juni 2012 mama's !! deel 3 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Plannen voor het weekend: Ik zou vanavond gaan kijken bij een softbalwedstrijd van mn stiefbroer, maar ik hou me een beetje gedeisd.. Zaterdagavond een verjaardag en zondag gaat Danny de zolder verder opruimen en ik ook wat opruimen/schoonmaken

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    plannen weekend: niks :p lekker simpel haha. morge maybe centrum ff in, manlief moet helaas werken dus kmoet alleen (met D)

3. Ik heb ook elke keer steken van onderen en een drukkend gevoel bij mijn schaambotje. Ben benieuwd of het van mijn bekkenklachten af komt of dat het indalen is? Las in het berichtje van Roozjuh dat het wel erg vroeg is daarvoor. En zeker bij een tweede, die dalen soms helemaal niet in!

As. maandag heb ik een afspraak bij de VK dus dan zullen we het weten. Vorige keer lag ze wel al met haar hoofd in mijn bekken, maar nog niet vast.

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Bloem: ja dat drukkend gevoel ken ik, en steken idd. Kan me niet meer herinneren hoe dat bij D toen voelde. Dacht t zelfde maar dat zien we dinsdag wel, heb dan weer een groei echo

5. Porsche

Porsche Niet meer actief

Goede morgen meiden.

Hier een halve klote nacht! Zit nu lekker met een kop koffie op de bank ff relaxen en dan dingen in het h h dien

@ negeren ander forum heel herkenbaar en zo vaag :(

@ naam zus : ik kan me ook niet voorstellen dat de man dit ook een mooie naam vind

@ Limburg ... Ik kom uit Limburg :) maar nog geen reclame gezien

@roozjuh mensen hebben altijd heel snel hun oordeel klaar, 1 zoon van ons had ook vaak iets terwijl hij mega goed at . Waarom denk HD dat heg aan de psz ligt?

@ peek balen meid!!! Hopelijk komt alles goed. Onze zoon heeft tot de 34 weken ook in een stuit gelegen en was stiekem midden in de nacht gedraaid nooit wat van gemerkt ik duim dat dit bij jou ook het geval is

@ bijntje poeh hè dat zou ook niets voor mij zijn maar het scheelt dat je zus in het complot zit!!! Neem niet aan dat ze een trio dien ;) als hij zegt dat je het leuk vind moet je geduld hebben ... Wel lief dat hij wat aant regelen is

@ de rest sorry als ik niet op iedereen reageer maar ik kan jullie nog niet allemaal uit mekaar houden... Sorry

6. Ik heb gisteren een uur in de babydump gelopen, had allerlei spulletjes verzameld, kom ik erachter dat ik mijn cadeaubonnen niet bij me had, heb ik alles maar weer terug gelegd! Balen!

Ik moet tot 1 uur werken en duik dan m'n bedje in, gisteren een drukke dag gehad dus vandaag even rustig aan doen.

Het weekend, veel opruimen! Het huis ziet eruit alsof er een bom ontploft is hihi

7. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Waar ik ook op hoop, het schijnt dat bekkenklachten minder worden als de beeb ingedaald is.. Dan heeft je bekken minder ruimte om te schuiven..Zou dat even lekker zijn :)

Hebben jullie ook van die ADHD beebjes? Hier is hij serieus na de echo op 2e paasdag nog geen moment echt stil geweest..

8. Porsche

Porsche Niet meer actief

Plannen voor het weekend :
    Vriendlief moet zatmorgen werke en dan hebben de boy's en ik een pyama dag :)
    Smiddags bij vrienden op de koffie en hun geboorte bord lenen :D

Zondag weer lekker niksen en Smiddags oppe koffie bij de oom en tante van mijn man!

Komt helaas niet zo vaak voor dat we kunne n relaxen meestal is het weekend vol of moest mijn man op zaterdag werken en ik op zondag :(

9. Ja hier ook!!! Ze is echt continue in beweging lijkt het wel!

10. Porsche

Porsche Niet meer actief

Ik heb een klein vraagje :
    Ik wil graag een klein nachtlampje voor in het stopcontact maar ik kan die nergens vinden, we hadden een hele leuke van de prenatal maar die hebben ze niet meer. Iemand een ideetje?

11. Porsche

Porsche Niet meer actief

Wie doet er mee de wave ?? :)

12. Ik doe mijn wave nog voor gisteren! Yeahhh

Schrik! In mijn banner staat nog 55 dagen te gaan. Dat klinkt al dichtbij!

13. Porsche

Porsche Niet meer actief

Leuk is dat hè bloempje voor je het weet staat er nog 21 dagen :)

14. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    ach meiden het gaat zooo snel nu. Ik ga ook zo maar eens het vluchttasje in orde maken...

15. Porsche

Porsche Niet meer actief

Oh ja vluchttas :) vind het zo heerlijk om er mee bezig te zijn gister heb ik 1 uur in de baby kamer doen rommelen en eigenlijk niets gedaan Hihi

16. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Oh ik moet ook nog waven voor gister :p

17. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Heel herkenbaar Lady.. hihi Gewoon weer ff alles rechtleggen, beetje aan keutelen.

Ga vanmiddag eerder naar huis, vanaf half 1 ben ik vrij.

18. Heerlijk is dat he! Ik loop ook vaak de babykamer in en ga dan even in de kast snuffelen tussen alle kleertjes en sokjes e.d.

Alles ligt ook al netjes gestreken in de kast, heerlijk!
    Maxicosi hoezen zijn uitgewassen en de maxicosi staat nu in een plastic zak ook al klaar voor gebruik.

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Babs: op psz zijn veel kindje die verkouden zijn enzo. Waterpokken en alles. en daar pakken de kids het dus heel snel op en op die manier bouwen ze een imuunsysteem op. Begin van psz zijn ze dus vaak ziek.

Kylie: hoe het met D is. helemaal vergeten te reageren maar lief dat je t vraagt! Hijs stuk opgeknapt. Vanmorge broodje gegeten en is naar psz gegaan. Ben niet gebeld dat hij naar huis wil of spuugt ofzo dus gaat stukken beter. Kga m nu van school halen :)

Bloem: balen!! Kon je t niet apart houden bij babydump en je bonnen ophalen?

Babs: 31weken wave ik doe mee!!!!! :D

vluchttas: oe goed idee, kmoet dat nog steeds doen

Help mijn man is Klusser: Wie heeft dat gister gezien? Heb t net gekeken, had t opgenomen. Komt straks herhaling om 14.00 voor da lady's die t nog willen kijken. Programma ging niet helemaal zoals de bedoeling ervan is. Aanmelder heeft gelogen
    toen ze haar vriend ging aanmelden. Ik verklap nog niks voor als iemand het straks nog wil kijken

ik ga D van psz halen, fijne middag dames!

20. Porsche

Porsche Niet meer actief

Gelukkig gaat het beter met D roozjuh

Ow goede tip ik ga zeker om 14 uur kijken ... Heb idd voorstukken gezien.

Danielle fijn dat je eerder kan gaan?
    Was jij dat die een ander g o b aant zoeken was?

Deel Deze Pagina