CN: werkze! Nog vijf weken werken, dat is al te overzien! Kylie: veel plezier in Amsterdam. Ego: geld alweer helemaal op, dus vandaag gewoon thuis en niks doen. Morgen werken (familiedag op de groep) en maandag vrij en naar de tandarts. (nog maar eens bedenken hoe we die gaan betalen)
@Dippertje: altijd fijn als er weer een stukje klaar is @Lionne: Balen joh.. Het wordt nou ook niet zo mooi weer.. Ik moet hier trouwens ook super zuinig doen, stiefbroer betaald heel lief m'n kaartje.. En als laatste: 28 weken wave!!!
Weekend! Een super weekend als je t mij vraagt want ik kan t hele weekend taart eten!!! Whaaa daar heb ik al half jaar zin in maar er waren bar weinig verjaardagen taart taart taart!! Straks dus taart halen die we besteld hebben, nog ff woonkamer wat opruimen en dan vanmiddag mn schoonvader op visite en morge de rest. Weet al wat ik van sommige krijg dus heb er zin in haat normaal mn verjaardag vieren maar wonderbaarlijk heb ik er zin in dit jaar!
@Roozjuh: Heel veel plezier vandaag!!! Ik bedenk me net dat ik m'n buik best klein vind..lijkt wel stil te staan..
Kylie, hier ook het gevoel dat ik stil sta hoor. Vanochtend wel pijn in baarmoeder, dus zal nu wel aan het groeien zijn ofzo.. Meiden ik ga jullie flink verwaarlozen dit weekend. Zometeen weg, vanavond thuis, morgenvroeg weer weg, word druk druk druk weekend, dus ik zal beetje proberen bij te houden via mobiel, maar reageren zal ik maandag pas weer Fijn weekend!
Roozjuh: Fijne verjaardag! Kylie: Veel plezier in A'dam CN: Werkze, nog ff volhouden en dan straks lekker relaxen! Hier lekker uitgeslapen, beetje opgeruimd enz. meubeltjes worden vandaag in elkaar gezet!!! Ik ga zo even kleertjes, lakentjes e.d. uitzoeken om te wassen. Zo'n zin om de boel in te richten!
Oh ja, en hier ook 28 weken wave!!! En zie nu ook dat ik vandaag dus in het derde, en dus laatste, trimester ben beland!
Roozjuh gefeliciteerd met je verjaardag! @hier, nesteldrang!! hihi Ben vanmorgen naar de action geweest en daar bakjes gekocht om alle losse flesjes en potjes en crempjes in op te bergen. Heb ook een hoop half lege flesjes weggegooid en de kastjes van binnen schoongemaakt. Alles zit nu opgeruimd in een mandje haha heb ik nooit eerder behoefte aan gehad om te doen. Vind het wel lekker opgeruimd zo.
Alle babykleertjes liggen hier trouwens ook al gewassen en gestreken in de kast. Maar voor m'n gevoel moet ik nog zo'n hoop doen! Voel me heel onrustig van binnen..
Lionne wat een narigheid met het geld bij jullie. Gaat dat wel lukken met een kleintje erbij? Sterkte! Roozjuh fijne verjaardag en geniet van de cadeaus en de taart! Cecilia gefeliciteerd met je wave en met het inrichten en wassen! Zo leuk!!
Ik hoop dat het lukt met een kleine erbij. Het moet gewoon. Hopelijk vindt mijn man binnenkort een baan en verdient hij een beetje. (minimumloon is al prima). Maar werk vinden is best lastig. Hij is (zwaar) slechthorend en communicatie (vergaderen,bellen enzo) is onmogelijk voor hem. Veel werkgevers willen hem dus niet hebben. Ook krijgt hij volgende week de diagnose ADD. Dat beperkt het nog meer in het vinden van werk. Lastig allemaal. Net hebben we samen flink woorden gehad en toen samen even gehuild, dat lucht wel even lekker op. Nu maar weer verder met de was opruimen
@Lionne ik breek even in maar diagnose ADD is zo GEEN beperking in het vinden van werk... :S Ik heb zelf ADD en ritalin en concerta werken bij mij niet. Ofwel dikke pech en je hebt je maar aan te passen. Mijn man is autistisch en die werkt ook gewoon 40 uur per week. Het is ook een beetje je instelling hoor. Wij zijn vorig jaar beide ontslagen met 3 weken ertussen. En hebben echt onze reet eraf moeten solliciteren. Zijn er beide op achteruit gegaan qua salaris maar waar een wil is is een weg. maar ik neem aan dat je man een uitkering krijgt of dat je aanvulling via d ebijstand kan krijgen als jullie financiele situatie zo hopeloos is. En anders is een krantenwijk ook een mooie oplossing. En flink bezuinigen op alles wat je doet.
Lionne balen dat jullie zo blut zijn. Hopen dat er gauw weer geld komt om verder te shoppen. En idd Add hoeft geen belemmering te zijn net als slechthorend. Mijn vriend is timmerman en zijn collega is ook slechthorend maar werkt al jaren in de bouw. Straks nog boodschappen doen bah zo geen zin aan. Vanmiddag mijn spulletjes weer van de kleding en speelgoed beurs ophalen en mijn winst natuurlijk. Vanmorgen zelf ook even geweest, zag al aardig wat mensen met mijn spullen lopen dus nu wel meer verkocht dan de vorige keer. Benieuwd hoeveel geld we verdiend hebben.
Mijn man is ook gewoon een zeikerd wat werk betreft. Hij heeft bepaalde ideeen in zijn kop en dat wil hij doen. (in de zorg werken bijvoorbeeld.) hij is daar zo moeilijk vanaf te brengen. Ik hoop dat hij nu inziet dat hij moet werken. Maakt niet uit waar. Maar wel ergens waar hij de komende jaren kan blijven. (hij wordt er niet jonger op en solliciteren wordt steeds moeilijker) Hij krijgt ww, nog een jaar. Dus heeft hij een jaar om een baan te vinden.
dames, ik zoek het lijstje die iemand hier paar dagen terug heeft neergezet. voor de vluchttas. maar kan m nergens meer vinden, ben ik nou zo blind? Ego: Happy me!!! Net de boxkleed van HappyKidzz binnen gehad + wat kleding die ik van die vrouw heb gehad. echt super leuke kleding!! Lieve shirtjes en jurkjes. Kben heel kieskeurig kwa meisjes kleding maar deze zijn echt leuk. Zelfs manlief vind ze leuk haha. En zitten ook 2knuffeltjes bij, nog een muziek knuffeltje en een leuk poppen-engeltje. nu ff worstjes snijden mn schoonpa is er elk momet. en nog soep voor morge maken
Hier weer terug uit Amsterdam, was erg intressant, maar je bent er in een uur door heen.. Ik neem terug dat ik het idee had dat ik stil stond, zal vanavond even een foto plaatsen. Hier vandaag ook een soort spierpijn achtig gevoel, denk ook een groeispurt?
ik had 'm gekopieerd: Vluchttas ziekenhuis. Mama: -Leesboek/ tijdschriften. -Ondergoed (4x). -Pyjama (makkelijk zittend) . -bevalshirt. -Deodorant/ parfum. -Kleding na bevalling/ huispak. -Tandenborstel/ Tandpasta. -Labello. -hand/gezicht Creme. -Portemonnee (ID, ponsplaatje, verzekeringpasje). -Voedings BH/ stevige bh. -haarspul (stiekjes, klem, speldje). -mobiel + oplader. -Handdoek/ washandje. -Zoogcompressen. -Kraamverband. -Extra setje schone kleding voor mij. -make up tasje -warme sokken/ pantoffels/ slippers. -Badjas. -Douchespullen. Baby: -Eerste pakje maat 50. -reserve pakje voor als 1e pakje niet past Maat 50/56. -2x Mutsje. -nog een extra setje of 2 zodat ze volgende dag schone kleding heeft. -Omslagdoek (badcape). -maxi cosi. -(Speen). -1ste knuffeltje. Papa: -Mobiel + oplader. -Deodorant. -Schoon T-shirt, vest, ondergoed, sokken, broek. -Tandenborstel. -Portemonnee. -Paracetamol. -Tijdschrift/ autoboek. Eten en Drinken -Pepermunt. -Flesjes water/ ander drinken. -Koekjes/ lekkere dingen. -Rietjes. -Kleingeld voor eten. Anders: -Video camera+ oplader+ statief. -Foto toestel+ oplader + geheugenkaart. -Reserve foto toestel + oplader -Batterijen. -Muntje voor rolstoel. -Mapje van VK (verloskundige kaart etc.). -Dit mapje (wat te doen als baby komt, kraamzorgmapje). -Pen en Papier. -Laptop + oplader. -telefoonnummers van de mensen die we gaan bellen na de bevalling. - telefoonnummer kraamzorg. - checklist wat allemaal te regelen na de bevalling.