Even tussendoor: Deze hoop ik (zwanger) te zien! Official trailer What to Expect When You're Expecting (NL) - YouTube
is er een juni mama die dr baby verloren heeft !!!! wat erg !!! ..... ik weet niet wie het is maar heel veel sterkte iig
ik ben de laatste hand aant leggen op de babykamer, heb een gave muurschildering gemaakt ( hartjesboom ) en ik moest alleen de naam nog, daar ben ik net aan begonnen wat een karwei .... en we hebben nog een vogellamp die rood en zilver was, heb zijn lijfje rose gemaakt echt gaaf .....
Helma, zo te horen heb je idd een lieve baas en ook lieve baas van je vriend/man en je man ik kan niet wachten totdat het vanavond is hubbie maakt veel uren per week en hij moet meestal ook zaterdag werken en ik zondag, nu voor het eerst sinds weken drie dagen samen vrij heb er zo'n zin in morgen met zijn 2tjes gourmetten (L) en als we wat over is doen de de dag erna met de kids erbij gourmetten ....
Nogmaals dank! Ladybabs, leuk hè om daar mee bezig te zijn! Vind het zo'n bijzonder idee als ik bedenk dat daar straks ons kleine hummeltje ligt! (al slaapt ze eerst lekker bij ons op de kamer in de wieg) Bijntje hoe was het gister eigenlijk op de cursus (was gister toch?) zal wel heftig zijn geweest!
die van plastick onderin (heette lekman) en 2 zwarte stoffen zijn erg mooi vind ik (heette drona) kan echt superveel in vind ik.
sjit waar wilde ik nou op reageren...? babs, foto's? Kamertje: mooi!!! Film trailer: ja die wil ik ook zien!! mn man gaat m downloaden krampen met draaien: steken idd hier. Gourmetten: wij vanavond! heb er trek in jummm ego: net centrum ff in geweest. ben weer meteen gesloopt maar kmoest t zonnetje gewoon ff opzoeken heerlijk! Kleine nu op bed, meneertje was moe en wilde slapen. nu eenmaal op bed wilt ie er alleen maar uit... zucht
Mooie foto's en mooi kamertje! Hier, de kennis waar ik het gisteren over had is vanmorgen bevallen van een dochter, Emy.
Ik voel de hele dag door de beeb de laatste tijd. Echt billen die omhoog schuiven, en gekriebel tegen de blaas.. Herkenbaar?
Manlief ligt hier op bed. Hij is niet lekker. (en dus ontzettend zielig) Ik wil eigenlijk nog wel even naar buiten, maar op loopafstand is hier geen moer te beleven. Morgen weer werken