Les ook en meid jeej! gefeliciteerd!! wild t meteen op de site zetten maar het gedeelt van site maken ligt er momentel uit. help me er ff aan herinneren vanavond/morge aub Ehh wilde nog ergens op reageren maar weenie meer wat. hang ondertussen aan de wachtlijn bij vodafone manlief word al tijdje gebeld door een anoniem nummer en hangen ze weer op. begint beetje vervelend te worden aangezien dit onder zn werk en snachts ook gebeurd. *edit: hoor net dat t via internet moet GRRR. zet t dan duidelijk op de site neer had me geld gescheeld voor bellen. oja en ik word steeds trotser op mn kleine knul!! Hij heeft gister weer op potje geplast en nu net voor 3de keer gepoept woehoeeee. ok erna wel naast t potje perongeluk geplast maar dat wilde hij zelf meteen opruimen. gaat dus goeie kant op!!! maargoed ook want hij wilt geen luier meer aan. loopt niet als sinds 11uur in zn blote kont ronde (wel met sokken en warme vest) maar vind t niet ideaal dat ie half naakt rond loopt met deze kou. kachel dus maar graadje hoger gezet. sry voor mega ego wat eten jullie vandaag?? las dat iemand valentijn dinner heeft vanavond, gezellig! wat ga je maken? Hier vanavond andijvieschotel jummmm. oja en we doen niks met valentijn. vind t onzin heb liever een bos bloemen heel onverwachts ofzo, niet op een vaste dag omdat half nederland dat doet
Les wat leuk, een meisje! Gefeliciteerd hoor! Ik heb net ook een controle gehad en vroeg of ze met de echo even wilden spieken. Gelukkig vond ze het geen probleem maar ons manneke lag lekker te soezen daarbinnen. Mondje ging steeds open en dicht en handjes lagen lekker rondom het hoofdje. Alles was gelukkig goed! Pas met 35 weken krijg ik een liggingsecho dus even tussendoor is wel fijn hoor! Nu met 4 weken weer terug voor een controle.
Valentijn doen we niks aan trouwens... We gaan de dag erna op vakantie en familie komt morgen al in huis want die blijven op het huis en de honden passen dus we zijn niet eens alleen
Joekie waar gingen jullie heen op vakantie? lekker warm en zonnig? ooo ik zou er alles voor over hebben om er paar daagjes tussenuit te gaan. center parcs ofzo, heerlijk relaxen! wij gaan eind van het jaar pas, november denk ik
Het wordt Thailand. Lekker warm inderdaad. Gister de koffers gepakt Zie net voor het eerst mijn kindje bovenin de buik schoppen!! Mijn hele buik gaat heen en weer Gaaf zeg! Jammer dat mijn vriend het weer niet kan zien.. Tot nu toe voelde ik het alleen onderin mijn buik maar zo duidelijk als nu had ik het nog niet gezien!
alles was perfect in orde ! geen afwijkingen en nog steeds een zoon ! kleine loopt een week voor in groei
Dat ben ik Haha, nou heb wat Engelse roots, dus we gaan voor de Roast. Hele kip in de oven, aardappels en spercibonen, soep vooraf en chocolade pudding als toetje <3 Houd wel van in de keuken staan, doe het ook wel vaker hoor, maar Valentijn is weer een leuk excuus om aan tafel te eten met kaarsje enzo (eten hier eigenlijk altijd voor tv ) Nu het nog kan laatmaar zeggen.
@thailand, oh dat lijkt me heerlijk met dit weer hier! Geniet ervan!! @ Mama van A, mooi dat alles in orde was!
thailand o lekker!! mijn pa is er geweest met zn huwelijks reis. 1 van zn mooiste vakantie plekken waar hij is geweest zegt ie. en hijs in heel veel landen geweest Veel plezier!!!!!! Bijntje, dat klinkt lekker. hoelaat eten we? haha. eetsmakelijk vanavond, geniet van je romantische avond. hier soms ook voor de tv, als we makkelijk eten (1pans gerechten zoals macaroni of andijviestampot dus vanavond)
Joekie, heerlijk Thailand! Hoe lang ook alweer? Les, gefeli met meisje in je Buik en dat alles goed was, super! Eten vanavond: gebakken aardappelen, sperzieboontjes met champignons ertussen door, filetlapjes met champignonsaus. Hoop dat het jammie wordt! @ ff extra spieken, wat fijn dat vk dat deed! Hier wel echopraktijk naast vk maar geen apparatuur in spreekkamer. @bijntje dat klinkt lekker! @mva, fijn dat alles goed was!
Ja, we gaan 17 dagen. Heb er echt zin in! Gister de koffers ingepakt en de boodschappen zijn in huis voor onze familie die in ons huis komt oppassen op de honden en het huis. Heerlijk hoor! Maar vind de drukte eromheen nooit zo geweldig...
Babyface exclusieve geboortekaartjes (geboortekaartjes met foto) Erg mooi dit helemaal mn smaak echter wel erg duur. ga eens zoeken naar een alternatief!
rt4, gaat over straie en ks en afvallen na bevalling. maybe dames die interesse hebben om te kijken? is nu net begonnen
Mannetje is niet meer gaan slapen. Even naar de kringloop geweest rotzooi weg gebracht. Daarna even snel naar de stad zonder wagen! Meneer heeft bijna alles zelf gelopen. En bij de HA plaspotje opgehaald ter controle. Al is het voor mijn eigen gevoel dat het in elk geval geen blaasonsteking is. Mannetje ligt nu lekker in bed sliep binnen 5min. was toch wel erg moe.
vind die dr oz echt een kwal maar gek genoeg staat t nog wel op hier. was net alleen naar mn buuf want mn terror kat zat weer bij hun in het konijnenhok. word zo moe van die kat he pfff. gelukkig doen de beesies elkaar niks, liggen relaxed tegen elkaar in de stro maar weet niet wat konijn ervan vind. die stressen nogal snel. dus toch kat eruit gehaald maar
Hier ook dr Oz aan staan. Altijd leuk als het over zwangerschap gaat haha Lin, mooie kaartjes idd maar ook duur idd. Maar zoiets moet vast ook iets goedkoper te vinden zijn. Boefjesmama, goed om in ieder geval te laten controleren. Als het geen blaasontsteking is kun je het in ieder geval uitsluiten
Ja, misschien dat we zelf wel ergens zn soort kaartje kunnen laten drukken en dan een zelfgemaakte foto ertussen doen. Wil even gaan zoeken nog. ook oz gekeken