@Roozjuh: Gefeliciteerd!!!!!!!!!! @Ladybabs: jij ook met vervroegd verlof,..zo heb ik het nog nooit genoemd en zo voelt het ook niet eigenlijk Ik heb de neiging om dat echobureau te bellen,..wil een afspraak maken voor woensdag, voordat het vol zit. Maar van HappyKidzz zeiden ze dat ik beter kon wachten omdat ze mij bellen..
Kylie, waarom voelt het voor jou niet zo ? oh voor mij voelt het echt zo ( of ik er over 2 weken nog zo over denk hihi ) ik werk in de horeca, ik moet alleen maar lopen nu met het goede weer is het terras erbij gekomen a 26 tafels ... als we een vraag hebben aan de keuken moet ik naar boven toe .. heb ontzettend last van mijn bekken. en door stress en prive omstandigheden heb ik ook savonds last van harde buiken .. en ik eet niet goed door de stress zit er denk ik lichtelijk doorheen zeg maar ...
@Ladybabs: Ik werk in de zorg, en kon vanaf 12 weken eigenlijk al niet meer aan het bed staan..Daarna een paar weken geprobeerd om kleine klusjes en administratieve dingen te doen, maar als ik 2 uur was geweest kon ik daarna niet meer voor of achteruit.. Zit nu volledig in de ziektewet..
oei das nog een beetje langer als mij ... we hebben gewoon het verkeerde beroep uitgekozen om zwanger te zijn hihi
Hier nog 5 weken werken, ga toch maar met 34 weken stoppen. Hopen op verlof deze keer. 29 weken wave voor mij!!
Roozjuh, lekker ontbijtje op bed En fijn dat alles bij vk weer goed was en dat ze ook zo meedenkt met geplande ks. Hoop voor je dat jullie gyn aan je kant krijgen. Waarom wacht je eigenlijk tot 35/36 weken als het nu ook al duidelijk is wat jullie graag willen? Ladybabs, ah verlof dus begonnen. Fijn dat je werkgever ook meteen mee werkte en vanaf vandaag de rust dus binnen kan komen Boefjesmama, toch ook maar met 34 weken met verlof. Hoe komt het dat je aan hebt gepast? Ga jij na verlof weer de invalpoule in? @ vervroegd verlof, zo noemt mijn directeur het idd ook, klinkt wel vriendelijk.
ladybabs, dat is een lage bloeddruk maar wel fijn dat je baas mee werkt en je nu met vervroegde verlof kan! Doe rustig aan he.
leonie: omdat de gyn anders toch zegt: ach je moet toch wachten tot t einde dus waarom al zo vroeg bespreken. zei hij toen ookal toen ik op gesprek was. Liefst wil hij gewoon tot t einde wachten en eerst via natuurlijke weg proberen. achja als ik t met 35weken weet dat hij geen ks wil dan heb ik 'maar' 5weken om te stressen
Leonie: Als ik met 36 wkn ga scheelt dat maar een week werken omdat er meivak. tussen zit. Aangezien het schoolinvallen erg slecht gaat. En ik waarschijnlijk dan toch niks verdien kan ik beter kiezen voor eerder stoppen en geld van UWV krijgen via zwverlof. Wil na mijn verlof bij de kinderopvang aan het werk. Heb morgen gesprek met poolmanager. Hoop dat ze zegt dat ik terug kan komen. Zal dan wel weer invalpool worden ben ik bang.
Baal als een stekker. M. is gevallen vanmorgen een winkelhaak in een van zijn goeie broeken die hem nog lang niet te klein was. Nou hou ik niet van plaatjes erop strijken maar omdat het een mooie winkelhaak is zat ik te denken om er een plaatje aan de achterkant in te strijken. Of zou je dit zien aan de voorkant. Het is niet gerafeld ofzo alleen kapot. Zag laatst dat ze bij de Action van die strijkplaatjes hadden. Moet ik morgen toch heen.
Pastasaus is al klaar Weet mijn werkgever wanneer ik met verlof ga? Ik sta namelijk de hele maand mei nog ingeroosterd, maar dan ben ik er al echt niet meer. Ik ga ergens 2e week mei met verlof,geloof ik.
@Lionne: als het goed is moet je al een brief van het UWV gehad hebben, met daarin de datum waarop je verlof in gaat.. Heb ik wel iig.. Vraagje: ik moet het UWV ook melden wanneer ik op vakantie ben toch?
Ja UWV moet weten wanneer je niet kunt werken of vak. hebt. Kylie denk je aan je vk kaart als je op vakantie gaat? Mocht nog willen afspreken in juni hoor ik het wel. Waar staan jullie dan camping of huisje?
Het is volgens mij een privéhuisje (van de oom en tante van een vriend van ons).. Heb geen idee Anders moeten we tegen die tijd even nummers uitwisselen..
Is goed welke data gaan jullie. Misschien ben ik dan al bevallen Oh nee je loopt maar een week na mij.
Zou kunnen natuurlijk maar ja kan bij jou ook. Tegen die tijd contacten wel wel via sms even hoe of wat. Worden jullie ook zo "gek"van je buik? Mijn buik gaat de hele dag heen en weer, kleintje heeft nu al ADHD geloof ik. Bij M. had ik een voorliggende placenta dus herken dit drukke geschop helemaal niet.