Goede morgen dames, Ow zo leuk, gisteren heeft vriendlief voor ht eerst gevoeld dat ze de hik had Dat had ze best lang, ik vond het zielig worden ahahha Nu heeft ze volgens mij weer de hik hiihi. Hoe vaak hebben jullie beebs dat ongeveer, kan dat ook dagelijks zijn? @planning 2de paasdag, wij gaan zo naar de bouwmarkt, daarna gaat vriendlief in de laatste kamer laminaat leggen, dan naar vader van mijn vriend, en daarna gourmetten bi moeder van mijn vriend. Gisteren zijn we bij mijn familie langs geweest. Ik ga natuurlijk weer wat rommelen in de babykamer enzo ahahah. @Dromen, Ik heb sinds vorige week weer heel veel en levendige dromen. En bijna elke nacht wel een nachtmerrie haahha hebben meer dames hir last van? @Kylie, ow nu ben ik wel beniewd naar het verhaal van dat engelenkaart mogen trekken hoor. En ook naar de echo !!! Verder weet ik het niet meer zo goed, sorry Fijne 2de paasdag ladies Kuss
Hier meestal wel twee keer op een dag de hik Vannacht blijkbaar ook want mijn vriend voelde het. Ik sliep lekker Van de week op het werk zei ik tegen een collega: mijn baby heeft de hik en je kunt het zien aan mijn pasje ( die hing op mijn buik) ze vond het helemaal geweldig om dat pasje heen en weer te zien gaan Heerlijk geslapen vannacht! Gelukkig gaat dat nog prima. Zo even de adressen voor de kaartjes op stickers uitprinten. Dan ligt dat ook vast klaar. Fijne dag iedereen!
Gedsie Roozjuh jij met die vieze maczooi van je hahah pas je op met je 4,5 kilo EGO: Jezus wat een baggernacht hey, vanaf 2 uur tot vanmorgen 9 uur buikpijn. Krampen en harde buiken. Niks niet fijn. Zelfs manlief werd wakker elke keer dat ik opstond. Vanmorgen om 9 uur lag ik in een heet bad, heb nu nog wel veel harde buiken maar ze doen geen zeer meer. Morgen maar ff aan VK vragen wat dit nou weer geweest is. Misschien indalingsweeen of van die oefenweeen ofzo. Maar vond t wel vrij lang duren. Ik vind het trouwens zo knap dat jullie kunnen voelen hoe die smurfen liggen. Ik voel wel soms twee grote harde bulten dus ik gok kop+kont maar kan er echt niet uithalen wat nou waar ligt.
Jeetje dippertje, dat klinkt niet fijn zeg Gelukkig is het nu beter maar dat je nog steeds harde buiken hebt betekent toch dat je iets rustiger aan moet gaan doen? Goed voor jezelf (laten) zorgen hoor! Mijn moppie ligt nog steeds hetzelfde als vorige week bij de vk. Dat voel ik wel. Maar ik voel ook niet precies alles hoor!!
@joekie, ja klopt maar heb al vaanf 17 weken continue harde buiken en geloof me ik ben van nature lui en delegeer graag dus zoveel voer ik niet uit haahah Ik doe dus niet zoveel, daarbij lig ik dagelijks tussen de 10 en 12 uur op bed (zo veel mogelijk slapend op het piesen na ) En dan ben ik blij als het half 9 in de avond is dan mag ik weer naar bed OMFG ik kan nu in de ochtend al kuiltjes in mn schenen en enkels duwen... Met mn vinger en die blijven gewoon ingedeukt LOL Word nog wat de komende 9 weken als het warmer word..
hip: meerdere keren op een dag. zeker 3 a 4x. maczooi: heerlijk he O en tis 5kilo ondertussen maar schommelt nog wel eens een halve kilo. maar kan nog steeds alles eten wat ik wil. en dat kan ik normaal dus echt niet (overgewicht ook) als ik naar chocola kijk dan kom ik al een kilo aan. maar nu kan ik eten wat ik wil had ik bij D ook planning: mijn man heeft besloten dat het een opruimdag gaat worden... nu dus grote schoonmaak in de slaapkamers. hijs de kasten aant uitmesten, alles weer ff fris wassen, kasten doekjes doorheen enzo. en ik? ik ben met baby spulletjes bezig nu ff pauze want kreeg krampen. kwil nog ff naar intratuin maar ben bang dat manlief daar geen zin in heeft (niet verrassend)
Goedemorgen dames! Dippertje: doe voorzichtig! Inderdaad morgen even bellen met VK. Hoeveel werk jij? Hik: voel ik ook 2 keer op de dag. Echt grappig! Vocht: ik kan ook putjes maken in mn enkels en voeten, idd grappig! Hier: alles rustig, nog wel wat last van down under, van die steken. Me minder moe voelen dan vorige week. Nog wel last van mn benen en buik soms. Vandaag nog lekker rustig aan doen. Heb net zitten berekenen, moet nog 11 dagen werken tot mn vakantie en verlof! Die gaan in de 2de week van mei van start! Wat kijk ik daar naar uit! Gisteren aten we asperges! Heerlijk, ik mocht kiezen, vanavond bami, dat wilt mn man. Fijne 2de Paasdag allemaal!
Steken @ way down below, das volgens mij van het hoofdje die zn plekje daar zoekt (begin van indalen)
Hallo Dames, Allemaal een fijne 1e paasdag gehad zo te lezen. Wij hebben gister 2 konijntjes opgehaald en daarna door gereden naar Pake en Beppe. M. zijn nichten hadden eitejs verstopt voor hem, was eizoeken voor beginners maar meneer vond de kippen leuker dus geen ei gevonden. Straks even naar de Welkoop, plantjes halen en voer voor de konijnen. Daarna door naar mijn ouders. En vandaag 30 weken!!!
Zat net even de folder van de Welkoop online te bekijken.Je kunt nu sparen voor boerderij diertjes en poppetjes. Bekijk bijlage 236799 Misschien een tip voor mensen die regelmatig bij de Welkoop komen. Ziet er wel leuk uit. Maar even wat extra plantjes kopen dus. Maar moeten ook al Frontline voor de kat en daar kreeg je een gratis setje bij zag ik.
@Dippertje. Zit er regelmaat in die krampen? Bij mij werd ze vorige week echt een beetje boos dat ik niet had gebeld bij de pijnlijke krampen. Zou bij terug kerende pijn wel gaan bellen en dan niet wachten tot morgen. Als t nu geen pijn meer doet okay maar dat was mij dus echt op het hart gedrukt. Ook als het 's nachts zou zijn. Hier plantjes bij de kweker gehaald staan nu nog in de dozen buiten want t is geen weer om ze id grond te zetten, komt vd week wel. Vraagje kan het zijn dat de baby al indaald? Ze ligt ineens anders en lijkt ook lager te liggen... Heb even een foto van vandaag en een foto van vorige week. Zit mn buik ook minder hoog? Zie t zelf niet zo goed... (witte shirt is van vorige week die met streepshirt vandaag) En ze schopt/beweegt ook op andere plekken in mn buik. Maar ik kan echt het verschil niet voelen tussen hoofd en kont (was niet de enige las ik.
@helma ik zit in de ziektewet voor 100% maar werk 4x4 uurtjes in de week op ATbasis @lin2011, mjah niet echt, soms zit er 7 min tussen soms 15 min. Dus niet echt regelmatig. Twijfel of ik zal bellen, voel me dan zo een zeikerd. Zal wel normaal zijn dus ja ... zucht
Hey allemaal. Hier drukke dagen, maar lees wel met jullie mee hoor. Dippertje, fijn dat ze even langs komt Fijn Pasen!
Goed zo dippertje. Wat je omschrijft die aantal minuten werd bij mij gezegd als je er 3 tot 4 per uur hebt dan noem ik dat regelmatig. Gewoon fijn als ze het even checkt. Zal wel niks zijn maar voel je ajb geen zeikerd. Mijn vk zei echt:"Ik kom liever voor niks, dan wanneer je met persweeen gaat bellen". Groetjes
Mjah ik ben niet zo een beller maar wel fijn dat ze straks langskomt. Mocht het vanacht dan weer gebeuren dan weet ik dat ik niet (of juist wel) hoef te bellen.
Zo VK langsgeweest, ff hartje horen kloppen , ze heeft ff aan de buitenkant gevoelt en waarschijnlijk zijn het mn banden geweest dat is wel op die plekken die ik aan geef, in combi met een grote buik die mee omgedraaid meot worden snachts. Dus advies gekregen die te ondersteunen met een kussen oid. Ze zegt als je het perse wilt kan ik van binnen voelen maar ik denk niet dat er iets gaande is. Dus ik heb bedankt , mocht ik dat volgende keer wle willen kan dat altijd nog. Heb zelf ook niet echt het idee dat er iets gaande is maar telkens harde buiken etc. en pijn is toch vervelend. Dus morgen mn gewone VK afspraak en volgende week de 32 weken echo.