Goedemorgen dames! Wat een mooi en lief kamertje zeg! Hier weer een k.u.t.nacht achter de rug. Nu naast bekkenpijn (van de een naar de andere heup moeten draaien elke tien minuten) nu ook een soort krampige spierpijn die van heup tot heup trekt aan de onderkant van m'n buik. Komt dit iemand bekend voor?
goede morgen dames, Inderdad een fijn pasen allemaal toegewenst !!! @wat een leuk kamertje zeg hartstikke leuk zo @pasen, hier gaan we rond een uur of 11:00 naar mijn oma en daarna naar mijn andere oma toe. Morgen gaan we naar de vader van mijn vriend en daarna gourmetten bij d moeder van mijn vriend. Inderdaad dit is onze laatste pasen zonder kids. Volgend jaar hebben wij hier een lief schattig meisje rondlopen. @ Ik wist gisteren niet wat me overkwam. Ik kreeg in 1 keer allemaal vlekken voor me ogen. Zoals ik me kan herinneren begint het flauwvallen altijd zo bij mij. En dat terwijl ik gewoon op de bank zat, ik deed niet eens iets Het trok weg toen ik even ging liggen. Ik maakte me meteen zorgen maar de kleine liet zich gelijk voelen gelukkig... Weet iemand wat dit kan zijn? Fijne dag dames, Kuss
CN: was je ijzer en suiker goed? Zelf geen last hiervan gehad ooit. Kylie: pijn in heupen ken ik, heb t al weken. Van heup naar heup, nooit opgelet eigelijk. Dat zijn denk ik je banden die. Je dan voelt Ego: goeie nacht gehad. Lig nog lekker op bed maar begin wel honger te krijgen nu. Vanmiddag paastaartje bij mn pa eten.
@Roozjuh: Dacht ik al.. Alsof het nog niet vervelend genoeg is dat ik niet langer dan 10 minuten op 1 kant kan liggen, bah!
Goedemorgen dames! Zag een schattig kamer voorbij komen! Mooi! Gisteren drukke dag gehad. Mijn man en schoonvader gingen een paar planken laminaat wisselen, die waren verkleurd ( fabrieksfout, kregen nieuwe planken van hen), ik ging met schoonmoeder speelgoed en muziekjes kopen in de stad ( hadden nog veel cadeaubonnen over). Daarna iets kleins gegeten om vervolgens ons klaar te maken voor feest van mans werk. Gezellig gegeten. Rond 9 uur gingen we daar weg ivm volgende feest, van mn beste vriendin die gisteren jarig was. Rond 1 uur waren we thuis. K viel als een blok in slaap! Heb toch eindelijk weer eens heerlijk geslapen!!! Vandaag: rustige dag houden, beetje tv kijken, strijken en rusten. Vanavond lekker asperges eten, heb ik zin in!!!! Oja, 31 weken wafe!!!!
Zo ff stofzuigen hier, dan is het weer netjes! Vanmiddag komen mn ouders ff om kamertje te bekijken. Kip staat al in de marinade voor vanavond lekker verse bami eten! En straks nog ff douchen want hoe schoner mn huis word hoe viezer ik word haha Maarja daarna ben ik altijd weer tevreden Misschien vanmiddag nog ff huiskamerraam lappen. Dan kunnen we weer wat zien als we naar buiten kijken.
Zijn hier nog meer luie mannen of is die van mij de enige? Kom zelf net beneden, en t huis is een ravage! Salontafel, honden mand, stoelen, pakken luiers die we gekocht hebben, alles staat door de kamer verspreidt. D zit onder de chocolademelk, geen sokken aan, loopt half naakt rond. Zn brood niet gegeten en verkruimeld door de woonkamer, hond niet eruit geweest, kind voor de tv gedropped en waar zit man? Achter zn pc waar hij 3uur geleden is gaan zitten...
Geen last van Roozjuh zag trouwens laatst je bericht in een ander topic over mannen. Dat je je vent van autisme verdenkt? LOL nou ik kan je vertellen waar jouw vent af en toe last van heeft is geen autisme maar gewoon dood ordinaire desinteresse Mijn man is autistisch zal de buitenwereld niet veel van mee krijgen aangezien hij een ster is in kopieren dus qua gedrag merk je het niet snel. Maar een autist doet niet de ene keer iets wel en de andere keer iets niet omdat hij daar geen zin in heeft haha was het maar zo simpel. Samenleven met iemand met autisme is niet makkelijk want er komt heel veel op de niet-autistische wederhelft neer. Al moet ik zeggen het leven is soms veel gemakkelijker, geen hints of achterbaks gedoe simpelweg omdat het er niet in zit. Als ze iets dwars zit en je wilt het weten zal je het eruit moeten trekken maar dna krijg je het ook recht in je bakkes geen tactisch gedoe zelfs voor manzijnde begrippen niet
@Roozjuh: Nee, Danny was zelfs eerder klaar dan ik.. Ik zat nog in mn pyama en hij was al gewassen, aangekleed en zo.. Dus toen moest ik nog, dus ik zeg: Anders doe jij alvast de vaatwasser/keuken alvast
Nee, mijn vriend is heel behulpzaam en netjes.. totaal niet lui. Heb echt getroffen met hem! Vervelend dat het zo moet gaan...
Dippertje: whaha nee niet mijn man autistisch. Nee hij heeft gewoon tekort aan interesse in dingen en onderneemt uit zichtzelf nooit iets.
Jeetje roosjuh, balen dat je vent zo doet... Hier geen last van. Ik doe het meeste werk in huis maar mijn vriend is wel netjes in wat ie doet. Ik mag werken vanavond. Geen bezoekjes dus.
Zo hey zelfs het balkon is opgeruimd hier nu. Komt manlief aan... alle spullen die op eht balkon lagen heb jij er neer gegooid :') (heeft hij gedeeltelijk wel gelijk in ja haha) Met daarna de woorden, volgende keer leg ik al die spullen op je kussen :') LOL . Sta ik ff daarna op het balkon zie ik twee vuilniszakken liggen hehe, ikz eg Goh Schat wat zit er in die vuilniszakken..? Manlief kleurt lichtrood 'gewoon spullen' ik begin te lachen en zeg toevallig kattegrit?? Want dan weet ik dat die op jouw kussen moeten LOL
Hier eerst lang uitgeslapen (10.30!) net mn auto gewassen. Straks langs mn ouders niet heel veel plannen dus. Mannen. Hier verschilt het. Als er schoongemaakt moet worden en hij heeft leukere plannen dan moet ik het echt zeggen/hinten. Maar er zijn ook dagen dat ik niks zeg. Wat ie wel uitzichzelf doet is koken. Sinds ik zwanger ben zijn de kattenbakken voor hem, ook dat moet ik hem weleens helpen herinneren. De was is standaard voor mij, en strijken dat doe ik ook al is het meeste strijkgoed van hem. En wat we meestal doen is samen een keer id week even goed schoonmaken. Ik las over bekkenpijn en onderin je buik, Kylie toch? Dat onderin heb ik ook weleens vooral met draaien van rug naar zij. Volgens mij is het bandenpijn. @Joekie, werkse vandaag @hier. nog steeds wel moe maar niet meer zn drama als vorige week. Dinsdag de dokter bellen dat ik al vit. b12 slikte in mn multivitamine en hoe het dan kan dat het zo laag is. Denk dat ik dus moet gaan bijprikken. Waar ik wel van baal is dat het nu dus onzeker is of ik borstvoeding mag geven. Hopelijk heeft de kleine genoeg kunnen pakken in mn buik. groetjes
Deze bakken zijn het geworden: DRÖNA Bak - groen - IKEA Wij bellen mijn ouders als de bevalling begint en ik naar zkhuis ga.
Lin: mijn B12 is standaard lager maar kon ook gewoon borstvoeding geven als ik dat wilde. Luie man: hij doet meer in het huishouden dan mijn soms, dus geen klagen. M. heeft van mijn oma en opa vanmorgen 2 chocohazen gekregen echt van die grote en een paasnetje met banaan en mini mars ed. Wij een mega choco ei gevuld met bonbons. Nog leuke kleertjes voor M. en een boxpakje voor de baby. Was een goed begin van ons paasweekend dus. Straks 2 konijntjes ophalen. Alleen wist die jongen/man niet het geslacht. Hun dachten dat ze 2 vrouwtjes hadden zei de D.arts ook maar nu dus wel een nestje. Nou ja we zien wel wat het word. Of kun je bij 6wkn al duidelijk zien wat het geslacht is?
Mijn man ziet dingen soms gewoon niet, maar we hebben nu een huishoudschema en dat werkt goed. Gewoon met dagelijkse klusjes erop en elke dag (behakve zondag) een kamer in huis goed doen. Op mijn werk net een testje voor blaasontsteking gedaan. Dit is de uitslag: Ph 7 Glucose normaal Ketomes negatief Leuco 3+ (ca 500) Nitriet negatief Proteine 1+ bloed negatief Heb ik nou blaasontsteking? Mijn collega die de urine stripte zei dat ik ws wel een kuurtje zou krijgen. (mag dat eigenlijk wel als je zwanger bent?) Fijne middag dames!
@lionne, gewoon dinsdag je ochtend urine (het middelstuk zeg maar) naar je huisarts brengen. Met vermelding dat je zwanger bent dan hoor je van hun wel of je een kuurtje krijgt. En ja er is antibiotica tegen blaasontsteking tijdens zwangerschap. Controleer het wel ff. Huisartsen en apothekers zijn ook maar mensen.
Ja, ik dacht inderdaad ook ik breng gewoon een potje, ga niet eerst bellen voor een afspraak. Dank je!