he jammer Kylie dat niet mocht en foto nu weg is gehaald Wel super van winnen echo-bon, leuk!! Familiedag op weekend, super dat geslaagd is! Kun je dan weer mooi trots op zijn. Danielle, joehoe 30 weken! Roozjuh, gefeliciteerd met je verjaardag en leuk dat verjaardag vieren ook geslaagd was. Lin, o dat schiet lekker op dan dat hij dat zegt als je eigenlijk bijna klaar bent grrrrr! Ik zal binnenkort de enveloppen eens gaan bestellen, ik wil ze zelf schrijven dus nog klusje om te doen. gezellig weekend achter de rug, mijn kleine meisje was jarig dus dat hebben we gevierd. Wat is ze toch verwend! Nu wel erg veel last van mijn bekken, maar ja komt vast wel weer goed
leonie gefeliciteerd nog met de kleine meid! o en dames, ben morge jarig hihi niet vandaag (thank god geen 1 april!)
Leuk meiden dat jullie allerlei leuke spulletjes mogen testen, en een echo is natuurlijk helemaal super! Ik vind het echt een geweldig initiatief voor mensen die het financieel minder hebben! Erg lief van de initiatiefneemsters.
hoi dames, Ik ben net klaar met werken en ga meteen naar bed. ik ben echt helemaal op. Weltrusten allemaal, Kuss
Morgen mama's! Roozjuh gefeliciteerd met je verjaardag! Plannen hier: om 13.25 naar de tandarts (bah) en vanavond naar voorlichtingsavond in het ziekenhuis. Verder weinig doen, rug doet nog zeer na gisteren
goede morgen, Zo, ik ga weer even poetsen bij oma. Daarna wat kleine boodschapjes voor het avond eten van vandaag kopen en daarna klein beetje poetsen in huis en om 13:30 komt een vriendin van me. Dat is altijd leuk !!! Ow ja e het leukste van vandaag, vanavond 20.15 controle bij de vk, Joepie ahahha Wij eten vanavond kip tandori en jullie? Ppfff... ik ga me zo maar van de bank af hijsen en mijn fietsje pakken om naar oma te gaan. De zon schijnt lekker dusik laat mijn auto maar staan nu Kuss
Goede morgen! Roozjuh, vandaag dan echt: gefeliciteerd!! Wij eten vandaag tortellini met pastasaus en salade, jammie! Vanmiddag rugzakje en gymschoentjes voor mijn meisje kopen, vanaf morgen gaat ze naar psz. Ben heel benieuwd hoe ze het gaat vinden!
@Lione. Nog van harte met je meisje. @Roozjuh. Gefeliciteerd! @Hier. Voel me niet zo lekker. Ben heel misselijk. Meer meiden last van? Dacht dr vanaf te zijn na die 20 weken ellende begint toch niet weer? Zal me nog maar niet beter melden. Moet pas woe weer werken hoor. Ik heb alleen echt geen eten meer in huis en moet dus nog boodschappen doen.. gaat m niet worden zo...
Lin, bij mij misselijkheid niet weg getrokken en overgeven gebleven maar merk nu idd ook dat ik weer meer misselijk ben. Bah!
Nog maar 9 weken tot uitgerekende datum! Ik zit qua aftellen in de enkele cijfers, spannend!! Wat een zwangerschap zeg, eerst vanaf 21 weken dreigende vroeggeboorte en ook longrijpers gekregen en nu 31 weken zwanger. Kindje kan nog altijd elke dag komen, die dreiging is niet weg maar ik krijg zelf weer beetje vertrouwen erin dat kindje nog wel even blijft zitten. Kijk er wel naar uit dat ik straks weer meer mag doen dan anderhalf uur/ 2 uur per dag iets lichts actiefs. Maar alles voor het kindje, dus heb het er nu graag voor over
dank dank dank Heb vanmorge een lekker ontbijtje gehad op bed. Net terug van vk controle. Alles was goed, heb geluid van hartje opgenomen. Ook nog gepraat over een geplande ks. Vk gaat goed woordje voor me doen en hopen dat we de gyn kunnen overhalen en dat hij inziet waarom ik het wil. Met 34 a 35weken gaan we samen met de gyn praten erover. Nu ff lekker niksen, straks de 3D/4D echo! Avondeten: manlief wil na de echo naar de mac(uur of 3) en dan vanavond een soepie eten, nog over van gister. Oja uitslag bloed was goed: Glucose was 5.8 en ijzer 7.2. En mn bloeddruk was 110/65 als ik me niet vergis. Baarmoeder 30cm.
vandaag is mijn eerste dag verlof ik werkte nog maar 50 % en door prive omstandigheden raadde de vk mij aan om helemaal te stoppen met werken. heb iedere avond last van harde buiken mijn bloeddruk is geloof ik iets van 90/57 ?! ik met knikkende knietjes naar mijn baas gegaan en gelukkig deed hij helemaal niet moeilijk en mocht ik gister mjn laatste dag hebben en nu kan ik genieten van mijn "vervroegd verlof "... mijn buik is nog niet zo heel groot, ik heb het idee nu ik tot rust zal komen mijn buik inene heel groot gaat worden raar he