juni 2012 mama's !! deel 3 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Sterkte morgen Bijntje.Net als je rest van je groep.

Lionne: hier ook sneller buiten adem en moe hoor.

Iemand schreef vanmiddag over indalen.
    Heb het gevoel dat de kleine ook langzaam zijn weg naar beneden aan het zoeken is. Voel steeds meer druk op schaambeen.

Vrijdag naar Ikea met een vriendin, net ff online gekeken wat voor speelgoed kast ik ga halen. Kan alleen geen leuke mandjes vinden voor erin. Misschien hebben ze in de winkel meer keus.
    Deze gaat het worden: EXPEDIT Open kast - wit - IKEA

Heb nu alles is zo'n plastic ladenkastje van Xenos en in een W&P speelgoedkist maar groeit echt de pan uit nu.
    Deze kast lijkt me mooi groot en genoeg plek voor het speelgoed. Staat ook een stuk opgeruimder

2. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Wat grappig dat jij dat gevoel ook hebt Boefje, ik schreef het vanmorgen ook.... Wordt zodadelijk weer dat nare gevoel net of het hoofdje er al uit hangt...hihihi

3. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Mooie kast! En speelgoed in manden is ook leuk. onze zoon kan goed spelen nu het gesorteerd is.

4. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Tjee Bijntje wat erg zeg.
    Veel sterkte voor jou en jouw groep morgen

5. boefjesmama

Danielle: dat gevoel ken ik niet. Maar wel het drukkende gevoel als je opstaat en langer staat.
    Moet zijn speelgoed ook nog goed uitzoeken.
    Hij zit er net tussen in zeg maar.
    Met de meeste autootjes speelt hij niet meer maar met duplo en abrick kan hij nog niet zo veel.
    Heeft nu net door hoe hij vooruit op zijn loopfietsje kan.

6. girly

girly Actief lid

14 feb 2007
    489
    0
    0
    zo daar ben ik weer is een keertje, laatste 3 weken erg druk gehad met verbouwing boven van de babykamer en onze slaapkamer en washok!
    en nu eindelijk komt t eind in zicht dus weer wat tijd
    om hier te lezen;)! heb leuke gedichtjes voorbij zien komen, ik ga vrijdag maar eens struinen op internet voor een leuk kaartje!
    nog 3 weekjes werken en dan met verlof, heeeerlijk!!

wij hebben ook een expeditkast voor t speelgoed, heb wel een iets grotere (16 vaks) met 6 deurtjes (daar zit meer onze troepjes achter)
    en onderin 4 kisten met blokken, auto's, playmobile en thomas de trein. en 2 grijze manden met allerlei troepjes!

verder ligt hier onze kleine man nog steeds met zn hoofd boven dus ben benieuwd volgende keer bij de VK of ie dan gedraaid is.

hoop dat iedereen zich verder prima voelt, op alle kleine zwangerschapkwaaltjes na.

7. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

Hoi dames,

Zo ik ben ook weer terug van de zwangerschapsgym en ik ben echt blij dt ik me daarvoor had aangemeld. Ik vind het super gezellig en ik heb eindelijk het idee dat ik weer wat beweging heb ahahah.

@bijntje, ppff... oei dat is echt heftig !!! Ik heb nog maar 2 lessen gehad met deze dames maar ik zou nu al niet weten hoe ik er mee om zou moeten gaan met zulk verschrikkelijk nieuws. bah... Heel veel sterkte alvast voor morgen want dat zal wel erg heftig worden.

@kast, leuke kast hoor en voor speelgoed ook..

@lionne, hier ook een stuk minder energie als ik eerst had. Ik merk gewoon dat mijn lichaam het al wel iets zwaarder vind worden door dat meisje in mijn buik ahhah. Ze word ookal groot nu :D

Nou ik ga zo maar naar bed denk ik want vriendlief ligt hier naast me te slapen en ik vind ht heerlijk om lekker op tijd in bed te liggen ahahah.

Slaap lekker dames,
    Kuss

8. boefjesmama

Girly welke manden hebben jullie erin?
    Kan niet echt iets leuks vinden op de site.

9. boefjesmama

Even mijn banner aangepast.
    Grote broer staat er nu ook bij...hihi
    Ga afsluiten vriendlief kijkt een film die is bijna afgelopen.
    Kan ik mooi even opruimen en richting bed.

Trusten dames.

10. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Bijntje: M'n schoonzusje heeft hetzelfde gehad, voelde haar dochter niet meer (was 27 weken zwanger) en bleek in de buik overleden.. Uiteindelijk bleek dat er een zwakke plek in haar aorta zat en die kapot is gegaan. Het was een heel mooi meisje, Merel heet ze..

11. Kylie1986

Wat is het nog rustig hier!
    Ik heb weer lekker slecht geslapen vannacht, kleine man was weer druk.
    Zometeen gaat mijn schoonzusje testen (van de vmk en curretage), ben erg benieuwd..

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Succes met je zussie!

Nou mijn nacht was een ramp. D heeft halve nacht ligge hoesten en ik was dus ook wakker. Natuurlijk de baby ook en die begon als een idioot te schoppen.

Enuhh ben bang dat mn kat zwanger is :p dus meiden: pray for me dat dat niet zo is haha

13. Kylie1986

:)

Ow wat praat Danny niet veel..
    Sinds hij geen spelletje heeft om te spelen, gaat ie mij lopen te vervelen..

14. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Thnx Meiden,
    Is ook wel erg heftig, heb opzich wel geslapen.
    Ons ventje was erg druk gelukkig. voel wel heel dubbel.

@kylie, succes met je zusje, wat vreselijk ook.

15. Kylie1986

@Bijntje: Dit is niet m'n schoonzusje (zusje van man) die d'r kindje verloren heeft met 27 weken, zij heeft inmiddels wel 2 gezonde zoons! Dit is de vriendin van mijn (stiefbroer) heeft na een jaar proberen eindelijk positief getest, alleen bleek het een leeg vruchtzakje te zijn. Na 2 x tabletten uiteindelijk toch een curretage.
    Het gekke is dat ze PCOS heeft en daardoor hele lange cyclussen, de cyclus na de curretage was netjes 27 dagen!

16. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    @boefjesmama, Die kast hebben wij ook, met rieten mandjes bovenin voor onze troep en blauwe plastic bakken onderin voor ons ventje (zitten nu al vol..:) ) Onze mandjes kan je zien op foto op mijn blog, die blauwe nog niet. maar dat zijn deze LEKMAN Bak - blauw - IKEA

@Energie,
    Ik denk dat ik niet ziek ben, maar dat mijn hormonen me gewoon lopen te pesten. Moe, Misselijk en futloos.. Pff ik heb nog zo veel te doen, maar lig nu ook alweer op de bank, hoop dat het weer afzakt, vond mijn tweede-trimester-energie en nesteldrang toch een stuk fijner dan dit.

@Roosjuh, Oh een zwangere kat. Haha moet wel even lachen. Is dat die terror/sloper? Hoop voor je dat het niet zo is. Is ze niet geholpen dan?

17. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    @Oh, ik dacht al. Wel fijn dat ze nu twee gezonde zoons heeft!
    Idd wel gek van je andere schoonzusje dan, lijkt me ook vreselijk hoor. Heb je eindelijk een positieve test..

18. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @kylie. Spannend zeg. Duimen, je 2 zusjes waren toch ook zwanger? (1 heeft een nichtje verzorgd dat heb ik onthouden) of was dit het andere szusje?
    @bijntje. Sterkte vandaag hopelijk lukt t je om er wat emotionele afstand van te houden. Denk dat ik er zelf niet van zou slapen anders. (bedoel het voor jou goed he)
    @Roozjuh. hihi zwangere kat.. o jee dat wordt een druk kraambezoek. Zou dr op de kaart bij zetten+gratis kat (lol)
    @hier. Ga mn plas inleveren, ben dr nu op aan het letten en moet inderdaad wel vaak kleine plasjes doen dus zal wel een ontsteking zijn. Gister wel nog harde buiken gehad maar geen kramp meer.
    Voel me iets beter, wat energie ineens (na een week)
    Kleine meid was ook druk vannacht (zouden ze het hebben afgesproken?)

Ik vergeet weer de helft, sorry!

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Bijntje: ja das die terror kat :p niet geholpen, hadden toen ff t geld niet voor en laatste tijd niet meer aan gedacht. O ze is weer binnen, ff checke wat er aan de hand is met haar

20. Kylie1986

@Lin: wat bedoel je met nichtje verzorgd? Succes met je plasje :)

Deel Deze Pagina