kzal ff paar foto's maken van de kleding en boxkleed. niet van alles hoor want heb best veel kleding gehad
Zo weer bij! Roozjuh, gefeliciteerd Kylie mooie buik Wie was er nou zo moe? Nou ik ook. Ben al sinds vrijdag thuis maar ben nog niet echt fit. Slaap me wel een ongeluk. Vannacht ook steken onderin mn buik. Groeipijn, had ik vorige keer ook alleen ad andere kant. Zal als ik weer wat toonbare kleding aan heb (geen oud jggingpak zoals nu) weer even een foto maken. Dacht dat ik ook stil stond, nou niet dus! Paste mn jas die 2 weken terug nog makkelijk dicht ging vandaag niet meer dicht 1,5cm te kort en eerst dus ruimte over! Geen nieuws verder. Sorry heb niet alles onthouden.. groetjes!
hier wat dingetjes. Boxkleed (met labeltjes) Jurkje met kort broekje (horen niet bij elkaar maar ziet er zo wel leuk uit) stoere romper, dat poppetje (en heb nog 3 andere knuffeltjes) en nog een ander lekker zomers jurkje. Veel in maten 50/56 en paar in 62. Jurkje links onderin (en nog een andere die niet op foto staat) zijn jurkje en romper in 1
Leuk Roozjuh, dat jurkje linsonder vind ik helemaal leuk, van welke website kwam dat ? Ik heb weer buikfoto's bij de junibuiken geplaatst
Wat leuk Roosjuh!! Ik word helemaal gek van 1 van de katten hier.. medicijnen hebben niet geholpen, krabt zich nog steeds stuk, en nu heeft ie gisterenavond en vanmorgen boven gescheten en net over mn laarzen gezeken! Ben er klaar mee!
Hoi dames, ik ben weer doodop hoor ahahah ik vond de werkdag weer druk en zwaar Nu morgen nog en dan heb ik weer 2 daagjes vrij, heerlijk ahahah.... @ Hahah ik zijn mijn vluchttas lijstje vorbij komen Hij is wel erg uitgebreid maar ja iedereen kan zijn eigen draai aan het lijstje geven. @ Ik ga zo vriendlief en een paar vrienden wegbrengen naar de stad want dan kunnen ze allemaal lekker een biertje pakken en dan pakken ze de taxi terug. Dit zal de laatste keer zijn want daarna gaat hij niet meer op stap Fijne avond nog ladies, Kuss
Leuk boxkleed Roozjuh. Net ons verslagje van de Milagrow ingeleverd Zal hier nog even een foto plaatsten. Kunnen jullie meteen ons mannetje even bewonderen. Bekijk bijlage 234555
die boxkleed kreeg ik via HappyKizz. Daar zijn wij een testgezin. En door hun werd ik doorverwezen naar een ander email adres van het bedrijfje die de boxkleden maakt(mocht zelf uitkiezen welke ik wilde kwa kleur en maat) en die vrouw die de boxkleed maakt vroeg of ik ook paar kleertjes wilde hebben, gewoon zomaar. die had haar schoonzusje over en deed er niks mee. bijna alle kleertjes zijn nieuw, de knuffeltjes ook. denk dat van de 20 maar 4 echt zijn gedragen.
haha boef, hij laat ff zn goeie kant zien meteen die knul van je stoer manneke hoor! Ik ga mn man ff van de pc af trappen, vrijdag en zaterdagavond zijn hier tv avondjes samen en dat begint om 20.30 maar meneer zit nog een spelletje te doen... 'kom er zo aan' hoor ik al 10min. 'dit spelletje duurt nog maar 5min min, max 10' en ook dát hoor ik al een kwartier. als t nog langer duurt heeft ie pech dan ga ik met mn kaasje, worstje en glas drinken lekker boven op bed tv kijken
Ik neem t terug van de kat, mn zusje had zich vergist..maar goed dat ik het even gecheckt heb.. Ik heb hier 2 dagen terug een verslagje gestuurd van de romper, 2 foto's van ne het wassen, verhaaltje over de romper en de site zelf.. Ik hoop zo dat we die echopraktijk mogen testen!
Kylie welke site was dat? Net even gekeken naar verslagjes maar zag nog niks dat duurt wel wat langer of niet.
M'n zusjes (van 11) zijn hier, heb ze net hun kleine neefje laten voelen, je had hun gezichten moeten zien
Leuk is dat he. M. zijn nicht van 9 was hier vorige week toen zag de mijn buik bewegen. Voelen vond ze maar niks. Maar ze keek ook heel raar idd. M. heeft er nog geen erg in helaas. Hij heeft vanavond nog lekker op mijn buik zitten slaan en ging er boven op zitten.