juni 2012 mama's !! deel 3 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Mijn man gamet ook wel maar hij helpt me wel.m(als ik er meerdere keren om vraag)

Straks naar bekkenfysio, snel tas inpakken en dan op naar Nijmegen. We gaan met de trein :s. Dat is goedkoper.het is "maar" anderhalf uur.

2. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Goedemorgen!

Zo weer controle bij gyn, ben benieuwd!

Roozjuh, misschien toch eens heel duidelijke afspraken maken dan. En klinkt misschien kinderachtig maar als hij de tijd vergeet een kookwekker met tijd ernaast zetten?
    Maar om 2 uur zou ik mijn drinken niet meer hoeven hoor ;)

Dippertje, hoe gaat het nu met harde buiken?

Joekie, ik kan me niet voorstellen dat ik tot zo laat bij mijn schoonouders zou zitten haha. Maar super dat dat bij jullie wel is en op handen gedragen worden is nooit verkeerd.

CN, geen idee wat kan zijn geweest. Misschien beeb die beetje dwars lag of net op band of ?
    Komt mooi uit dat je het nu meteen na kan vragen bij ha, maar denk (en hoop!) dat het niks is.

Afrola, leuk weer van je te horen! En idd wat een buik, maar ze doen het goed!Echt fijn! Zijn jullie al uit de namen?

Boefjesmama, ik weet eigenlijk niet waar je in kunt schrijven voor poetswerk in de avonduren. Misschien kan de gemeente je dat vertellen?

Lin, is het nu nog rustig gebleven bij jou? Hoop het!

Helma, jij helemaal geen last meer gehad van de suiker? Wel fijn hoor! Gezellig druk dagje dus vandaag, succes en veel plezier!

Verder weet ik het ff niet meer, reactie uit hoofd.

Smak voor iedereen!

3. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Lionne, succes bij fysio en daarna veel plezier!

Gamende man,hier ook veel achter ps3 maar niet vervelend. Als er iets gedaan moet worden da doet hij het (of nadat ik het gevraagd heb ;) )

4. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Gamende man: Met Danny valt het eigenlijk ook best mee..Maar dat komt deels omdat de computer nu boven staat :) Hij speelde jaaren WoW, maar daar is hij mee gestopt, hij kan nu 1 weekend per 2 weken een nieuw spel spelen dat nog in de testfase is..

Hier, allereerst een hele drukke beeb! Heb vannacht redelijk geslapen, draaien blijft pijn doen.
    Verder gaat onze slaapkamer hopelijk een etage lager zijn, ik ga zo alvast een beginnetje maken, dan kunnen we het ook niet uitstellen.
    En vanavond naar Theater Harderwijk, naar Voicemale (kent iemand ze?)

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Nop ken ze niet kylie, wat is t? Veel plezier in iede geval :D

Hier de banken omgewisseld (2 en 3zits) de box staat er jeej. Mis alleen nog wat dingetjes om de plank hoog te leggen dus dat is mijn missie voor vandaag: 'dingetjes' zoeken :p

6. Porsche

Porsche Niet meer actief

goede morgen,

hier pas om 00.00 gaan slapen. en heb geslapen als een os :) heerlijk
    heb niet eens gemerkt dat hubbie was gaan werken om 4 uur ..
    de kids kwamen om 07.00 uur en hebben heerlijk nog 20 min in bed doen knuffelen :)

nu zijn de kids bij de oppas, de geboorte enveloppe heb ik op gehaald en ga zo de muurschildering af maken woehoe :)

7. Porsche

Porsche Niet meer actief

hier niet echt een gamende man ... gelukkig hij kan soms race op de xbox maar dat is dan samen met de kids .. en dan ieder om de beurt

het was zo dat ik vroeger echt veel achter de laptop zat, totdat hij er wat van zei,
    nu heb ik een I phone, en irriteert hij zich daaraan ..
    ach hij is gewoon jaloers hahaha

maar kan me best voorstellen hoe irritant het is een gamende man !!
    mijn broer is nl wel zo ... pfff

8. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Knap Leonie om zo te reageren uit je hoofd. Succes op de controle. Hier is alles rustig gebleven. Sinds het weekend gaat het goed.

@Lione. Geniet van jullie weekendje!

CN: Ja, ik herken het wel zit onderin je buik waar je buik omhoog gaat. Bij mij was het groeipijn toen ik ineens wat steken kreeg. Kan best pittig zijn. Wat roozjuh zegt heb ik niet met fietsen maar met lopen dan begint het te trekken en zodra ik stop met lopen is het weer over. Dat zijn volgens mij geen pijntjes om je druk over te maken. Maar ik snap wel dat je er van schrikt en navragen kan altijd.

@Roozjuh. Ow ik wil ook de box hebben staan!

Gamen. Die van mij zit wel achter de ps3 maar niet heel erg veel. ik irriteer me meer aan alle uren dat ie 's avonds nog werk moet afmaken. Echt weer bal hier. Krijg te weinig aandacht vind ik zelf. Verveel me eigenlijk ook een beetje. Normaal had ik overal puf voor na het werk plof ik nu op de bank en ja doe ik niet veel meer. Vind het alleen niet zo leuk om steeds alleen te zitten.

Die reclame met ik hoop dat ik geen meisje ben. Te belachelijk! Ik irriteer me er echt aan hoor. Moest ik even zeggen. Kwam net ook weer voorbij.

@Hier. Gaat goed 2 dagen gewerkt vandaag vrij. Was redelijk te doen. Gisteren wel heel moe toen ik thuis kwam maar t gaat. 32 weken vandaag! Over 13 dagen met verlof dus nog maar 7 dagen echt werken. Laatste werkweekend komt er aan ook.

Ik ga even boodschappen halen en straks de plantjes die we gehaald hadden t weekend in de tuin zetten.

groetjes!

9. Porsche

Porsche Niet meer actief

welke reclame bedoelen jullie dan ? .... volgens mij kijk ik echt te weinig tv oeps ...

10. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Ja dat is een reclame zie je heel groot een baby inbeeld op een echo en dan gaat een stem zeggen met allemaal motivaties waarom de baby hoopt dat het geen meisje is. Heeft te maken met India dat ze daar meisjes niet willen/slecht behandelen etc. i ze zeggen dan omdat ik als meisje verkracht wordt en nog meer van die dingen, vind het echt nogal wat. Zeker omdat je gewoon tv zit te kijken en er mee lastig gevallen wordt. En ook echt op alle tijdstippen vd dag komt ie voorbij. (je kinderen zullen kijken)...

11. Porsche

Porsche Niet meer actief

ooeppss die heb ik echt nog niet gezien !! moet ook zeggen we kijken veel veronica ( criminal minds enzo :) )
    denk dat het meer een reclame voor rtl is of niet ?!

boh hoe verzinnen mensen het toch he zo'n klote reclame, en ook nog voor betaald krijgen

12. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

13. Porsche

Porsche Niet meer actief

ik neem iedere dag de pfaffs op ... vele heb ik al gezien maar ik vind het gewoon leuk, en dan hou ik meestal ook een marathon dag van de pfaffs als de kids bij de oppas zijn :)

14. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Hallo dames!

Ik heb wel steeds bijgelezen maar begin weer ontzettend moet te worden en met een kleine van 20 maand is dat nog vermoeiender... ben blij dat ik dan op de bank kan ploffen ;)

@ slapen: gaat hier ook steeds slechter, voedingskussen helpt niet echt, meestal ligt de kleine dwars of moet ik plassen ;). Als ik dan weer lekker lig dan ligt de kleine niet lekker, en als die lekker ligt dan lig ik weer niet lekker..... :$ ook helpen onrustige benen niet echt mee moet ik zeggen :(

@ gamende mannen: gelukkig hier erg afgenomen. In het begin wel veel ruzie om gehad nu gaat het gelukkig goed! af en toe nog maar dat moet kunnen wat ik mag ook graag een spelletje spelen ;)

sorry voor de rest wee tik het niet meer! :(

vandaag gaan we niet zoveel doen, denk straks ff verder met zolder opruimen (man moet naar zolder met zijn pc-spullen) dan kan hij hopelijk dit weekend over en kan Mark naar zijn kamer :D

15. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Zo weer ff bijgelzen, scheelt vanavond weer.
    Smakelijk voor iedereen.

16. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Goedemorgen!
    Hier geen gamende man. Mijne wordt steeds zorgzamer naarmate de zwangerschap vordert. Als ik moet bukken voor iets wil hij het al voor me overnemen. Echt heel lief.

Maar roosjuh, op bed gaan liggen lijkt mij niet de oplossing voor je bekken hoor! Daar wordt het niet beter van.. Ik heb juist 's nachts en 's morgens als ik uit bed kom meer bekkenpijn. Hoe meer ik in beweging blijf al is het heel rustig, hoe beter het gaat..

Reclame: Nog niet gezien maar ik kijk ook weinig tv.

Vandaag: Nu even snel naar het dorp, daarna werken tot 23:30.
    Morgen net zo.

Fijne dag iedereen!

17. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oeh, de kleine heeft de hik :D Schattig :D

18. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Joekie: normaal lig ik ook niet zo vroeg op bed hoor. ging ff liggen omdat manlief de kleine aant voorlezen was en dan geniet ik altijd ff als ik ze zo bezig hoor papa en zoon :) maar toen kon ik niet meer opstaan dus had niet veel keuze en moest wel blijven liggen. verging van de pijn. maar nu is t weer goed :) heb niet zoveel last meer dus dat scheelt

oja man voelt zich echt schuldig van gister avond! hij wil vanavond naar de mac.... *shock*

verder ego: D is wéér ziek pff ik word er zo moe van he :( Hij zei dat ie hoofdpijn had dus pcm. en wil alleen maar bij me hangen. ligt nu in zn bedje en slaapt volgens mij gelukkig. vanmorge moest ie spugen, al zn druiven eruit zo over mn net schoongemaakte vloer dus kan weer opnieuw beginnen hier beneden :p

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    kijk nu echt scheiding op rtl. kolere wat een gevoelloze l*l is dat zeg. en snap haar ook niet echt. wetend dat die vent een vriendin heeft en dat ie met tegenzin naar huis gaat als ie bij zn chicky vandaan komt. bah dat wil je toch niet meer in je leven hebben.

20. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    leerkracht groep 1/2 (en inval in alle andere groe
    provincie Utrecht
    Zo net terug van zkh, echo gehad en de groei is helemaal goed, ze ligt nog steeds keurig op schema. (hoofd en buik zijn iets harder gegroeid, maar nog steeds netje binnen de marges) Fijn om ons meisje weer even te zien en ze ligt nu eindelijk lekker met haar hoofdje naar beneden! Gyn was meer dan tevreden, dus heel fijn om te horen. Ook nog even bloedgeprikt, zo dat waren heel veel buisjes!
    Vanmorgen ook nog intake kraamzorg gehad, leuk gesprek, gaf een goed gevoel. Zij regelen, als je dat wilt ook de klossen en dergelijk, dus eind mei worden die geleverd, ook weer geregeld! Krijg ook nog een rugsteun en een gelkussen oid (schijnt fijn te zijn om op te liggen als je hechtingen hebt, tis allemaal gratis en je hebt het dan maar in huis dacht ik zo.

Ga vandaag ff lekker nagenieten dat het allemaal zo goed gaat!

O ja hier trouwens geen gamende man, wel muzikant die veel optreed en dus veel van huis is. Erg leuk, maar soms wat minder als er weinig tijd voor elkaar over blijft. Maar gelukkig geeft hij zelf ook aan dat hij dit alleen blijft doen zolang als het gaat en ik niet doodongelukkig met kind thuis zit... (zal wel meevallen, hoop ik ;) )

Deel Deze Pagina