Kylie gelukkig dat alles goed was. Rustig aan doen dus. Vanmiddag de konijntjes in de buitenren gedaan. Duurde 45 min. voordat het eerste konijntje zelf via het loopplankje naar buiten durfde. Het andere konijntje durfde niet zo goed. Later zaten ze toch beide buiten. M. stond er als een dolle bij te springen. Konijntjes weer helemaal van slag. Maar wel schattig om te zien. Vriendlief heeft helaas zonet mijn halve paasei opgegeten. Had hem kapot gemaakt en in een schaaltje gedaan. Heeft meneer alles opgegeten. Kreeg 3 stukjes van hem. GRRR mannen!!! Dacht dat vrouwen en chocolade erg waren
haha ja chocola is hier ook niet veilig bij mijn man hoor. D had een paashaas gehad maar kon m vant weekend nog niet eten omdat ie ziek was. en 3x raden wie t zielige haasje heeft aangevallen... Nou lady's, voor mij alvast het begin van een vreselijke nacht. Ik lig sinds 19.30 al op bed en kan niet meer opstaan. Na kleine in bed doen ben ik ff gaan liggen en heb zoveel pijn dat ik niks meer kan. kmoet zelfs mn hubby roepen wil ik naar de wc kunnen. ben het helemaal zat!! en kmoet nog zo lang Heb laptop gehad en wat lekkere dingetjes en een filmpie op tv, wat kan hij toch lief zijn heb alleen belachelijke dorst maar vind me zo'n zeikerd als ik m ga roepen voor drinken tis net een slaafje als ik m voor alles moet roepen
Roozjuh baken joh dat je zoveel pijn hebt bij mij is dat ook funest zodra ik ga liggen kom ik erachter hoeveel pijn ik heb Wij hebben standaard een fles drinken langs het bed staan, misschien een ideetje .....
Ohhh konijntjes zijn zo lief, wij hebben er ook een, en zodra die een bal ziet gaat hij erop rijden .... Manlief had ook een paasei in zijn hok verstopt nou het ei was geverfd hoor gadverdamme....
Hier echt belachelijk veel chocola gekregen ... Now way dat ze alles zelf op eten... Geloof wel 5 haasjes en niet te klein Pfff
haha ja, ook meteen van die mega bunny's he! alsof een klein eitje niet genoeg is voor een kind van 2 en oma dan doodleuk zeggen: niet opeten he, is allemaal van D. ehh wat dacht je zelf oma, echt niet dat D m helemaal mag opeten
@roozjuh: balen dat je weer zoveel pijn hebt..hoop dat je toch nog een redelijke nacht hebt. Lig hier ook in bed, erg vroeg voor mijn doen..Danny zit nog een filmje af te kijken beneden. Als het goed is verhuisd ons bed morgen naar de tussenverdieping, heel fijn, weer een trap minder.. ik ga morgen eens op zoek naar een nieuwe bekkentherapeut, aangezien de mijne 1 april gestopt is.. Weltrusten en tot morgen allemaal!
Welterusten iedereen! \ Net terug van bezoekje aan schoonouders. Was gezellig Wordt daar altijd al op handen gedragen maar nu helemaal Schatten zijn het!
goede morgen allemaal, Sorry ik heb weer niet bij kunnen lezen... Ik moet zo weer gaan werken en ik heb er helmaal geen fut voor. Toen ik gisteren in bed lag en lag te slapen ben ik een paar keer wakker geworden door een gek (klein beetje pijnlijk) stekerig gevoel bij mijn baarmoeder. Herkent iemand dit? Is dit misschien door het te hard en te veel werken de laatste dagen. Ppfff... gelukkig heb ik mijn meisje vandaag al gevoeld want anders had ik m wel heel veel zorgen gemaakt. Maar ik moet vanmiddag tot naar de dokter dus ga het voor de zekerheid even navragen Fijne dag dames, Kuss
CN: niet te snel zorgen maken hoor meid zwanger zijn is gewoon niet pijnloos en je kleine meid heeft nu wat minder ruimte en dat rekt je baarmoeder ook wat verder af en toe. Dat kunnen die steken zijn. Ook als je je te druk maakt of te veel heb gedaan. Ik heb t al als ik fiets en dan doe ik nog niet eens wat bijzonders. Dont worry, go with the flow. Ego: ik snap mannen echt niet hoor. Gister lag ik dus half dood op bed, dennis kwam lief mn laptop en wat lekkers brengen. Heb toen na paar uur om glaasje drinken gevraagd want kon echt niet meer zelf opstaan. Dit kreeg ik pas om 2uur!!! Ja meneer was een spelletje aant doen zei hij. Wtf is dat nou?! Ook de hond is er dus pas zo laat uit gegaan. Arm beesie, die moet op knappen hebben gestaan. ik heb dus met pijn en tranen in mn ogen hier boven in de badkamer maar uit de kraan gedronken want hij had t te druk... heb dus van 18.00 (avondeten) tot 2.00 niks gedronken op wat slokjes water na. Door die klote hormonen ben ik echt in janken uitgebarsten en heb m uit zitte kaffere. Maybe denken sommige 'relax' maar dat hij tot 2uur snachts een spelletje aant doen is en rest van de wereld gewoon vergeet, komt helaas wel vaker voor. Meneer is beetje verslaafd aan dat spel. Hijs vaker met dat spel bezig dan met zn gezin Sry voor mega ego maar ben t echt ff helemaal zat met hem en zn computer gaat nog wat worden straks met kittens, kleuter, kat, hond, baby en vrouw die even 2weken na bevalling niks mag/kan...
Oyy Roozjuh als ik dat lees ben ik blij dat wij duidelijke afspraken hebben over de xbox hier in huis. Moet zeggen dat manlief ook de tijd vergeet als hij een spelletje aan het spelen is maar hij doet wel eerst wat gedaan moet worden. Sterker nog wij hadden vorig jaar ook n nestje kittens (en hoop dat t bij jou anders gaat, spoedkeizersnede op zondag... 700 euro kwijt LOL ) en hij stond 3x per nacht op om hun kruikje te verwisselen omdat mama-poes af en toe van t nest af ging en ze dus afkoelden. En ik heb niks met die xbox maar m wel ooit voor vriendlief gekocht met de belofte als hij een rasechte gamer zou worden ik dat ding van 10 hoog naar beneden mieter. En aangezien ik er toch nooit op speel op een enkele samen met manlief guitar hero spel na heb ik daar ook 0 moeite mee
Dip: mijn ex was dus nog erger, zwaar verslaafd aan een spel op pc en die koos ook serieus pc boven mij en heb m de deur uit getrapt. Mijn man weet dit, die weet hoe ik denk over dit soort verslavingen. Hij ziet t probleem zelf altijd te laat, pas als ik kwaad word. Zeg regelmatig dat hij weer teveel achter pc zit en dan gaat t een weekje goed(minder pc dus) en dan begint t weer van voor af aan en als ik er dan weer watt van zeg zegt ie: afgelope week heb ik er veel minder achter gezeten toch, gaat toch beter' zucht...
Roozjuh: qwaarom ga je dan ook zo vroeg in bed liggen? Kun je niet beter even een blokje om gaan wandelen. Beter voor je bekken ook al is het pijnlijk. Lang liggen bevorderd de pijn niet echt. XBOX: hier de regel dat er in overleg langer dan half 9 gespeeld mag worden. Ik zit zelf ook wel eens langer hier dan half 9. Fijne dag dames. Zal ff een bakkie doen en dan komen de kids weer binnen. Groep 8 zo'n lief en zelfstandig groepje echt super relaxd vandaag dus.
Oke roozjuh *zucht* mannen!! Pppfff ik zit hier nu ff Echt-scheiden te kijken van rtl. Maar jezus mina hij heeft al 2,5 jaar een vriendin dat zij ook weet. Maar zn vrouw pikt en slikt alles, jakkie bah!
Welk spel speelt hij Roosjuh? Hier ook een gamende mama Dus we hebben helemaal geen afspraken,die maken we op dat moment. (tot 8 uur gamen? daarna dit of dat doen?) Planning van vandaag, zometeen even op visite, daarna boodschappen doen etc. Vanavond naar cursus, massage-avond
Weet niet hoe dat spel heet, hij speelt het via Steam. Ik ben/was zelf ook een gamende mama. We hebben elkaar via online spel zelfs leren kennen. Maar het is nog nooit zo erg geweest met zijn gamen sinds hij dat andere spel doet. Spiral nog wat heet t. Boef: lopen? Nee kon niks meer. Kon niet eens opstaan om naar wc te gaan. Heb smiddags wel ff stukkie met de hond gelopen
Meneer voelt zich schuldig merk ik. Hijs beneden aant stofzuigen en opruimen. Lol dat doet ie alleen als er visite komt, hij op zn bek is gegaan over speelgoed of om mij te helpen als ik t niet kan door de pijn
Goedemorgen dames! Gamende man: die van mij is/was ook verslaafd. Hij speelt vaak spelletjes via internet. Pas geleden heeft hij zijn periode van Farmarama afgesloten, nu is hij bezich met Goodgame Empire. In het begin toen we elkaar leerde kennen was hij echt erg!, ik vind het nu best meevallen. . Ben namelijk ook eens boos op m geworden. Hij had de hond namelijk de hele dag neit uitgelaten en gegeten, terwijl ik met vriendinnen de hele dag weg was. Ik dreigde met laptop stuk op straat te gooien! Vanaf toen is hij een beetje bekeerd. Hij zit er wel achter, maar met mate. Ben ik blij om. Hij helpt me nu iedere dag met alles! Vandaag: straks paar boodschappen doen, vanmiddag komt de kapster, daarna werken tot 10 uur. Fijne dag allemaal!