juni 2012 mama's !! deel 3 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    @lionne, als je de assistente belt kan je even doorgeven dat je je urine brengt. Hier krijg je niet eens een afspraak voor zoiets :p Gaat allemaal telefonisch.

2. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Wat staat er bij jullie op het menu vanavond?

Wij gingen gourmetten. Na vier stukjes vlees en wat plakjes komkommer zat ik al vol. :( Manlief is nu druk met de afwas. Ik lig op de bank.

3. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Hier een pan bami, flink wat van gegeten en daarna lekker bakje ijs. En nu verrek ik al uren van de buikpijn omdat ik niet zoveel meer kan eten. Zucht

Als ik zo mn kopje thee op heb duik ik mn bed dus maar weer in.

4. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    o fijn is dat dippertje, heb je lekker gegeten maar krijg je er achteraf last van dat je niet zoveel moet eten hihi.

Lionne, idd dinsdag even laten testen. Heb je klachten waardoor je erop kwam om zelf te gaan testen?

@Boefjesmama, lekker verwend dus vandaag met veel lekkers, jammie!

Hier lekker niks gedaan vandaag, heerlijk!
    Vanmorgen wel met meisje eieren gezocht en klein haasje, leuk om gezichtje te zien.
    oh en lekker uitgebreid gebruncht met kleine broodjes, saucijzenbroodjes etc.

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Hier aardappels, wortels/doperwten en lekkere schnitzel erbij.
    Kzit niet echt vol moet ik zegge dus gok dat een bakje chips snel zal volgen straks :p heb ook nog bak chocoladeijs in de vriezer die op me ligt te wachten

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Leuk leonie! Hier ook eitjes gezocht. Vond ie helemaal geweldig en inderdaad dat koppie als ze een eitje vinden :D *smelt*

7. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Zo ik ga me kalar maken voor een nacht vol gepies en gezeik :') en wakker wordne van de pijn elke keer als ik me omdraai. En niet normaal kunnen liggen van de bandenpijn als ik van de wc kom.

Heerlijk dus :p volgens mij krijg ik straks als de baby er is meer rust in de nacht :p Dan kan ik manlief af en toe nog eens eruit schoppen :p nu moet ik het wel zelf doen :p

Maar tis voor een goed doel nietwaar!

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Dippertje, erg is dat slapen he! Ook hier bij elke draai (om de 10min) wakker en pijn.
    Oe manlief is nu Big Tasty voor me aant halen WHAAAAA vet lief!!!! Hopen dat ze niet WEER uitverkocht zijn :p

9. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Ja, zo'n zeurende pijn onderin mijn buik af en toe. (en down under)

Oeh, een big tasty! Ik duim mee dat ze ze nog hebben :)

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Hij was heeeeeeerlijk!!!!

11. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
  12. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Roozjuh, je bent verslaafd! :D

13. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

hahah ja volgens mij is roozjuh inderdaad verslaafd aan de big tasty haahahah :D

14. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    leerkracht groep 1/2 (en inval in alle andere groe
    provincie Utrecht
    Mooi kamertje Dippertje! Echt lief!

Oh help wilde op nog meer dingen reageren, maar weet t echt niet meer... irri zeg zo'n hoofd als een zeef en ben ook moe maakt t nog erger haha.

Vandaag drukke dag met fam.bezoekjes, nu lekker bankhangen en morgen lekker rustige dag met z'n tweetjes.
    Komende week hoef ik alleen maar dinsdag te werken, echt lekker! Donderdag 30weken groeiecho, fijn weer ff kijken en hopen dat alles goed is!

15. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Lekker roosjuh :)

Hier patat gegeten, br kroket, kaassoufle, softijsje met choco, 1 truffel, 2 paaseitjes en een bastogne koek.. *schaam*
    En voor de netheid een halve komkommer en een bakje snoeptomaatjes.

Morgen maar een balansdagje doen..

Bevalling: Ik bel als het geboren is. Overdag bel ik mijn moeder gelijk, 's nachts niet, dan bel ik vroeg in de morgen. Heeft ze in elk geval haar rust gehad :D

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Haha ja ben lichtelijk verslaafd aan hamburgers sinds ik zwanger ben, echt niet normaal meer. Maar jeetje die big tasty was toch echt het kersje op de taart hoor! :D

17. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    HIhi joekie, lekker aan het eten geweest :D

@ Bellen, vorige keer gebeld toen begonnen was, dat zal nu ook zo zijn.
    Waarschijnlijk komen mijn ouders mijn dochtertje ophalen dus die weten zowieso maar schoonmoeder ook vanaf begin

18. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    En het ergste is: Ik heb nu alweer trek :(

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Moguh lady's. Wat een somber weertje he? Jullie nog plannen voor deze 2e paasdag? Kwil vanmiddag ff naar Intratuin. Kijke voor folie en waterplantjes voor in mn vijvertje. En eventueel visjes maar denk dat ik die andere keer haal. Verder niks doen vandaag

20. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Goedemorgen dames!

Verjaardag van mijn opa was gezellig, echt een bejaardeverjaardag.. Maar m'n opa en oma hun grenzen vervagen steeds verder met de tijd, dus af en toe wel flink kunnen lachen! Opa die keihard: Zaad! roept en mijn oma die dan zegt: Ja?.. Dat is echt niets voor hun!

Toen nog onverwachts naar een andere verjaardag.. Had erge last van bandenpijn (wist dat het bandenpijn was dankzij Roozjuh).
    Was erg vermoeiend die verjaardaf, maar had beloofd te boppen. Rond 12 uur naar huis gegaan, half 2 lagen we erin. Omdat ik zo moe was wel heerlijk geslapen.

Heb gisteren nog een Engelenkaart mogen trekken, al eens eerder gedaan, maar dit sloeg echt de spijker op de kop. Alles wat ze zei was waar en ik moest mn best doen om niet te janken.. Ook heeft ze haar buik op m'n buik gelegd. Ze voelde dat hij lag te slapen, ze trok eerst een heel rustig gezicht en toen begon ze te lachen. Ik vertel de rest vanmiddag/vanavond wel, moet nu opschieten, moeten zo weg voor de echo!

Deel Deze Pagina