doe die in de vluchttas, die gaat ook beide keren mee, incl. maxi cosi)
    @Bijntje: Het was leuk! Leuk klein cluppie. Ik moet er alleen 1 missen, want dan zijn we op vakantie..Zat eigenlijk bij de groep hiervoor, maar die zat niet vol genoeg.
    @Roozjuh: Ik wil steeds je echte naam typen, haha :) Wat fijn joh, ben benieuwd of er wat voor je tussen zit!

Ben wel kapot nu, gelukkig zijn de andere cursusavonden vanaf half 20, i.p.v. half 21

Heb vandaag spullen gehaald om een groot canvas schilderij te maken voor de beeb :)

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    haha, je mag best mijn naam gebruiken hoor :p
    was cursus leuk en ook leerzaam?

5. Kylie1986

Nu was meer intro, voorstellen en we hebben aandacht aan houding besteed

6. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Bijntje: neig zelf ook steeds meer naar Duplo. Toch ook best duur zelfs op MP. vragen ze er nog best veel voor. Denk dat hij daar toch langer plezier van gaat hebben.

Ga afsluiten lekker naar mn bedje.
    Morgen middag werken van 3 tot 6 dus morgen lekker rustig aan doen.

7. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

hoi allemaal,

Hier ben ik ook net terug van de zwangerschapsgym. Ook hier vooral introducie, voorstellen en een paar oefeningen gedaan. Verder vond ik het wel erg gezellig hoor hahah. Allemaal van die zwangere dames om me heen.

Nou ik ga nog lekker even op de bank liggen en rustig aan doen ahahha.

Ik heb zin in chocolade maar ik pak het niet want ik heb de hele tijd maagzuur en die chocolade zal dat alleen maar erger maken ahhah. Dus maar een paar crackers met smeerkaas en komkommer erop gegeten. Ook lekker ;)

Slaap lekker dames,
    Kuss

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hier aan de M&M's :p jummm

9. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Mogguh, mamma's
    Dat jij dat nog kan Roozjuh, ik moet net als CN chocolade bezuren met brandend maagzuur dus cold turkey hier 0_o

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Haha, ja van chocola eigenlijk geen last. En heb altijd glaasje melk en rennie voor het slapen gaan.

Moguh mama's! Mijn bekken zijn verrot, D kwam net uit bed dat ie plas moest doen dus heb manlief eruit geschopt :p vond ie niet zo leuk totdat ie me hoorde kreunen van de pijn. Hoorde m daarna beneden flink schelden(geen scheldwoorden maar meer boze klanken. Wij schelden niet bij D in de buurt) hond had haar broekje weer is uitgekregen(ze is loops) en is op de bank gaan liggen. Die zit nu onder t bloed. Dag begint goed... Straks nog 2 idioten die over mn gras gaan lopen en dan is t eindelijk klaar in de tuin!!! Op wat aankleding na

11. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Morgen!
    Fijn dat de cursus zo leuk was meiden!
    Wij hier vanavond weer, 20-22, vind het wel laat hoor.
    Val iedere keer bijna in slaap bij die ontspanningsoefeningen :)

@roosjuh, oh wat shit van je hond..
    Is je bank nog te redden?

En houd eens op over die M&M's xD

Hier vandaag rustig dagje, Vanmiddag komt vriendin langs. maar dat is ook het enige wat ik ga doen haha!

iemand anders spannende dingen in de planning?

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Bijntje: ik hoop t, lig zelf nog in bed dus zal er straks achter komen.
    M&M's sry :p dat was ik weer hihi

13. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Goedemorgen dames!

even snel want Mark loop hier rond en die moet ik steeds achterna lopen, die was half 7 al wakker dus die gaat er zo nog weer even een uurtje in ;) loopt nu alweer met zijn duim in de mond namelijk!

Gisteren bij de VK geweest: alles goed! bloeddruk 112/52 buik opgemeten, ligt mooi op schema en hartje klopt prima! Beeb ligt al met hoofdje naar beneden en lekker de de benen in mijn ribben te schoppen ;)

Ga vandaag de spullen voor komend weekend alvast inpakken, omdat mijn ouders 30 jaar getrouwd zijn gaan we een weekend naar Landal :D

zal strax ff terug lezen als Mark op bed ligt!

14. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Goedemorgen mama's

Planning: straks naar de bekkenfysio. Manlief gaat oefeningen leren om mijn bekken te ontspannen :)
    Daarna wordt hij om 13.00 gebeld door een bedrijf. (hij wil de baan toch niet)
    En vanmiddag even naar ikea/prenatal.

Weet iemand waar je meer informatie kan krijgen over de teoslagen die je via de belastingdienst kunt krijgen. We krijgen namelijk nu niks, mijn man wil (ook) in de zorg gaan werken, dus dan verdienen we niet heel veel. En ik denk dat we wel recht hebben op een aantal toeslagen.

@roozjuh, wat voor broek krijd jullie hond aan? Mijn ouders gaven de hond een aansluitende onderbroek aan (met een geknipt gaatje voor de staart) volgens mij kreeg ze die niet uit.

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Lionne: toeslagen.nl
    Hond krijgt hier een kinderonderbroekje aan met een gat voor de staart inderdaad :) maar op een of andere manier krijgt ze m toch elke keer weer uit(alleen snachts als ik er niet bij ben) we gaan vanavond ff voor andere broekjes kijken. Weet alleen de maat niet van deze want die moest eruit geknipt worden(jeukte).

Einneh: lekker hoor Landal!! Welke gaan jullie? Wij hebben geboekt voor september. Lommerbergen

16. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    zw gym is leuk hoor! zeker leuk om daarna contact te houden daarna. Bij onze zoon hebben we nu ook nog steeds contact, leuk om die kindjes op te zien groeien.

17. Kylie1986

Hihi, ben alles weer vergeten, denk ik :)

@Chocola, kan ik ook nog gewoon eten,

Vannacht weer ok geslapen, alleen weer wat harde buiken..

18. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Roozjuh: wij gaan naar het Land van Bartje (Drenthe) over 3 weken gaan we nog een keer met vrienden en dan naar Twents Haarsveld (volgens mij).
    We gaan niet op vakantie en ik kan me er nu nog toe zetten dus dan maar 2 keer binnen een maand :D;)

19. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

goede morgen mamma's

Zo ik werd een keer wat later wakker, heerlijk !!!! Ik werd pas om 8:30 wakker. En vanacht heb ik weer eens een keer geslapen als een roosje ahahh :D

@ m&m's. oeh... daar was ik dus echt mega verslaafd aan !!! Maar ja dat probeer ik nu niet in huis te halen. En ik pas echt af en toe wel iets van choclade alleen moet ik dat wel bezuren met maagzuur. Maar om helemaal geen chocolade te pakken kan ik niet ahhahh.

@mirri, kEcht stom he, afkicken van chocolade ;)

@roozjuh, ik hoop dat het meevalt met de bank en dat het er gewoon af te poetsen is. En balen dat je weer zo een pijn hebt :( Sterkte !!!

@bijntje, wooww... van 20:00 tot 22:00 is best laat jah. Ik zou ook helemaal doodop zijn aan het einde hahaha.
    Vee plzier vanmiddag met die vriendin van je

@einneh, Fijn zeg dat bij de vk alles weer goed was !!! En lekker 2 keer een weekens weg is leuk toch ;) hartstikke veel plezier toegewenst !!

@lionne, sorry wat betreft toeslagen zou ik het echt niet weten.
    Succes bij de bekkenfysiotherapeut.

@danielle, ik wet niet of ik contact wil/ ga houden met de dames van de zwangerschapsgym want ik heb het al te druk om mijn eigen vrienden te onderhouden ahhaha ;)

@kylie, fijn dat je ook weer lekker hebt geslapen. En nu hopen dat dit zo doorzet :)

@planning, eigenlijk helemaal niks voor vandaag :p Dat is lang geleden geweest en ik vind het voor een keer heerlijk. Ik heb al weer wel een wasje babyspul in het machine zitten en ik zie wel wat ik verder ga doen :cool:

Fijne dag dames,
    Kuss

20. helma85

helma85 Niet meer actief

goodmorning!
    Weer een mooie dag in aantocht!
    Gisteren zijn we naar het strand gegaan ( kwartier rijden) en daar lekker gaan uitwaaien met de hond. Was wel wat frisjes, maar zo heerlijk!

Roozjuh: oei, dat is minder, hopelijk vallen de vlekken mee. Wat voor soort bank is het?
    Chocolade: ik moet dat nog steeds iedere dag iets van eten, anders mis er iets aan mn dag ( beetje autistisch op dat vlak:p)
    Nagels: binnenkort ga k aan mn man vragen of hij mn teennagels wil knippen, luk me zelf namelijk niet meer;p
    Planning: straks was ophangen buiten, paar boodschappen doen. Vanmiddag met 3 vriendinnen ( waarvan 1 net moeder is, de ander bijna 1 jaar) lekker gaan wandelen en terrasje pikken. vanavond lekker lui op de bank

Deel Deze Pagina