juni 2012 mama's !! deel 3 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Bijntje: Lastig.. Maar is er ook niet een kans dat je door de pijn juist in jezelf gekeerd raakt en daardoor rustiger blijft? En misschien moet je vriend ook even weten hoe jij moet ademen, zodat hij je kan helpen.

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Leuk schilderijtje!

Hier goeie nacht gehad. Kmoest net wel lachen op psz. Leidster vroeg hoeveel dagen ik nog moest. Ze schrok zich rot toen ik zei 11weken haha. Ze dacht dat ik er al bijna was.

3. helma85

helma85 Niet meer actief

Goedemorgen
    Slapen: redelijk, kon alleen mn ligging niet vinden door mn buik:p
    Gisteren: een gezellige leuke dag gehad.
    Tikken in buik: die vraag had ik een poos geleden ook gesteld bij dit forum en dat is de hik! Grappig eh!
    Vandaag: werken reeks van 4 dagen. Nog 4 weken werken, 1 week vakantie en dan verlof! Wat gaat de tijd snel!!!

Fijne dag iedereen!

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    29weken wave

5. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Ja daar was ik eigenlijk ook vanuit gegaan dat ik dat zou doen.Maar toen besefte ik me gister dat het ook niet zo hoeft te zijn..
    We volgens ook de cursus "Samen Bevallen" zodat vriendlief het allemaal ook weet en mijn kan steunen. Maar op de een of andere manier besefte ik me dat gister pas...:)

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    oja kreeg bij echo afgelope maandag te horen dat onze meid al een bosje haar heeft en dat we dus kunnen verwachten dat ze straks lekker veel haar heeft. kan je dat al zien dan joh???
    we hebben a.s maandag een 3D/4D echo, ben benieuwd wat we daar zien :D

7. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Thnx meiden
    Leuk schilderij Kylie,
    Wat n dromen, heb ik de eerste 3 mndn gehad nu (nog) niet.
    Bijntje, heb vertrouwen aan t begin van m'n weeën liet ik me ook makkelijk door van alles afleiden. Maar verderop zijn de weeën sterk genoeg om al je concentratie op te eisen. 

8. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Kylie, leuk schilderij!

Bijntje, niet te veel zorgen om maken, je bent nu droog aan het oefenen zeg maar. Straks met de pijn erbij denk ik dat dat vanzelf wel goed komt.

Geboorteplan, laatste keer vroeg de gyn aan mij of ik een geboorteplan wilde opstellen dus denk dat dat bij iedereen dan nog gevraagd zal worden?

dromen, ik word er gek van! Echt elke seconde dat ik slaap droom ik zo intens en echt! Vannacht ook weer allemaal niet leuke dingen gedroomd dus dan liever testbeeld hihi

Roozjuh, leuk jullie dame dus haartjes! op onze 3d echo zagen ze bij de kleine ook al haartjes. Leuk! Mijn dochtertje had echt een hele bos. En D?

Helma, 4 dagen achtereen werken, succes!

Cecilia, fijn dat je vader nu eindelijk hulp zoekt van een therapeut! Hopelijk zet hij ook door en blijft hij daar lopen.

Hier alles goed, rustig aan.

9. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @Bijntje. Je weet toch niet van te voren hoe het bij jou zal gaan. Maak je niet te druk. Wat hierboven al gezegd is je bent aan het droog oefenen en je gebruikt de tips die je straks nodig hebt. Daarom train je. Als je leest over de bevalling maak je allemaal stofjes aan en het enige wat je niet moet doen is angstig zijn want dan werk je het tegen. Het komt echt goed hoor, je staat er niet alleen voor he.
    (zo bekijk ik het ook;))

@Vannacht ook een uur wakker gelegen tussen 4-5 uur van de kleine druktemaakster.
    Ga even een beetje in huis rommelen. Heb weer heel lang geslapen, helpt wel denk dat ik teweinig rust gehad heb de afgelopen tijd. Dus even bijtanken had dienst t hele weekend maar voel me dus niet fit.

@haartjes. O wat leuk dat ze dat konden zien! Bij mn 30 weken echo heeft ze er niets van gezegd. ik ben ook zo benieuwd. Mn vriend had een bos haar en ik ben tot 1,5 jr kaal geweest..

De rest ben ik vergeten...

doeidoei

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    D had niet zo gek veel haar. maar wel heel netjes :p zat strak naar voren alsof ik het in model had gedaan hahaha. kreeg er regelmatig reacties over 'goh kapstertje, doeje nu al zn haren? hijs net een week oud' hahaha

geboorteplan: nee vragen ze niet aan iedereen. hebben ze mij toen ook niet gevraagd maar kga deze keer wel 1 maken. volgende week maar ff tijd zoeken en er goed voor gaan zitten om 1 te maken

haartjes: ja die vrouw kwam er zelfs mee. ze kwam erachter dat wij a.s maandag een 3D echo bij haar hebben en dan heb je al meteen een andere conenctie met die persoon vind ik. ze ging opeens allemaal leuke details vertellen wat ze zag, en nog ff extra naar geslacht kijken en de haartjes dus ook :)

11. Kylie1986

Net 2 boterhammen gegeten en een beker melk, mag nu tot 14.00 uur niets eten of drinken, bah!

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Is dat voor de bloedtest kylie?

13. Kylie1986

Jah, suiker..en Hb prikken ze ook meteen.
    Ik snap het niet, beide kunnen ze ook met een vingerprikje doen, waarom helemaal naar het ziekenhuis en bloedprikken?

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Ja weet t ook niet. Maar beste is om meteen na je broodjes naar zkh te gaan om te prikken, waarom wacht je tot 2uur?

15. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Enge dromen: gelukkig hier niet aanwezig!

Schoppen 's nachts: mijn vriend zegt dat de kleine 's nachts erg actief is maar ik zou het niet weten aangezien ik heerlijk slaap :)
    Mijn vriend verbaast zich dat ik door kan slapen aangezien het er hard aan toe schijnt te gaan. Hij voelt het in zijn rug als ik tegen hem aanlig :)

16. Kylie1986

@Roosjuh: Moest van de vlk, staat ook op labform, 2 uur na lunch..Moest om 12uur eten en dan 2 uur later prikken

17. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Thnx voor alle tips en bemoedigingen meiden!

@kylie, iedereen moet die test weer anders doen he?!
    Bij mij was het ook gewoon vingerprikje! Succes er mee ;)

18. helma85

helma85 Niet meer actief

Hebben jullie soms ook van die krampen in je kuit?
    Doet soms best zeer, iemand tips?

19. Kylie1986

@Helma: 's nachts af en toe een beetje, maar nog niet zo erg gelukkig. Volgens mij moet je voldoende drinken en masseren..

Hier: zat net op de bank, denk huh, dr zit wat in de weg..Ja hoor, hoofd tegen mn ribben aan haha

20. helma85

helma85 Niet meer actief

Net ook even gebeld met VK, heb deze ochtend namelijk 6 krampen gehad in mn buik, steeds rechts. Hoef me geen zorgen te maken, zolang ze niet 8 keer in t uur komen.
    Mn lichaam is zich steeds meer aan het voorbereiden. Ook komt er eerdaags een flinke groeispurt aan!
    Krampen been: heb ik ook gevraagt aan VK en ze zei goed drinken, k drink al meer dan 3 liter vocht per dag! Toen zei ze dat het ook door t gewicht kan komen wat k steeds meezeul:p

Deel Deze Pagina