Hier is de kleine ook steeds meer overdag actief als ik bezig ben. Eerder echt alleen wanneer ik zat of lag. Vind het wel heel gezellig, alleen soms maakt ze bewegingen dat ik denk hou maar weer op. (raar drukkend gevoel in lies/zij) Kylie gefeliciteerd! Roozjuh, je hebt helemaal gelijk, het is weer een heerlijk weertje!
lol ik denk elke keer: nou nu is dat schoppen wel ff klaar hoor! ene kant natuurlijk goed dat de beeb lekker druk is, maar kzit laatste tijd ook niet lekker meer. recht naar achteren zitten tegen bank kan ik niet vanwege mn rug (geen natuurlijke huiding en dus slecht voor mijn rugje) en beetje naar voren kan dus ook niet meer want dan gaat madam weer tegen mn ribben schoppen. dus ja, ik vind t wel fijn als ik haar een keertje niet voel en dat is zelden want ze is belachelijk druk altijd. vooral als D zn waffel open trekt, jeetje dan gaat ze als een debiel tekeer. ze reageerd heel heftig op D
Bewegen: Hier ook niet meer alleen als ik zit of lig maar ook als ik loop of in de winkel sta. Kamertje. Ziet er mooi uit. Strak gedaan hoor! Zijn er nog meer kamertjes (bijna) klaar? Bijntje. ik zou zeker een kaartje sturen. Meer kan je toch niet doen. @Kylie. Leuk van je vriendin. Gezellig al die baby's straks. Plannen. Beetje teveel gedaan, zijn even in de stad geweest. Niet veel gezien want voelde me niet super lekker. Wel een heel leuk blazertje gekocht, nieuwe sloffen en mn vriend heeft 2 overhemden en een zomerjack. We hebben zooi naar de stort gebracht, ruimte id kast en schuur nu. Nu chillen op de bank! Zo even slapen... Gezondheidsberichtje.. Belde de verloskundige mij vandaag. (zou ze alleen doen als de uitslagen niet goed waren) Wat blijkt, vitamine B12 is echt mega laag (80) ipv tussen de 130-700... dus moest het eerst met tabletten proberen als het niet werkt moet ik gaan prikken. Dat verklaard mn vermoeidheid dus. Mogelijk heb ik een combi met een griepje/virusje/blaasonsteking gehad waardoor ik me niet lekker voelde en die krampen kreeg.. Ze weet het niet dus weet nu wel zn beetje wat het was. Schrok wel even van de waarde. Verder was alles heel netjes ijzer, suiker etc. groetjes
Hoi allemaal, @foto's, echt gaaf zeg dat kamertje !!! hartstikke mooi zo... @kaartje, ik zou inedrdaad ook een kaartje sturen want dan weten ze toch dat je aan hun denkt. @Shoppen, ik ben dus niet de enige die de stad in is gedoken ahahha. En heeft iemand nog iets leuks gekocht? Ik heb voor de baby een borstel/ kammentje, lotiondoekjesbox en wat assecoires voor op het kamertje gekocht Verder niks... Ik heb voor mijn eigen niet gekeken, echt knap vond k zelf ahahah. @Ik ga zo nog even buiten in de zon liggen denk ahhaha. Met een baby tijdschrift erbij @eten, en wat eten jullie vandaag? wij eten weer eens een keer pannekoeken. Is ook alweer even geleden geweest en is gewoon lekker makkelijk ahhahah. @babykamer, Ik wil eigenlijk het bedje enzo al opdekken. Of zal ik het matrasje nog ingepakt laten voor het stof? het zit nu nog in plastic. @ hydrofiele luiers, monddoekjes en washandjes. Ik wilde ze eigenlijk gaan strijken maar nu hoorde ik dat ik dat beter niet kan doen omdat ze dan niet zo goed meer vocht opnemen? wat hebben jullie gdaan. @1ste pakje? Echt erg ik heb er nog geen 1 Wij moeten samen nog op pad voor het 1ste pakje. Zullen we maar snel doen ahahah. Kuss
CN: matrasje uit plastic halen. die moet een paar weken luchten. eten: gourmetten jummm oja strijken van die hydro dingen: ja kan je gewoon doen. stop ze alleen niet in droger want dan krimpen ze nog wel eens hier gaan ze altijd de droger in want mn man kan dat op een of andere manier niet onthouden
O ja 1st pakje. Heb er 2. 1x maat 50 en 1x56 zit beiden in de ziekenhuistas bovenop dus mocht ik thuis bevallen moet het daaruit gehaald worden. Verder stik ik ook vd kleetjes, was net bij v&d vond t lastig niks te kopen maar doe t echt niet meer straks kan ze de helft aan. groetjes
Ow oke fijn dat ik dat weet zeg. Morgen ga ik weer wat rommelen in de babykamer en dan ga ik het bedje al opmaken. Yes ahhaha heb ik al zin in Ow en strijken mag dus wel, dan doe ik dat morgen ook gelijk. Echt fijn dat er hier al ervaren moeders zijn want die kleine dingen weet ik dus echt allemaal niet he Bedankt !!! Kuss
Hier ook alles al aan het luchten gehad. Ondertussen het bedje al op gemaakt, puur omdat ik het zo mooi vind moet alles nog wassen en strijken enzo, maar daar heb ik echt een hekel aan haha. Kaartje zit op de bus. Is inderdaad het minste wat ik kan doen. Werd nog gevraagd naar gisteravond, was wel even vreemd. Want er zat opeens een stel minder. Maar opzich heb ik een redelijk rustige groep, dus toen geen hysterische vrouwen. Maar was toch ff confronterend.. Kleintje is hier ook echt flink actief hoor. Vooral als ik iets rustiger ben, of druk geweest ben.. @lin, B12 is vlees en zuivel toch? eet je daar genoeg van? We eten hier bloemkool. Ligt me al de hele week aan te kijken maar afgelopen tijd toch elke keer makkelijk willen eten. Nu maar eens gehakballen draaien dan Eetse allemaal!
zo wij zijn lekker pannekoeken aan het eten @ Roozjuh, oke en hoe lang moet dat luchten, een dag/ week ofzo ahahah. Dan haal ik het plastic er zo al af want dan kan het alvast luchten @bijntje, gelukkig heb ik al het babyspul al zo goed als gewassen, alleen er blijf de hele tijd bijkomen ahahah. Morgen weer een roze wasje draaien want we hadden weer nieuwe kleertje gekocht hiihih. Ik vind het echt heel heftig en ja ik snap wel dat de club ineens een stuk kleiner was. Iedereen zal het wel moeilijk vinden voor die dame. Nou ik ga snel weer een pannekoek naar binnen werken. Kuss
Heb een schilderij voor mn opa gemaakt, die is vandaag jarig! Hij moet alleen nog even afgelakt worden, maar dat kan morgen pas. Bekijk bijlage 236196
@bijntje. Ja, het ligt niet aan mn eten zei de verloskundige. Ik nam ook gravitamon (multivitamine zwangere) zit het ook in. Ik moet nu eerst proberen met extra hoge dossering b-complex als er dan geen verhoging is dan neem ik het dus niet op wat ik binnen krijg.. Dan moet ik gaan prikken maar daar zit je gelijk heel je leven aanvast. Hopelijk is het dus zo dat de baby veel gepakt heeft en ik daardoor zelf wat te kort kom. Hopelijk is het dus simpel. Leuke film trouwens ik wil m ook zien!
Ik zeg tegen mijn man dat ik ook naar die film wil. Vraagt ie wanneer die draait. Dus ik zeg vanaf 24 mei. Zegt hij, oh dan gaan we in het najaar wel. Ik mag geloof ik de deur niet meer uit als mijn verlof begonnen is. :s
CH: luchten van matrasje 2weken. dan zijn alle nare plastic en fabriek luchtjes eruit Niet naar buiten mogen van man: zo nou dan zou hij aan mij de verkeerde hebben haha. Mijn man heeft niks te zeggen wat ik niet mag doen als hij dat zou zeggen zou ik juist naar buiten gaan haha Ego: net gourmet gegeten, jummy! Zit vol! Nu uitbuiken op de bank, de mannen zijn nog ff energie aant dr uit gooien. D mocht wat later zn bedje in (lang geslapen vanmiddag) Planning weekend: HGT en dan bedje in! Morge verjaardag spa(stiefpa) zondag niksen en maandag bakkie met gebakkie bij mn pa