juni 2012 mama's !! deel 3 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Ga het lijstje niet aan vk geven, is puur voor vriendlief.
    Zodat hij beetje weet wat ik wel en niet wil.. ;)

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ah op die manier :D mijn man weet dat ie bij me in de buurt moet blijven en zodra baby op de wereld is, mag ie geen sec wijken van haar anders begin in te flippen ;) heb vroeger talloze nachtmerries gehad dat mn kind werd verwisseld(perongeluk). en aangezien ik zelf niet bij de controle ben(doen ze in ander kamertje) moet en zal mijn man erbij zijn anders word ik gek.
    enige waar ik beetje over in zit is dat er voetbal is in juni;)

3. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Prachtig, die had ik ook mede op mijn verzameling staan waar ik uit moet kiezen.
    Weten nog niet welke het gaat worden van de velen hoor :)

4. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Bah bah bah,..even flink ego hoor!

Werd gebeld door het echobureau, de receptioniste had een fout gemaakt! Ze hebben helemaal geen spreekuur vanavond.
    Heeft Danny vrij voor geregeld alla minute en ook mijn schoonouders hebben er rekening mee gehouden.
    Nu konden we morgenavond (heb ik cursus), donderdag (Danny werken), zaterdagochtend (Danny werken), dus nu wordt het maandag om 11.15uur.

Ik baal zo ontzettend en maak me meteen weer druk, weer buikpijn en hoofdpijn.. Bah bah bah!

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    kylie, noujaa wat een domme fout van ze! maar maandag is dan toch ook goed? steekt echt niet op een weekje hoor :) misschien zelfs juist beter beeld van zn gezichtje

6. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Das ook een goede idd xD

en voetbal.. tja zolang er geen tv op de zelfde kamer staat xD

7. Kylie1986

@Roozjuh: maandag is op zich niet erg..alleen had Danny op het laatste moment vrij geregeld, schoonouders een afspraak verzet..
    En ik heb nu gewoon niet zoveel te doen, dus ik keek er erg naar uit..

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ja flink balen, iedereen rekening houden met een last minute planning en dan bellen ze af

9. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Zo ben ik weer.
    Wat een lieve schoentjes roozjuh!
    Kylie wat onwijs balen vd echo:(

Heb vanmiddag de vk gebeld, ze vertrouwde het niet en moest gelijk langs komen met urine enzo. Bloeddruk was wel iets hoger maar onderdruk was goed en urine was ook goed. Dus geen zwangerschapsvergiftiging. Nu dacht ze nog aan b12 te kort ofzo. Was niet een normale zwangerschapsklacht hoe ik me voelde maar kon ook een griepje zijn.. Dus op haar advies blijf ik in iedergeval morgen nog thuis kijk morgen wel weer. Vrijdag kan ik bellen want ben naar het zh geweest voor uitgebreid bloedonderzoek. Nu weer thuis dood moe.

Heb haar nog wel gevraagd naar de ervaringen met de Tens. Waren goed maar moest ik wel zelf regelen. Net gebeld met CZ wordt niet vergoed:( dus als ik m wil zou ik m zelf moeten huren/kopen. Even met mn vriend overleggen..

Hebben jullie zn Tens? En waar zijn ze niet zo duur want de 2 standaard aanbieders geboorttens en tensbevalling vind ik best prijzig. Heb ook al op mp gekeken maar dat moet ik even thuis overleggen allemaal.

groetjes

10. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    Hoi allemaal
    Ik lees ook nog mee hoor, maar ben erg druk en vaak moe dus reageer niet zo vaak. Maar over paar weekjes verlof en dan heb ik meer tijd!

@ Kylie wat balen joh...zou ook echt ervan balen...stomme fout. Kun je snel andere keer terecht?

@ roozjuh haha voetbal...moet ie wagen dan! Baby verwisselen...zal je maar gebeuren inderdaad...nooit aan gedacht..

@ Lin goed dat je morgen nog thuisblijft...fijn geen zwvergiftiging..ben benieuwd wat het dan is. Tens wil ik ook proberen, mijn vk heeft daar veel goede dingen over gehoord maar zelf niet veel ervaring mee. Schijnt wel vooral bij rugweeen te helpen..nu had ik vorige keer alleen buikweeen gelukkig. Bij mij wordt ie wel vergoed dus baat het niet schaadt het niet. Op marktplaats verkopen ze ze ook. Je moet wel eerst keer voor de bevalling uitproberen dan weet je hoe ie voelt enzo... vind dit wel fijner idee dan pijnstilling wat ook effect op de beeb kan hebben. Vorige keer heb ik zonder gedaan, omdat het vlot verliep dus daar ga ik weer voor!

Zal binnenkort eens de foto's van onze 3d echo erop zetten..waren zo duidelijk!

11. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

hoi dames
    meld me ook weer , druk bezig geweest met vanalles en nog wat , geboortekaartjes maken , vanavond begin ik met de suikerboontjes

ons gedichtje

9maanden in mama's buik
    eindelijk geboren
    hij is nog heel erg klein
    maar laat zich al flink horen
    10 vingertjes , 10 teentjes
    ik heb ze geteld
    mijn kleine broer
    mijn grote held
    kusje van je zusje
    Amaryllis

voor de rest nog niet kunnen bijlezen doe ik snel :)

12. Kylie1986

@Peekaboo: jij hebt toch gependeld? Volgens mij is het pendelforum nog gesloten, maar zou zo graag de bevaldatum willen laten pendelen.

13. peekaboo

ik heb gependeld ja doe het eigenlijk niet meer maar stuur maar een pb met je gegevens en vraag pendel straks of morgen dan wel voor je;)

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    wilde het ook aan je vragen peek :) maar niet gedaan omdat je zei dat je ermee gestopt was

15. peekaboo

nou ben in een goede buik stuur maar een pb

naam
    meisjesnaam
    geboortedatum
    vraag

16. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Okay ja heb ik weer stomme verzekering. Zal vanavond eens overleggen met mn vriend. Wil dr misschien wel een kopen. Aangezien het niet veel scheelt.
    O ben benieuwd naar je foto's.
    Ook moe dus.. Rustig aan. ik reageer nu ook wat meer omdat ik thuis zit.. als ik werk dan lees ik wel maar is het gewoon niet altijd bij te houden. <Maakt niks uit:)

17. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ Lin balen van je verzekering..Ja scheelt ook niet veel huren of kopen..en je hebt een Tens die je ook kunt gebruiken gewoon bij rugpijn zodat je er langer wat aan hebt of je verkoopt hem later weer op MP. Leuk dat je benieuwd bent..zal eens kijken of ik de foto's erop kan krijgen. Ja weer moe sinds afgelopen week..probeer rustig aan te doen..maar bij ons thuis moet nog veel gebeuren en daar word ik rusteloos van..pfff echt nesteldrang..Ja zie dat je nu ook wat meer reageert..ik lees wel altijd bij, maar inderdaad dat reageren lukt niet altijd. Fijn dat dat niks uitmaakt:D Volgende week vakantie en dan nog anderhalve week werken en dan heb ik verlof!!!

Fijne avond allemaal!!

18. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Heb een bod gedaan op mp. Zou mooi zijn als het lukt met die tens. Al is het alleen maar dat je wat zekerder bent:)
    Anders komt er vast nog een andere voorbij op mp. Ga er echt niet teveel aan besteden hoor.
    Moet m ook nog halen deze is op een uur rijden van mij dus dat kost ook geld.
    Groetjes!

19. Kylie1986

Ik ga hem huren, wordt gelukkig vergoed..

Oh ik zit vol! Heb net een B*g T*st* op!

20. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Ow lekker! Ik kip en rode kool...

Ja zag dat CZ het niet vergoed dus heb weer eens pech.
    Maar duimen dat ze m voor dit bedrag weg doet..

groetjes

Deel Deze Pagina