Ik moest bloed prikken voor resus deed de vk in de arm ook meteen HB gemeten. Is nu trouwens 2wkn geleden en heb nog een behoorlijke blauwe plek op mijn arm. De schaafwond van M. valt mee gelukkig alleen bij zijn oog. Verder dinsdag met hem naar de HA. Eet al een week super slecht en alles wat hij moet eten wil hij niet want dat doet AU en is NEE. Brood gaat gelukkig nog wel en drinken doet hij ook nog. Nog maar eens goed naar zijn amandelen laten kijken. Zal even verder bijlezen en reageren.
CN: jij neemt zeker en hutkoffer mee naar zkhuis? Zou de kleertjes voor kleine bovenop leggen. En de tas in de slaapkamer of net buiten de slaapkamer. Kun je altijd zeggen daar staat de tas die kleren moet ze aan bij thuis bevalling. Kylie: mooi schilderijtje. Zo heb ik zelf een klok gemaakt van W&P die in de babykamer hangt. Lionne: het uilenkussen?? Erg leuk. Had gereageerd op de koekjes maar niks gehoord helaas. Bijntje: als de weeen echt pijn gaan doen ga je je vanzelf in jezelf keren en kun je het goed aanvoelen wat je moet doen. Anders helpen ze er wel mee.
noujaaaa, net heel verhaal getypt en netjes op iedereen gereageerd, valt mn internet weg zucht! Enige dat ik onthouden had was over kramp in kuiten. Hou je tenen naar je toe als je gaat uitrekken en elke dag je hubby je benen laten masseren doet wonderen zo en verder niks onthouden hahaha
Bedankt voor de reacties op het schilderijtje! Heb er nog 1 bijgehaald @Prikken: Meestal kan ik het samen laten vallen met m'n schildklierwaardes, maar dan ben ik ook meteen een liter kwijt. Zei al tegen die vent, zonde hoor, 2 buisjes bloed, terwijl ze het ook met 2 druppels hadden gekunt @Hb: had ze inderdaad kunnen doen, maar dan had ik 2 keer geprikt moeten worden, normaal prikt de vlk ook zelf idd. Zo nu even wat eten nu het weer mag
oja heb gister een autostoel gekocht voor D. Hij mag er pas over half jaartje in maar was nu flink afgeprijst dus pakte ik mn kans. normaal is ie 140 ofzo en nu 59,-
@ Helma: Ik heb ook vaak last van kramp in mijn kuit, had ook gevraagd tijdens controle wat ik eraan kon doen. Zij zei dat haar ervaring was dat het het beste helpt als je je voeten voor het slapen (ik heb het iig altijd in bed) in een warm badje doet. Ze zei ook dat vaak wordt gezegd dat je je voeteneind wat omhoog kunt brengen, maar dat dit toch minder schijnt te helpen.
C&A Online Shop | Mode gunstig kopen Kennen jullie deze? Ik heb net even mn slag geslagen (wel v.a 25,- bestellen gratis verzenden) Kwam nog wat kleine rompers te kort en heb wat aanbiedingen mee gepakt.
Hier ook zo'n kramp in mijn kuiten snachts! Had ik voor de zwangerschap haast nooit last van. Nu zo erg dat ik naast het bed moet gaan staan omdat ik mijn tenen gewoon niet naar voren krijg, zo vast en verkrampt is het. Zelfs staande krijg ik mijn hak haast niet naar de grond Auw!! Bij mij komt de moeheid ook weer terug! Het ging zo goed de laatste tijd maar ben nu weer een vaatdoek! De kleine is gelukkig wel veel actief en hij begint echt al deel van ons leven te zijn. We noemen hem al bij zijn voornaam Kamertje helemaal klaar en alles is gewassen. Bedje opmaken komt als ik bijna uitgerekend ben anders is het weer zo stoffig tegen die tijd. Aankleedkussen en bedjes zitten ook nog in plastic dus dat beschermd mooi tegen stof. Vanaaf lekker op de bank rustig aan doen.
@C&A: heb nog nooit via hun direct besteld, alleen via Wehkamp. Wow, je mag nu van HappyKidzz een echopraktijk in papendrecht testen, ze geven een Echobon van 100,- weg! Ik kon het niet laten, meteen gemaild natuurlijk! Zou super zijn
Kylie ga weg ik wil die echo! nee als ik m win mag je m misschien wel van me hebben ik krijg er maandag al 1 maar heb wel gemailed. Schoonouders kunnen dan erbij zijn (wonen in dord, zwijndrecht en hia) die vonden t jammer dat ze er maandag niet bij mogen zijn dus wie weet als ze nog interesse hebben, dan kunnen ze mee als ik m win. en als ze t niet willen mag jij m van me hebben! WHAAAAAA mn tuin is klaar!!!!!!!!! Ok het leggen van gras en tegels dan Kmoet nog ff opruimen, puin weg enzo. Krijg zondag een leuke ton voor visjes in de tuin. zal D leuk vinden kan ie elke dag de visjes eten geven De helpers gingen net weg, zei mn broer: ja zondag vierde je je verjaardag toch? cor komt ook (cor is die flapdrol die geholpen heeft met de tuin en die mn gras verrot trapt met zn domme klompen...) kwil totaal niet dat hij komt!! maarja wat had ik moeten zeggen 'thx voor de tuin maar khoef je zondag niet te zien' ? zo en nu met het eten verder, man komt elk moment thuis en we hebben honger!
hoi dames, Hier niet heel veel gekocht in de primark, aangezien ik nu zefl al bijna niks aankan. Voor ons beebje heb ik wel een paar dingen gekocht en waar ik echt helemaal verliefd op ben is een tregging voor de baby, ow die is zo schattig ahhaha. @ moe, hier ook. Ik merk dat ik na 14 weken zwanger te zijn heel veel energie had maar ik merk dat het duidelijk weer afneemt Maar ja het is ookal een heel kindje wat ik dag in dag uit meedraag. Ik heb net gewoon lekker 1,5 uur op de bank tv liggen kijken. Ik had het echt nodig na dat winkelen. Pff... ik ga nog even eten en vanavond feesten bij schoonbroer. Die is vandaag 30 geworden Kuss
Pfft fijn die hormonen. Ik krijg hoofdpijn van mezelf! Chanelle gefeliciteerd met je zwager. Fijne avond!
Happy-kidzz: heb op het Bobike setje gedaan verder niet. Papendrecht is een beetje te ver en ben maandag al 29wkn. Word dan lekker krap met afspraak maken. Ga lekker HGT kijken zo'n leuk programma met onzin dingen maar ook echte talenten. Fijn weekend dames
goede morgen dames, Pfff... Ik ben doodmoe en moet zo weer gaan werken. Ben nu even brood naar binnen aan het werken. Ik heb helemaal geen zin want ik ben doodmoe en vriendlief ligt nog heerlijk in ons bedje Zou ik ook wel willen ahahah. Maar ja vandaag en morgen werken en dan nog maar 5 weken te gaan tot verlof Fijne dag dames !!! Kuss
Goedemorgen allemaal! @CN: werk ze! Erg is dat hé, wetende dat je vriend nog lekker warm in jullie bed ligt. Hier staat m'n schoonzusje om 9.00 uur voor de deur, we gaan met z'n tweeën naar BodyWorld in Amsterdam, ben heel benieuwd!