juni 2012 mama's !! deel 3 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    ****30 weken wave!!****
    Het gaat de goede kant op... Trots!

2. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Chanelle; ik heb het ook niet hoor, en bij onze zoon ook nooit gehad. Het werkte wel allemaal later, maar ik had niet zo heel veel melk.

3. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Kylie wat gaaf zeg! een echobon! van harte!

4. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @Cn.
    Lekken..
    Maak je geen zorgen. Ben woensdag bij de lactatiekundige geweest info avond. iedereen is anders de ene lekt wel de ander een beetje bij weer een ander niet en komt t na de bevalling en weer iemand anders heeft wat hulp met de kolf nodig. Je weet het niet hoe het bij jou zit. Komt goed

5. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Kylie: heb gestemd.
    CN: je echte melkproductie komt toch pas opgang als de kleine er is. Dan zegt iets in je lichaam dat er melk voor de kleine moet komen en gaat het meestal vanzelf.

Jammer dat je borsten niet weten dat ze er niet aan hoeven te beginnen als je voor fles voeding gaat.....

Hier voor het eerst een OFF dag: beide benen vol kramp wat er maar niet uit wil. Steken onder in de buik, hoef ze nog net niet weg te puffen. Kindje wat naar mijn idee letterlijk dwars ligt.
    Al met al gaat het lekker hier dus.
    Nu lekker met laptoppie op schoot en vriendlief die het huishouden doet.

6. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Relx boefjesmama, hoop dat je je snel beter voelt
    Danielle wat ben je al ver :D
    Kylie, mooie foto, ik had al gestemd

7. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Happy BDay voor Roozjuh :D
    hoop dat je nog hebt kunnen rusten tussendoor

8. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Familiedag op het werk was een succes. Ik ben wel kapot en ben mijn bedje even ingekropen. Ik mag van Kruimel alleen niet slapen, ze is zo actief :)

9. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Wat vinden jullie? Wij gaan in de meivakantie naar België met de hele familie, ik ben dan 32/33 weken zwanger. Zal ik een vluchttas/maxicosi meenemen?

10. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @kylie. Ja zou de vluchttas wel meenemen je weet maar nooit toch. Zou wel de maxicosi thuis laten. Je kindje is dan toch nog te klein om mee naar huis te mogen.

11. Kylie1986

Ja, toch wel hé.. Dacht het al, maar twijfelde net even. En bij twijfel altijd doen :)

12. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Al zullen de eerste kleertjes dan ook nog niet passen :)
    Wel lekker om nog even weg te gaan!!

Hier aan het werk. Nu even pauze :D
    Lekker rustig avondje dus dat is heerlijk!

Baby is flink actief, vind het echt genieten hoor!

Borsten lekken af en toe iets maar niet veel. Wel genoeg om zoogcompressen te dragen want anders zie je het door mijn shirtje :(

Morgen verloskundige! Ws geen echo maar toch fijn om weer even gecheckt te worden..

13. Kylie1986

M'n foto is verwijderd omdat je schijnbaar geen stemmen mag werven??

14. Kylie1986

@Joekie: Veel plezier bij de vlk morgen! Hier beginnen de boobs ook al echt te lekken..

15. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @Kylie. Stemmen werven? Hadden ze dat gezien hier? hihi nou ja zeg

16. Kylie1986

Ja, schijnbaar..Heb het hier gevraagd en in een ander topic waar ik actief ben.
    Las toevallig dat dat in de regels stond en dat er nu ook op wordt gecontroleerd.. Pech dus..Maar er zijn andere dingen belangrijker!

17. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Is die andere foto van ... ook weg nu?

Edit: Zie van niet:)

18. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hey lady's, ben ik weer ff. Leuk dagje gehad. Was zowaar gezellig met mn moeder (normaal zeurt ze atijd wel ergens over) ze is nu net pas weg dus is er lang geweest. normaal is ze 18.00 al weg.

Heb geld voor de tuin gekregen, kunnen we weer leuke bloemetjes halen. Van mn ma heb ik een halve wijnvat ton dinges gekregen. daar ga ik een klein vijvertje van maken. Binnekort dus voor visjes en waterplantjes kijken :D En leuk rompertje met 'I Love Broer'

Nu rust!!! Ben gesloopt, hebben nog wat taart over dus straks smullen hihi. D slaapt bij opa en oma. Want morge om 9uur vk afspraak en daarna naar Zwaag voor de 3D echo. Mn ma heeft geboortepakje al gezien en heeft nog een vestje voor mij die ik nog mis in het setje. Is het vestje die ik als baby zelf heb aangehad. Niet mijn smaak maar ik kijk wel ff.

Straks massage WOEHOE!!! Trusten alvast dames!

19. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    #2959 lin2011, 1 apr 2012
    Laatst bewerkt: 1 apr 2012
    Mag ik trouwens even stoomafblazen!

Zit ik net helemaal een adressen bestand te maken.
    Wil namelijk stickervellen dus had even via mn sz gevraagd. Nou ja lang verhaal ben ik klaar. Zeg tegen mn vriend.. kijk even of je nog wat mist en vul even die en die aan.
    Begint ie te lachen want dat moest in een ander programmatje dit was veel meer gedoe.

zucht....

20. Kylie1986

@Roozjuh: fijn dat het toch geslaagd was! En heel veel plezier morgen bij de vlk en natuurlijk bij de echo!

Deel Deze Pagina