juni 2012 mama's !! deel 3 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Porsche

Porsche Niet meer actief

Poeh hè, nu ben ik moe de bedden zijn schoon 2 machines was gewassen en er oom 2 gevouwen veel rommel uit een kast opgeruimd, nu nog eten voor bereide. ...

2. Porsche

Porsche Niet meer actief

Inderdaad het kind kan er niets aan doen maar wat een schijnheilige zeg... Nu weet je ook waarom hij geen haast had met alles .. Pfff wat ben ik blij met mijn handige hubbie :) en ben ook blij dat ik veel dingen qua klussen snel leer en die Hihi...

3. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zo, weer present op het werk :D Begint rustig dus eerst hier maar effe checken.
    Wij krijgen helaas niet al te veel terug van de belasting wat kinderopvang betreft. Hoe het allemaal zit weet ik niet maar we gaan nog wel even met de boekhouder in gesprek...
    Ik ben van het werken, niet van de administratie :D Daar mag mijn vriend zich over buigen :D

Wat eten we vandaag? Ik heb weer eens brood bij me met een komkommer... Misschien nog effe bij de AH to go kijken of er nog iets anders gezonds is..

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Joekie jeetje wat ben jij gezond bezig! Wij eten shoarma met belachelijk veel knoflooksaus jummm maar wel sla erbij :D

Zo, kleine man met verkeerde been uit bed gestapt. Niks is goed en wil alleen maar bij mama hangen. Nu ligt ie lui op de bank met een dekentje, appeltje en beker drinken Finding Nemo te kijken. Hubby komt straks al thuis, lekker vroeg. Hij komt eerder naar huis zodat ie mij wat kan ontlasten. jeetje hij voelt zich echt schuldig volgens mij, na eergister dat ie tot 2uur achter pc zat :p benieuwd of ie straks zegt: schat ik haal wel een zakje sla voor bij de shoarma. haha nee dat zou wel heel erg zijn als ie dat zou aanbieden :p:D

5. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Zo dan wat een berg om weer bij te lezen.

@Leonie. O wat rot dat de controle niet goed was. Wat kan er dan zijn dat ze je zo id gaten houden? Sterkte.

@Kylie. Vervelend als ze niet op je reageren. Vind het hier zelf soms ook wel lastig maar dat komt omdat het zn druk forum is.
    (wat je zegt over ziekmelden tegen Danielle geld niet tussen week 32 en 34 dan tellen de ziekte dagen wel als verlof)
    O en overindalen heb ik laatst gelezen vanaf 30-33 weken zal het een beetje beginnen las ik..
    O wat een rare reclame weer.

@Bijntje. Thanks. O jij lekker een ontspannen weekend. Geniet nog even van het samen uitslapen! Ben blij als dit weekend voorbij is hoor (laatste keer werk weekend en ben nu al moe na 1 vd 3 dagen)

@Bloempje. Dat heb ik ook. En ook spierpijn aan de binnenkant van mn bovenbenen naar mn liezen toe. Ik waggel ook een beetje. Bij mij ligt ze nu echt lager denk dat ze wel aan het zakken is al maar maandag weten we het. Is het niet zo dat je dat dan nu herkent als het de 2e is?

@Ladybabs. O geeft toch niks vind het ook druk en nu heb ik even tijd dus zo af en toe probeer ik wel iedereen mee te nemen soms alleen de dingen waar ik wat over kwijt kan soms ook ego. Maakt niks uit hoor. Balen van je rotnacht. Beetje de dag doorgekomen dan?

@Cecilia. O wat lekker vakantie. Geniet ervan! heerlijk:D

@Joekie. Nou dat mag niet zomaar hoor afval dumpen. Zou die beste man vertellen dat ie zn vuil er weer uit kan gaan halen het naar de stort moet brengen en dat je anders de politie belt waar die een bon van kan verwachten. Is ie helemaal gek ofzo. En de gemeente kan dit ook niet maken hoor.
    Ben je mooi lekker mee.

@Lione. Was nijmegen leuk?

@Namen van kindjes angela. Arme kinderen door zulke namen te geven..

@Einneh. Namen. Ja echt lastig. Al een favo lijst gemaakt?

@Peek. O wat een onwijs stoer en leuk loop filmpje. Je ziet haar ook helemaal trots en lachen. Erg leuk!

@Boefjesmama. Spannend he dat het aftellen begonnen is. Ik heb soms ook het idee van wow het gaat nu ineens echt heel hard.

@Cn. Doe je een beetje aanjezelf denken ook. Klinkt allemaal best druk bij jou zn dag.

@Roozjuh. O wat onwijs vervelend. Zal zo een gelijkend verhaaltje neerzetten hieronder.. Wordt echt dood moe van mn moeder ook. Geeft me ook het idee en gevoel dat ik t niet goed doe. Niet leuk om te horen en zeker als je weet dat het onzin is.

@Danielle. Hier ook hoor, tis nogal een gewicht ook. Rustig aan hoor!

@TV. Ja ik heb dus de laatste 10 minuten gister niet gezien want mn vriend wilde niet kijken. Weet nu nog niet wat er speelde! Ga zo even uitzending gemist checken ben nu wel nieuwschierig!

@Hier. Ben echt aan het aftellen nog 6 diensten werken. Heb spierpijn ad binnenzijde bovenbenen naar liezen toe en ik waggel. Ook voelt het of er wat tussen zit denk dat ze echt aan het zakken is. ik twijfel of ze goed ligt vd week wel erg aan t draaien geweest en vanmorgen een flinke schop bovenin mn buik maar voel t ook nog ad zijkanten schoppen.
    Verder ben ik boos. ik heb weleens eerder gezegd dat ik gek van mn moeder wordt, nou belt ze regelmatig met ongevraagde adviezen en respecteert en luistert ze niet naar wat ik wil en bedoel. Ze geeft me het gevoel dat ik het niet goed doe. Dat doe ik wel maar toch vervelend als je dan 's morgens dit soort mails leest. En dit is een soort herhaling als wat ze dan al 6x vertelt heeft... Zie mail>
    -----------
    Hoe is het er mee?
    Als jij nog zo moe bent, ga dan vervroegd stoppen, met werken en de ziektenwet in.
    Je hebt een gegronden reden.
    Op internet heb ik de site gevonden, www.vitamine-info.nl
    Alles gelezen over B12 goed vlees eten, afwisselend groene groenten, is goed voor het zenuwstelsel.
    Zorg goed voor jezelf en de kleine meid.
    Morgen zaterdag en zondag ben ik vrij.
    Veel liefs xxxxxxxxxxx
    ---------------------
    Gaat goed. Nog 7 diensten daar ga ik me niet voor afmelden moet ook werk overdragen en ik weet zelf wel het beste wat goed is. Ik neem niet voldoende op dus al je goed bedoelde voedingsadviezen werken niet. Wil je daar mee ophouden? Vind het zo onderhand erg irritant worden aangezien ik je dit al 3 keer heb vertelt. Geniet van je vrije weekend
    xx
    --------------
    Klinkt niet zo aardig he. Nou het helpt ook niks. Alles wat ik vertel dat wordt op dr werk besproken terwijl ik niet wil dat ze dit doet dus ik vertel dr niks meer. Ze weet ook niet dat ik maandag voor onderzoek ga. Want dan wordt ik plat gestalkt. Echt heel irritant heb ook echt de neiging om dr flink dr oren te wassen maar het helpt niet. Nu komt erbij dat ze denkt dat de baby heel veel bij haar is want ze is aan het hamsteren geslagen.. Al 100x uitgelegd dat dit niet de bedoeling is.

Het enige wat ze bereikt is dat ik afstand houdt en me ga irriteren aan dr.

Je zou zeggen negeer het maar ik irriteer me er echt aan. En ik moet gewoon bot en onaardig doen en zelfs dat helpt niet.
    (thanks voor het klagen)

Groetjes!

6. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

Hoi dames,

@ Ik weet niet meer wie het zei, over lief voor opa en oma... hahah ja dat ben ik wel. Ik ben blij dat ik nog 2 oma's en een opa heb en ik zal zo lang het kan nog genieten van ze ;)

@ Lin, ja ik merk aan me eigen dat ik steeds meer aan me eigen ga denken want ht word toch wel zwaarder nu allemaal. Maar ik ben van me eigen ui een echte sjouwer dus ja riustig aan doen is soms moeilijk ;)

@help mijn man is klusser :$ wooww... wat waren hun achterbaks zeg. Ze dachten zeker dat ze gratis hun huis konden laten opknappen. Wat bestaan er toch veel misselijke mensen op de wereld, bah bah.... :)

Nou ik ga maar even iets doe ant heb hier meer als 2 uur op de bank gezeten ahahah.

Kuss

7. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    @lin: lastig zo'n moeder met goedbedoelde adviezen. Jij voelt zelf het beste wat goed voor je is.

Ik wil/moet naar de kapper (uitgroei ziet er niet uit), maar de kapper is zoo duur. Ik wil weer zoveel mogelijk mijn eigen kleur en het dan gewoon uit laten groeien. (kortknippen zie ik niet zitten)

8. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    @leonie balen joh!!

Vandaag werd ik gebeld door mn VK, mn suiker was 8.7 2 uur na ontbijt. Dit is toch aan de hoge kant... Dus volgende week glucose test doen in t ziekenhuis.
    En dan merken we het wel, zal allemaal wel los lopen..

9. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik vind 8.7 helemaal niet slecht hoor...
    Snap niet waarom die grens zo enorm krap ligt als je zwanger bent...
    Zal zijn reden wel hebben maar niet in de zenuwen gaan zitten hoor! ;)

10. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Ik zit niet in de zenuwen.
    Maar de grens ligt op 6.1 dus ik zit er wel degelijk boven.

En zoals ik al zei zal het wel loslopen, aangezien ik verder ook geen symptomen heb.

11. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    6.1!! Dat redt niemant 2 uur na ontbijt!! :D

12. Porsche

Porsche Niet meer actief

Ola,

We liggen al heerlijk in bed manlief is topgear aant kijken wat gezellig ;)
    Ik wil jullie een heel fijn weekend wensen :)

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Lin o bah! Ik weet precies hoe je je voelt met die ongevraagde nutteloze adviezen. Hier dus continu adviezen voor D. Wat goed voor hem is en heb hier serieus hele apotheek staan aan vitamine sjit voor hem. Dat heeft mn stiefma allemaal gehaald. 'Gebruik je ze wel goed?' 'geef je hem wel wat hij nodig heeft' bla bla bla. Hij was dus gister weer ziek en nu bemoeid mijn moeder zich er ookal mee. Ik weet dat D belachelijk gezond eet. Hijs verslaafd aan fruit. Als ie moest kiezen tussen koekje of druiven, nou dan kan het koekje de prullebak in. Zo vreselijk die adviezen terwijl je zelf beter weet. Meid, gewoon van je afbijten hoor!

14. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Thanks meiden.
    Even geen tijd om te reageren moet gaan werken.

groetjes!

15. Porsche

Porsche Niet meer actief

Werk ze lin

16. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Hiervandaan ook een fijn weekend mamma's.
    sterkte met goedbedoelde adviezen en suikers en boeddruk

Net m'n zoon naar z'n club gebracht, dacht dat ik al wat fitter was maar... Niet dus....maar weer languit op de bank >_<

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    moguh lady's! Zonnetje scheen net heerlijk op mn bolletje toen ik de hond aant uitlaten was. Net heerlijk ontbeten en wat kan D eten zeg jeetje. Mega bak met aardbeien op en vraagt om nog meer.
    Planning voor vandaag: niks doen
    Avondeten: zelfgemaakte groente soep met broodje hamburger

18. helma85

helma85 Niet meer actief

Goedemorgen dames!
    Hier lekke geslapen, gisteravond wel ff ruzie gehad met mn man. K verstond hem niet goed en gaf antwoord op zijn vraag ( verkeerd antwoord). Hij schoot uit zin slof ( was ook best prikkelbaar gisteren door zn werk, erg druk namelijk daar) en ik schrok van hem en ging ook te keer tegen hem.
    UIteindelijk jankend in elkaars armen gevallen en uitgepraat.

Vandaag: straks muffins gaan maken oid. Heb zin om te bakken. Ben vrij namelijk vandaag. Vanmiddag met mn broer en hond wandelen. Vanavond feest van de vriendin ( beschouw haar als stiefmoeder) van me vader! Ze is 50 geworden vandaag!
    Verder rustig aan doen vandaag.

Fijne dag iedereen!

19. Porsche

Porsche Niet meer actief

Ohhh aardbeien hmmmm ... Zag ook al asperges mjummie binnenkort maar eens naar de boer :)

20. Porsche

Porsche Niet meer actief

Helma wat lief en hoe herkenbaar!!! Wel fijn dat het uit gepraat is!

Deel Deze Pagina