Danielle, krijg geen inwendig onderzoek meer omdat ze niks per ongeluk op willen wekken dus denk goed. Lin, ja super blij mee! En iid ik ga kleintje nog tijdje binnen houden hoor
Dag dames, wat is er weer veel geschreven.. Heb netjes bijgelezen Vervolg op hand op buik Ik weet niet of iemand ervaring met reikie heeft, dat je dan de energie stroom voelt? Dit was echt 10x heftiger, maar het voelde heel fijn. Wat ze over hem kon vertellen, dat het een heel wereld wijs kereltje is, die graag wil weten over het leven. Dat zou hij van mij hebben. Door de dingen die ik in het verleden meegemaakt heb. Hij zou tevreden zijn en gemoedelijk met de fles nog in zn mond in slaap vallen. Ik ben heel druk bezig om alle puzzelstukjes in elkaar te zetten, maar het wil niet. Als hij er is, zal alles op zn plaats vallen En dan nu de 3d Echo! Heb 60 foto's op cdrom meegekregen, zal er een paar uit halen. Hij lag netjes met z'n hoofdje omlaag, maar wel helemaal dubbelgevouwen (voetjes onder z'n hoofd). Na een tijdje deed hij die een stukje aan de kant, maar toen lagen zijn handjes even in de weg. En eigenlijk heeft de navelstreng (waar ik schijnbaar een hele lange van heb volgens de echoscopiste) de hele echo voor zn gezicht gelegen. Al met al zijn we helemaal verliefd op hem! Een lachje! Bekijk bijlage 236912 Bekijk bijlage 236913
Oh, wat een mooie duidelijke fotos!!!! Joehoe!! Over 5 minuutjes 31 weken wave!! Weer een weekje verder!
Weer een geweldig nachtje hier.. barst van de lage rugpijn kan geen 5 tellen op mn zij liggen, en als ik op mn rug lig krijg ik telkens harde buiken die ook zeer doen in mn rug. Had al twee paracetemol geprobeert maar dat werkt uiteraard ook niet. Morgen maar aan vk vragen wat ik hiermee moet en anders huisarts en fysio maar bellen. Want 9 weken niet slapen gaat m niet worden. Baal echt als een stekker. Alleen zitten verlicht wat. (ja en staan/lopen) Dus net al geprobeerd zittend in bed te slapen maar dat werkte ook niet echt vlekkeloos. Probeer nu zittend op de bank maar ff en ander bed straks nog maar eens proberen grr *Zeikmodus uit*
Super foto's Kylie! Hier ook een shit nacht. Nu maar uit bed gekropen, hopend dat vriendlief nog wat slaap krijgt. Hij kan nooit slapen als ik wakker ben.. Dus dat word nog wat haha. Hoop dat jij ondertussen al weer slaapt Dippertje
Balen van jullie rot nachten! Al wat geprobeerd met kussens enzo? Hier goeie nacht gehad gelukkig. Helaas alweer wakker maar kan nog uurtje liggen. Daarna D naar psz brengen. Verder geen plannen voor vandaag Mooie foto's kylie!
Vervelend dippertje. hier ook een rotnacht. Ging vroeg naar bed want was moe lag tot 24 uur wakker (ze was dr kamertje aan het verbouwen leken wel koprollen) toen tot 3.30 geslapen Toen begon ze weer. Begon mn vriend te snurken etc etc uiteindelijk hazeslaapjes gedaan dus wel wat geslapen. ik ga werken doei!
Nou ik heb bij elkaar 2,5 uur geslapen! Naja beter iets dan helemaal niets. 1x 1,5 uur aan een stuk door en toen werd ik wakker omdat manlief half bovenop me rolde grr begon te snurken en ik moest piesen hahaha Straks bij de vk maar even vragen waar dit vandaan komt. Urine maar weer laten testen op blaasontsteking en anders ook maar afspraak maken bij huisarts. Want zo kan ik niet blijven slapen. @roozjuh, ik zou niet weten waar ik die kussens zou moeten laten. Het komt niet door mn buik blijkbaar (had ik gister wat onder gepropt)
kussen tussen je knieen werkt hier goed. Zodat je heup recht ligt. beste is om tussen je voeten ook een kussentje te doen, dan ligt van heup tot voet alles recht en kunnen je spieren goed rusten. Het is alleen heel lastig als je om de 10min moet draaien vaak worden de voedings kussens hiervoor gebruikt maar ik vind dat van die mega on-dingen. Ik gebruik een normale kussen en tussen mn voeten mn dekbed die ik daar wat op prop.
Ik probber tegenwoordig in te slapen met een voedingskussen tussen mijn benen, maar ik verlies hem steeds na 1x draaien. Vannacht kort (lag er om een uur in) maar heerlijk geslapen. Nu wel rugpijn, dus ik sta zo maar op.
Hier ook een shit nacht word meestal rond 3 uur wakker om te plassen en daarna kan ik 1.5 uur niet meer slapen en dan gaat vriendlief zijn wekker en Ron 6.30 zijn de kids wakker gaap!!!! Ik slaap al weken met een voedings kussen, tussen mijn benen en onder mijn buik echt het proberen waard ben zo blij met dat ding hij kost wel wat maar ook straks is hij handig met voeden en om de baby op te leggen...
Hier ook weer een... nacht. Heb de laatste dagen veel last van bandenpijn, trekt helemaal naar de binnenkant van m'n rechterbeen, naast m'n jeweetwel.. Ik ben blij als we straks een verdieping omlaag verhuizen, zit ik lekker dichtbij de wc
Ik slaap ook echt bagger! Word super vaak wakker van de pijn in mijn heupen en moet dan weer draaien. Dus draai de hele nacht van links naar rechts met een kussentje tussen mijn knieen.
@Bloempje: hier precies hetzelfde.. Kan volgens mn gevoel niet langer dan 10 minuten op 1 kant liggen en draaien doet ook zo'n verdomd zeer!
Ja dat heb ik ook!! Vervelend he? En we moeten nog best een aantal weken! Ik vind het wel zwaarder worden nu. Gelukkig hoef ik nog maar 3 weken te werken.