nou lady's, om 15.45 ga ik met mn maybe-zwangere-poes naar de dierenarts. ben benieuwd wat ie zegt. heb haar net naar buiten gelaten, was niet echt slim maar ze komt vast wel terug voordat we bij de arts moeten zijn haha. lekker voetjes omhoog en rustig aan doen kylie
Goedenmorgen. Zoals elke morgen pas net wakker rond deze tijd... Oeps... Dat krijg je van al die avonddiensten dat je vervolgens pas rond 2 uur op bed ligt.. Maar heb lekker geslapen gelukkig. Zonnetje schijnt lekker zie ik! Vandaag vrij dus doen waar ik zin in heb.. Zo even naar het dorp, kleine dingetjes halen en vanmiddag misschien met vriend naar de stad als hij op tijd is.. Ik heb zo'n zin om bloemetjes te kopen haha! Echt weer de tijd van het jaar voor! Nou, fijne dag allemaal!
Goedemiddag dames, Net klaar met mn laatste vroege dienst tot mn verlof. Voor de rest enkel late diensten, die zijn minder zwaar dan vroege diensten. Net eindelijk gebeld door kraamzorg, ze komt op 23 april kennis maken. Ben benieuwd, aan de telefoon klonk ze vriendelijk. Vandaag: beetje schoonmaken thuis en rond 5 uur gaan we kijken bij een kdv bij ons in de buurt. Ben benieuwd! Verder voel k me redelijk, slaap ook weer redelijk goed, de kleine voel k wel, maar niet zo heftig meer als een poos geleden. Zal denk k komen doordat hij groter geworden is. Fijne dag iedereen!
hoi dames, Sorry hoor ik heb jullie de laatste dagen een beetje verwaarloosd en dat gaat nog een paar dagen duren Ik heb het heel druk met werken even, ppfff... Ik zie het helemaal niet meer zitten maar ja met deze week erbij zijn het nog 4 weken Zijn er dingen verteld die ik graag wil weten volgens jullie? Gaat alles goed met iedereen enzo? Kuss
pff hier klaar met ramen zemen, (heb het gevoel dat ik dat altijd doe hier ) Nu maar even lunchen met broertjelief. CN, volgens mij geen spannende dingen hoor, of ik ben de helft alweer vergeten. Kylie had 3D echo foto;s, erg lief!
We konden trouwens goed zien dat hij al haar had. En met 2D waren z'n tandjes goed te zien en ook op beide ogen een lensje!
Dank je wel voor de info dames, @kylie, was dat die echo die je gewonnen had? Oeh... wat een schatje zeg !!!! Echt mooie foto en gaaf dat je al haartjes enzo kon zien Ik wil ons schatje ook weer zien maar ik ben pas over 5 weken aan de beurt. En dat is een liggingsecho. Ik ga wel vragen of ze een keer extra tussen de beentjes willen kijken om te zien of het toch echt wel een meisje is ahahahh. Zien jullie ook allemaal zo op tegen werken? Ik ben nu echt al aan het aftellen hoor Kuss
@CN: ja, dat was de echo die ik mocht beoordelen Ben erg tevreden! Hier, urine was op een enkele ontstekingscel schoon, en dat zou weer op een schimmeltje kunnen wijzen.. Dus ik zeg tegen die assistente dat ik voor sterk ruikende afscheiding een aantal weken geleden had gebeld en dat de HA het toen niet zeker wist en ik het nog even aan moest kijken.. Volgens de assisitente klinkt het niet als een schimmeltje, maar nu moet ik dus op met spreekuur komen, vanmiddag om 16uur. Ze hadden eigenlijk geen plek meer donderdag en vrijdag, maar het scheelt dat ze dan wel voor een zwangere vrouw plek maken Ben benieuwd
Hallo dames, Alles netjes gelezen maar niks onthouden. behalve Roozjuh met haar misschien mama poes. Succes meid. Kylie, sterk ruikende afscheiding kan ook van de zwangerschap komen. Maar goed dat je het even laat nakijken. Weet iemand trouwens of er ook een site is voor schoonmaakwerk ofzo. Dacht als ik nou eerst geen werk kan vinden kan ik altijd nog in de avonduren straks gaan schoonmaken als vriendlief thuis is. Hoeven we ook geen oppas te hebben. Zal ook eens rondkijken of er hier ook gastouders zijn die geen min. aantal uren eisen van vraagouders. Hoe zit dat hier bij de dames met gastouder. Moeten jullie een verplicht aantal uren afnemen per maand?
Zo dames er is weer flink gekletst hier! ff kijken wat ik nog onthouden heb... Lin: Wat goed dat je je gevoel gevolgd hebt, dat artsen niet op één lijn zitten is echt supervervelend. Ladybabs: wanneer had je nou afspraak in het zkh? Hoop dat alles goed is met de kleine. Kylie: succes bij de dokter, zou fijn zijn als ze nou weten wat het is! En mooie foto's! Roozjuh: Succes met de kat, ben wel heel benieuwd! Lionne: was jij dat nou van dat persen op handen en knieën? Heb je sowieso al een slechte rug? Lijkt mij ook idd niet de meest charmante positie, maar als die kleine er maar uitkomt toch? Slecht slapen: Dat is helaas hier ook begonnen! Heb nu vooral last van pijn in linkerheup. Geen idee waar het vandaan komt, maar is volgens mij een spier oid, pijn trekt 's nacht door naar bovenbeen, maar verdwijnt wanneer ik anders ga liggen. Na een tijdje komt het weer terug. Rare is dat ik overdag nergens last van heb! Heb gelukkig een rustige week, gister alleen maar werken. Volgende week 3 dagen en dan 2 weken meivakantie, echt zin in! Daarna nog 1 weekje werken en dan verlof, nog meer zin in Morgen komt om 9.30 de kraamzorg voor de intake, daarna om 11.30 de 30 weken groeiecho. Zin in om ons meisje weer te bekijken. ben heel benieuwd ook hoe ze ligt, tot nu toe steeds in stuit... Nou ga nog even wasje draaien en dan lekker even op de bank hangen!
nou lady's, ben weer thuis. moet geen gezicht zijn geweest net met fietsen. Kat, kind achterop, zwangere muts. nee dat was geen pretje, mn heup heeft t begeven nu. maar ehh ja mn kat is zwanger (AAAHHHHHH!!!!!!!!) kan de mormels over 4 tot 6weken verwachten. zijn er al dames die zich geroepen voelen om een katje over te nemen als ze weg mogen?
Haha Roosjuh, helaas hier al 2 katten, kunnen er niet meer bij in onze flat. Plaats eens een berichtje op marktplaats oid. Kan ook al bij verwachtte kittens, enig idee hoeveel ongeveer? Ben hier maar weer even gaan zitten, want pfff ben nu toch wel flink moe..