Ja VK had binnen 2 uur terug gemailed dus dat is helemaal fijn vulde net de belastingdienst geval in, zegt het formulier uiteindelijk dat we 1700 euro moeten betalen aarrgghh Dus hoop gevloek en getier hier in huis Uiteindelijk belastingsdienst gebeld, hadden we ergens een verkeerd bedragje ingevuld... dus nu krijgen we als het goedis 700 terug. (normaal ff meer maar ik moest alsnog paar honderd betalen) Maarja vorig jaar werden we beide ontslagen etc. dus in totaal 7 verschillende jaaropgaves en dan word het wat lastiger.. Dus als het goed is krijgen we terug of spelen we kiet/quitte
Heb alvast voor valentijn een 'hug in a mug' gekregen (knuffelbeertje in een mok met hartjes en beertjes erop etc.) en manlief heeft van mij een kaartje met een i love you chocoreepje gekregen is toch ff leuk
dippertje, dat was ff schrikken! Wij moeten eindjaars salaris strook dinges nog krijgen van manlief. maar heb al uitgerekend dat ik een prachtig bedrag ga terug krijgen. elk naar is dat, alleen balen dat het pas in juli is dat ze gaan uitbetalen kan t nu wel goed gebruiken!
@ dippertje ow das wel even schrikken dan in eerste instantie! Hoop dat jullie nog wat terugkrijgen! En fijn het antwoord van je VK...ja als je harde buiken krijgt van thuiszijn dan snel de deur uit haha. @ roozjuh helemaal niet stom hoor die rolstoel beter dan niet kunnen genieten daar omdat je teveel pijn hebt. Laat je dan maar gewoon vooruit rollen! Ik onthoud ook erg weinig voel me soms debiel...niet zo handig op een forum haha. Gaan we straks allemaal langs elkaar heen lullen haha. @ chanelle ja moeite met teruglezen ja haha zie ook mijn reactie hierboven @ roozjuh...wat heb ik ook alweer gezegd??? Haha nee zo erg is het ook weer niet...
ook hier nog niet alle jaaropgaves binnen dus kan ook nog niks uitrekenen. k hoop dat ook wij een centje terug kijgen ahahah
Waar normaal Animal Planet zit. Elke maandag avond heb je bevallingsprogramma's. 1x 'One born every minute' en 2x 'I didnt know I was pregnant'.
Jaaropgaven hier ook nog niet, verwacht eind van de maand. Of oh nee die moet ik denk online zelf downloaden
@ kylie bedankt voor de tip, lijkt me leuk! Ik kijk nu weleens best fout op MtV teen mom of teen pregnant...vaak wel moeilijk ook om te zien..echt jonge meisjes nog die ongepland zwanger raken en die volgen ze dan tijdens zw en eerste periode erna. Vaak ook lastig om te zien hoe omgeving daarop reageert..ook weleens gezien dat ze kindje ter adoptie afstonden ik helemaal janken hier op de bank.... maar goed maar eens kijken dan op TLC dat hebben we wel..
TLC, kga t morge is ff opzoeken. nu lekker mn bedje opzoeken! mn heupen zijn helemaal kapot en heb vandaag niks gedaan...
Ik lig al een paar uur met mn blote buik op de banl, lekker voelen en de bio oil wil niet intrekken. Ik zag net een schopje aan de buitenkant!
Klinkt t gek? Maar ik ben dat geschop nu al zat. Kan niet eens ff lekker gebogen zitten in kleremaker en mevrouw begint al als een bezetene te schoppen. Ook als D geluid maakt komt de kleine dame flink in actie
haha soms heb ik ook dat gedacht hoor of als ik eigenlijk naar toilet moet maar nog niet heel dringend schopt ie wel zodanig dat ik me moet haasten zoals nu haha tot seves !
goedemorgen meiden. allemaal lekker geslapen? ik wel heerlijk. en vandaag weer een dagje werken. voel me tot nu toe super goed en fit, lag er gister ook al zeer vroeg in! heb wel teruggelezen gisteravond maar niks onthouden sorry..! zag wel dat mamavana ook weer een goeie echo had! fijn hoor! hier nog steeds verbaast, had het niet verwacht een meisje. hoopte het wel stiekem. en in het begin dacht ik het ook wel. maar was later toch van gedachten veranderd.... mijn omgeving was ook erg verbaast en verrast, ook hun dachten allemaal een jongetje,,,, nou meiden, fijne dag allemaal