@TLC jaaaa leuk! elke maandag zit ik klaar hoor TLC zit op het kanaal van Animal Planet, vanaf 18:00 is dat dan TLC. Erg leuke programma's "The Lady Channel" Vrijdag avondlaat heb je ook "Secret Pregnant" over mensen die het verborgen houden, maar dat is pas om 11 uur, en dan lig ik echt te pitten xD @jaaropgave, vorig jaar toen ik er nog werkte kreeg ik hem ook pas eind maart.. dus zal er nu maar achteraan mailen.. Belastingdienst dingen snap ik nooit wat van, maar mijn sm doet dat als baan, dus die vult alles voor ons in enzo Rest heb ik niet onthouden.. Vriendlief zegt net, nog 4 maand :O
Hier een goeie nacht gehad! Gisteravond een massage gehad. O wat was dat heerlijk. Wat een mazzel heb ik toch met mijn man, die heeft massage cursus gehad bij zn opleiding (CIOS) Nu weer flink optijd uit bed, damian had geen zin meer om te slapen. Wilde op de wc zitten en ja hoor, een plasje! Mama is weer trots nu broodje eten en dan naar psz. Hij zit al te zingen dus heeft er zin in!
Goedemorgen dames. Ik was om 6 uur al wakker. Mijn man loopt vandaag een dagje mee in een verzorgingshuis voor doven. Hij moest dus om 06.15 de deur uit. En hij had alle lampen aan gedaan in huis Ik had toch rugpijn, dus na een uurtje draaien ben ik er toch maar uit gegaan. De was meteen gedaan en de afwas en de badkamer opgeruimd en toen kreeg in een steek net onder mijn borst, dus maar even verplicht atwt kijken
goede morgen allemaal, Echt fijn zeg dat alle 20 weken echo's tt nu toe goed zijn geweest !!! Kunnen we echt met zijn allen veel genieten van onze beebjes @ TLC, ik weet inderdaad dat dat komt en is echt super gaaf maar ik vergeet op maandag ltijd dat het komt... Dinsdag dank ik, balen weer vergeten op te zetten ppfff... Want dat ik echtgaan om te zie ja !!! @ schopjes voelen, ik hoop juist dat ik het meer ga voelen. Ik voel het wel geregeld maar ik geniet daar zo van dat ik hoop het veel vaker te voelen ahhahah. @Ies, jagek he als e overtuigd bent dat er een jongen in je buik zit. Ik hads dat ook maar het bleek toch echt een meisje te zijn. Ik moest even een knop omzetten in mijn hoofd maar was meteen dolgelukkig !!! Je gevole kan je echt goed voor de gek houden. @Lionne, verplicht atwt kijken is helemaa niet erg ahahhah. Geniet ervan Ik ga morgen naar de zus van mijn schoonzus toe want toen ik op facebook had gezet dat we een meisje kregen toen zei ze dat ik langs mocht komen om meidenkleding uit te zoeken want haar meisje is nu 5 maanden ofzo En zij en haar man kopen altijd erg leuke/ degelijke kleding want hun hebben wat meer geld als gemiddeld om uit te geven. Nou ik kom morgen wel een kijkje nemen want ik vind dat hartstikke gezellig en ik ben erg benieuwd naar de kleding Ik ga zo lekker croissants maken met ham en kaas erin en daarna gaan we weer naar mijn thuis om de wond te verzorgen Ow ja ik ga nu eerst een weekend weg boeken hihihi. Fijne dag dames !!! Kuss
@Leonie. Thanks. Ja had verwacht dat ik me veel verdrietiger zou voelen vandaag maar valt wel mee. Kleine meid schopt goed en ben blij dat ik dr nu zo vaak voel. Dat maakt me minder onzeker. Net bij de mondhygienste ging ze ook echt tekeer. Was een mooie afleiding! @hier. net bij de mondhygienste 5e gaatje gevonden. gaat lekker zo. Loopt tegen de 300 euro aan en dat zijn alleen de vullingen. Dus leuk is anders maar goed. De tandarts verzekering die ik had was ook niet zo geweldig. En had ik kwa eigen bijdrage er ook bovenuit gekomen. Volgend jaar dus maar over stappen. Belastingdienst mag mn vriend regelen ik regel al zoveel en hij is daar handiger in. Tv programma. ken ik niet zal als ik het niet vergeet eens kijken! @CN. Leuk kleertjes uitzoeken! ik heb ook al heel wat gekregen hoor. Echt niet alles nieuw. @Roozjuh. Goed dat je ventje zindelijk aan het worden is! Het waren weer zoveel pagina's! heb wel alles gelezen hoor! Trouwens nog maar 10 weken werken! Hoe fijn is dat
Hey meiden, Alweer een tijdje geleden.. Erg druk met werk en weinig energie, sorry! Happy Valentine voor iedereen en vor Lin een dikke knuffel vandaag. Zijn jullie nog verwend? Wij doen niks aan valentijn. Fijn om al het goede nieuws van de 20 weken echo´s te lezen, moeten er nog veel voor de echo? Ook ik moet nog wennen aan het idee dat een jochie is, was er zo van overtuigd dat het een meisje zou worden. Ben wel al flink wezen shoppen, echte jongensdingetjes gekocht! Las al dat iedereen met geboortjekaartjes bezig is, wij zijn eerst nog bezig met een naam.. Hebben alle twee een verschillende smaak dus dat word nog wat.. Vanmorgen bij verloskundige geweest, alles goed alleen baarmoeder erg hoog, zit nu op hoogte voor iemand die 28 weken zwanger is. Onderin was het leeg dus was geen probleem! Op het werk word het wel wat zwaarder, vooral de receptiediensten.. Normaal kon ik mijn medicijnen slikken en nu dus dubbel op.. Nou meiden, fijne dag allemaal! Ik ga even terug lezen.. (en zal proberen wat vaker te reageren.. schaam schaam..)
Knuffel voor Lin. @woezelenpip mijn baarmoeder zit ook 3 vingers boven navel maar ook aan onderkant niks. Naja dat was het 4 weken geleden. Dus ben benieuwd volgende week.
hey meiden. bij mij ligt alles juist heel laag in me buik! het groeit gelukkig wel allemaal goed. maar voel het schoppen echt bij me broekrand zeg maar.! valentijn doen we niks aan, heb wel een grote kaart besteld. die word vandaag afgeleverd.... verder niks... oh ja wat ze nog wel zagen op de echo was dat ik een tussenschotje in mijn baarmoeder heb, maar kreeg niet echt duidelijk antwoord over hoe en wat. ze zei alleen dat ik me geen zorgen hoefte te maken, maar ze gaf me er wel een foto van mee, en een aantekening op het fomulier voor de VK. dus maandag toch maar is duidelijkheid vragen bij me VK. las op internet wel dat het soms weggehaald moet worden want anders heeft de baby te weinig ruimte...! grrrr ik haat mensen die niet duidelijk zijn................! *sorry voor ego*
@les. Ja, irri is dat ga je er later over nadenken he. gelukkig heb je snel een afspraak bij de vk. Ik moet donderdag weer. Vanaf wanneer moet je vaker dan eens id 4 weken? groetjes
o ok, ben do 24 weken en heb dan ook een afspraak. zit een beetje af te tellen naar de 30 weken echo 27 maart. Hoop dat de placenta omhoog gegaan is. Thanks voor jullie knuffels
-hopen dat wij vaderdag kunnen vieren 15de uitgerekend. - vaker vk. moet nog 1x de 4weken afwachten (dacht dat ik 7maart moet) en daarna korter op elkaar ik ga nu de kleine man ophalen van psz! doegg
Hihi, vergeet dat zulk dingen altijd..Gelukkig zijn er reclames en foldertjes Vorige moederdag was niet zo leuk, toen wisten we net dat ik een missed abortion gehad had..
Leuk! Vaderdag vieren!! Hoop het wel want ben de 12e uitgerekend... Vandaag druk bezig met rommelen in huis. Alles moet netjes voor de vakantie Zal weinig hier zijn de aankomende weken. Hou het rustig allemaal hé!!