juni 2012 mama's !! deel 3 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Porsche

Porsche Niet meer actief

Te leen : peuter en kleuter die ik achter het behang kan plakken ....

2. Porsche

Porsche Niet meer actief

Pfff goed bedoelde adviezen komen me ook de neus uit! Mijn sz heeft altijd van die adviezen van ik weet alles !!!
    En ook van de moeder van mijn man gaf ook altijd zon belachelijke adviezen!!! Maar die hebben we al 2 jr. Niet gesproken...
    Gelukkig accepteerd iedereen om ons heen dat iedereen een eigen leven heeft en daar gedragen ze zich ook naar gelukkig!

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    lol babs. ga lekker met ze naar de speeltuin. zij blij en jij je handen vrij ;)

4. Porsche

Porsche Niet meer actief

Dat zou ik graag willen,maar ze zijn zo moe :( dus ga lekker een eitje koken en dan eten en ff met zijn alle slapen! Hopelijk zijn ze dan beter gemutst.

5. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    leerkracht groep 1/2 (en inval in alle andere groe
    provincie Utrecht
    Jeeh Lin wat vervelend van je moeder zeg, hoop voor je dat de boodschap een keer overkomt! Mijn moeder kan ook een aardige bemoeial zijn, maar houdt zich gelukkig in nu. (denk dat ze anders ook wel weet dat het ruzie wordt) Roozjuh, ook sterkte er mee.
    Dippertje succes met de glucosetest. Ik heb deze ook gedaan, mijn waardes waren: nuchter 5,3 en 2 uur na suikerdrank 7.0, dit was netjes zeiden ze.

Hier: Manlief is lekker aan het klussen, ik doe heel relaxed ;) Zo even wasje ophangen, aanrecht opruimen en een beetje helpen in de tuin. Vanmorgen nog even genoten van ons meisje, was lekker bewegelijk! Als ik op bed lig en ik rol me op mijn rug dan duwt ze zichzelf omhoog. Ze ligt helemaal rechts altijd, en dan wordt mijn buik dus een mooie skihelling, ziet er zo grappig uit. Binnenkort maar ff foto van maken!

6. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    leerkracht groep 1/2 (en inval in alle andere groe
    provincie Utrecht
    Ladybabs: Succes met de kids!

7. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hallo allemaal!
    Ik zit ook achter een grote bak heerlijk vers fruit :D
    Net boodschapjes gedaan en een wasje en dan zometeen op naar 't werk voor een late dienst.

Ik heb vannacht volgens mij serieus wat voorwerk gehad in mijn buik!
    Had een enorm ongesteldheidsgevoel en om de paar minuten werd dat even zo hevig dat ik het echt weg moest zuchten.. Vriendlief werd wakker van mijn gerommel.
    Hij had het zo met me te doen haha! Zo lief :D
    Het deed niet verschrikkelijk zeer maar moest het gewoon wel echt wegzuchten.. Daarna zakte het weer af en bleef het ongiegevoel tot een paar minuten later alles zich weer herhaalde..

Spannend hoor :D De kleine beweegt goed en maakt volgens mij verder absoluut geen aanstalten om te komen hoor ;)

8. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Zo onze achteruin is zo goed als af.
    terras is klaar, hekje is kindproof, zandbak is klaar alleen nog zand erin.
    Volgende week de planten van achter naar voren en dan gras zaaien in het zand. Word ons gras iets groter en minder planten achter.

Verder helemaal niks doen vandaar.
    Volgens mij is de kleine hier aan het indalen. Behoorlijke druk op mijn schaanbeen en steken onderin.
    Lekker languit op de bank. M. op bed.
    Vriendlief gaat op de motor naar Assen. Landelijke motordag.

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Boef: leuk is die he! D heeft m vorig jaar gehad voor zn verjaardag. Dat topic is trouwens van een juli 2009 mama (waar D dus van is) grappig :D

Ik heb nog geen flauw idee wat ik voor D zn verjaardag moet kopen. Wil dat zsm doen want in juni ga ik t druk genoeg krijgen en juli is ie al jarig. Iemand tips? Geen fietsje, heb hier al 3wieler en loopfiets onder t stof staan. Waterplay heb ik dus al :p wilde zandbak, maar dat wil manlief niet. Trampoline komt volgend jaar pas, speelhuisje en glijbaan staan al in de tuin. Tips tips tips :p

10. boefjesmama

Roozjuh: wij bewaren deze dus voor zijn verjaardag. Ook in juli.
    Zandbak heeft vriendlief vanmorgen gemaakt van steigenrhout van de bouw. Moet nog speelzand in.

is deze waterplay een beetje leuk? Je kunt er niet mee uitbouwen he. Stond laatst in de kruidvat krantje dit zullen ze wel over hebben gehad.
    Hopen dat ze hem nog hebben bij ons. Zal straks even heen als M. wakker is.

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Ja hijs wel leuk maar verrot in elkaar te zetten met rubbere bandjes :p enuhh vergeet niet om m op zn plek neer ze zetten waar M ermee kan spelen. Want na het vullen met water kan je m niet meer optillen :p dat foutje had ik dus gemaakt vorig jaar hahaha.

D net op bed gedaan, heeft zn longen er bijna uit gehoest. Lig zelf ook ff en hoorde m 2min geleden nog hoesten, ik net kijken en ligt in coma :p meneertje hoest dus in zn slaap of valt gewoon snel in slaap na hoesten. Kmoet zo nog soep maken dus mijn rust momentje duurt niet zo lang. Oja moet ook nog naar de winkel pff

12. boefjesmama

Volgens mij is dit zonder bandjes.
    Paar weken terug stond in kruidvat krantje een koffer waterplay.
    Prijsmepper heeft veel outlet van kruidvat.
    Ach ga wel even kijken is maar 10 min rijden.
    Die met die bandjes willen we juist niet omdat je die dus niet kunt verschuiven en lastig op en af te breken is.
    ZO'n koffer zou ook mee kunnen op vakantie.

Verjaardagtips:
    * mooie zwemhanddoek of zo'n poncho ding. Hebben nu super leuke bij zeeman van Cars voor maar 6 euro ofzo.
    * schilderijtjes voor zijn nieuwe kamer: action ed erg leuke
    * kleurtjes
    * dekbedovertrek
    * dvd
    * cd met leuke liedjes.
    Dit is ons lijstje tot nu toe maar D. is alweer een jaar ouder he.

13. boefjesmama

#3774 boefjesmama, 14 apr 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 apr 2012
    Iemand trouwens nog belang bij een Etos bon voor pampers.
    Midpakken 4 halen 3 betalen dus 11,49 korting.
    Wij gaan straks over op Lidl/ Aldi.
    Is deze maand nog geldig die bon.

14. boefjesmama

Heb even gezocht maar volgens mij heeft prijsmepper nu deze liggen:

15. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    @roosjuh,
    Wij hebben mijn nichtje toen een keukentje kado gedaan. Met allerlei etenswaren enzo, was ze heel druk mee.

@BF, Die hebben mijn nichtjes ook (haha wat lijken ze nu verwent). Ik vond het best een leuk ding. Volgens mij kan je er gewoon met duplo bij spelen enzo :)

16. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Prijsmepper is trouwens hetzelfde bedrijf als Kruidvat. Valt allemaal onder A.S. Watson, net als Trekpleister en de IC Paris ;) Dus als kv iets overhoud gaat het vaak naar prijsmepper.

Vandaag nog 2 maanden tot aan uitgerekende datum.. :$:$

17. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
  18. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    #3779 Roozjuh, 14 apr 2012
    Laatst bewerkt: 14 apr 2012
    Al die dingen die jullie noemen heeft ie al :p en een doeltje leek me ook leuk maar hij gooit liever met de bal dan schoppen. Helaas voor papa geen voetballertje dus hihi.

Die koffer is onwijs handig zeg! Jeetje wist ik dat vorig jaar maar :( wij hebben idd met die domme bandjes waar je in elkaar zetten niks meer met de waterplay kan doen. Wat een kriem om dat in elkaar te krijgen ook!

Glijbaan en keukentje heeft ie allemaal ookal. Begin ondertussen te denken dat hij te verwend is :p stukje in de tuin leek me ook super! Maar meneertje wil geen vieze handjes.. smetvrees? :p nee dat vin die 3x niks. We hebben grote ton (halve wijn vat) om daar vijvertje van de maken. Visjes vind ie super leuk. maar dat was al mijn kado haha. Dvd enzo dat downloaden we allemaal :D verkleden leek me ook leuk. Had een apen pakkie gekocht maar meneer wilt het niet aan. Verkleden zit er dus niet in. Maybe volgend jaar proberen

oja en gereedschapstafel knutsel dinges (jeetje hoe heet dat nou? :)) dat gaat niet meer passen hier :p Hij heeft al een grote tafel(daarop en onder staat speelgoed) en een keukentje heeft ie dus. en nu grote box voor de beeb alvast. nee is echt te vol voor zo'n werkbankje erbij. jaa! werkbankje, zo heet t. jeetje wat was dat lastig :p ahahaha dementie

19. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Iemand die mijn man wil hebben? Gratis af te halen.

Ik krijg echt een kunstkop van die man. We zouden t eten gaan vanavond met een bon van vakantieveilingen. Man gebeld, hadden we moeten reserveren. Ik had me helemaal ingesteld op uit eten gaan en wilde tijdens mijn vakantie (tot as dinsdag) zouden we dat (en een nachtje nijmegen) doen. Ik heb immers mijn laatste "vrije" vakantie. Dus hij zegt doodleuk dat ik pannekoeken mag gaan bakken vanavond. Ik zei dat ik uit eten wil. Zegt ie (zoals altijd) dat daar geen geld voor is. En begint hij weer over dat hij gefaald heeft, dat hij geen baan heeft, dat hij add heeft, dat ie slechthorend is. Kortom dat HIJ zielig is. Ik werd boos. Het draait namelijk ALTIJD om hem hier. Wat hij wil,dat gebeurt. Wat ik wil doet er niet toe. Maar dat ben ik dus zat.
    Zegt ie doodleuk: nou, dan spring ik wel voor de trein.
    Dus ik zit de rest van de dag (of van mijn vakantie met wat pech) met een depressief hoopje mens. Ik ben het zoooo spuugzat dat gezeik van hem.

Deel Deze Pagina