Wat staat er op het menu vandaag?' Voor vriendlief hier asperges in botersaus en voor mij pittige koriandereieren met kerrierijst. Ben benieuwd hoe het smaakt. Heb de app van de appie maar weer eens gebruikt want anders eten we dagelijks hetzelfde wat nooit echt lekker smaakt
Wij aten een opgewarmd prakje macaroni We gaan morgen een dag + nacht naar nijmegen. De laatste keer samen weg. Hebben jullie nog tips om daar te doen/zien? En een GOEDKOOP restaurantje? (niet de mac)
Lionne de waalkade liggen wel 15 restaurants langs mekaar wij hebben bij de gelagkamer gegeten nix sjiek wel lekker en niet te duur... En het sanadome is goddelijk
Wij hebben frietjes gegeten! Hihi ... Vandaag met de kids op het buro geweest allebei weer goed gekeurd! En de oudste kreeg een prik hij huilde helemaal niet wat een bikkel! Als beloning mochten ze bij de Intertoyd een kadootje uit zoeken, daarna op mijn werk nog tosti's gegeten! Wel raar om daar te zijn terwijl ik er niet meer " werk "
Idd Roozjuh ik zou een oproep op marktplaats zetten en dan heel groot GRATIS ... Denk dat ze zo weg zijn
Hier wil ik rond de 34 weken de box op zeten, de mini was wassen en dan heerlijk elke dag zwijmelen hihi
Nou, bezoekje huisarts liep iets anders dan gedacht.. Bij wijze van routine had ie m'n bloeddruk opgemeten, was 142/95,..te hoog dus. Dus doorgestuurd naar het ziekenhuis, heb daar even aan de ctg gelegen,hartmonitor voor de beeb, bloed en urine onderzoek en later nog een echo. Gelukkig was alles goed. Bloeddruk daalde daar ook een beetje.. Loos alarm gelukkig We waren laat thuis, dus lekker maccie gehaald. Jammer genoeg ook af moeten melden voor de cursus.
Ja, idd! Gyn in het zkh dacht toch aan de banden i.c.m. met erger wordende BI, daar doe je weinig aan, nu de buik steeds groter wordt. Beeb had ook nog geen aanstalten gemaakt om in te dalen, wel ligt m'n bm wat naar rechts en zijn hoofdje ook, dus dat kon het ook nog verklaren.
Zo vanmorgen bloed laten prikken, daarna bij vriendin op de koffie geweest en met haar 3 kids naar de speeltuin geweest (help me even onthouden dat 1 kind precies genoeg is pfff) Vanavond lekker uit eten geweest spontaan bij t wokrestaurant hier! Yum