Waar heb jij je handen, als je ze op je buik hebt? Probeer je handen eens onderaan je buik te leggen, zo leidt je je kindje naar beneden. (zei de dame van de zw. Cursus)
@Roozjuh: Hier hadden we geen planning, maar we gaan pannekoeken eten, zo'n trek in! @Bloempje: wat naar, buikgriepje? @Ladybabs: wat erg! Kan me voorstellen dat je dan gaat lopen malen.. @Helma: Leuk hé, al die aandacht Tja, wat betreft ziekmelden.. Ik had echt een zetje van de vlk en bekkentherapeut nodig, toen ik zelfs hulp nodig had met aankleden.. Nu heb ik dat af en toe nog, maar ik kan veel meer nu ik thuis ben. @Lionne: wat een goede tip! Ga ik proberen! @Hier: Verjaardag was dus heel gezellig gisteren, lekker buiten bij een vuurtje.. Heel erg gelachen, ik was de enige die nuchter was Vanmorgen lekker uitgeslapen, Danny maakte me om half 11 wakker Nu verder niet zoveel doen, en vanmiddag naar schoonzusje en stiefbroer pannekoeken eten en naar hun nieuwe 'kalf' kijken. Ze hebben gisteren een hond uit het asiel gehaald, lief beest! Maar errug groot, Herder X Bouvier.
denk toch dat ik ipv 4, 6 weken met verlof moet/ga. Ik ben echt ontzettenf moe.. maar goed: miss alleen nu ff? dat is het lastige ervan he? En heb behoefte aan rust...krijg ik nu amper. gewoon een f*ckdag vandaag, blegh
@Danielle: Wat zegt je gevoel? Je hoeft het natuurlijk niet vandaag te beslissen, als je 6 weken van te voren met verlof gaat, is dat al over 2 weken! Hier: Er is rommelmarkt in Dronten, maar Danny wil niet mee..Denk dat ik zelf wel ff ga..
Volg je gevoel Heb net het verslag van de echo aan HappyKidzz verzonden, ze waren tevreden. Heb alle 60 foto's meegestuurd en een foto van de tas die ik nog kreeg. Nu mag ik voor m'n gevoel weer reageren op de testen
Danielle: ik ken dat gevoel. K ga me morgen ziek melden, k zou nog 2 weken moeten werken ( 7 diensten), daarna 1 week roostervrij met 2 middagen cursus, dan vakantie en daarna mn verlof. Ik trek het ook niet meer. Ik denk nu aan me eigen en mn kind. Mijn grens is bereikt. Heb ook geen energie meer, last van mn buik, stond deze ochtend op met een harde buik en lichte krampen, dikke voeten en knallende koppijn. Dat was voor mij de druppel
Helma: exact zo hier... je wilt nog zo graag maar het is klaar nu... Bij onze zoon ging ik steeds over mijn grenzen, maar dat gebeurd nu niet nog een keer.. onze zoon heeft me ook hard nodig tenslotte. Wat vervelend dat jij je ook zo voelt... verstandig wat je gaat doen!
Roozjuh: wij hebben deze auto: Chicco Turbo Touch - Schmets Toys Alleen dan de blauwe variant. M. heeft hem voor Sinterklaas gekregen en is er helemaal weg van. Geluid is grappig en niet hard. Je hoort alleen broem broem dan rijdt hij weg toet toet hoor je als hij stopt maar dan als auto geluid zeg maar. Diverse kleuren hebben ze.
Ahhhhhhhhhh zwemmen was een ramp!!! Dacht lekker relaxed te kunnen rond dopperen met mn mega buik maar mevrouw daar binnen dacht er anders over. Of naja,mn banden dachten daar anders over. Vreselijke krampen die ik serieus weg moest puffen. Dacht ff dat ik daar ter plekke ging bevallen. Na een kleine pauze op een stoel heb ik t zwemmen weer geprobeerd maar helaas, krampen krampen. Na uurtje gingen we dus alweer naar huis. Kleine man was ook al moe dus liggen we beide lekker op bed. Sry voor ego
Kruidvat voordeelkrant 27 april t/m 22 april 2012 - Powered By Publitas.com Wie kent die skippykoe? Is dat wat of kun je daar dus echt niet mee vooruit?? balen roozjuh dat het zwemmen niet ging. Ook niet lekker in het bubbelbad gezeten??
jongens-heren SNEAKER SOKKEN - Action Nederland B.V. Dames deze doet het erg leuk als buikband. Heb er ook al een paar gehaald. ....Linkje doet iets anders vermoeden zie ik nu.... Bij de trekpleister: big shirts in de folder. Trekpleister Voordeelkrant 17 t/m 22 april 2012 - Powered By Publitas.com (Tja bij gebrek aan folders die optijd komen doen we op zondag altijd even een rondje online folders. )
Skippy koe: twijfelde of ik m ging kopen voor D maar hoorde van iemand dat ie niet zo geweldig is. Andere zijn juist weer heel blij ermee. Ligt dus aan je kindje wat ie ervan vind
hoi dames, sorry ik heb alles gelezen maar gaan fut om overal op te reageren. Gisteren en vandaag heb ik het heel druk gehad... Gisteren vrijgezellenfeest gehad en daarn anaar een groep vriendinnen. we bleven daar met zijn allen slapen want al onze mannen zijn op mointainbike weekend ahahhah Vandaag met hun de stad in geweest dus ben nu doodop Ik wilde ook werken tot 4 weken van te voren maar dat ga ik niet trekken dus heb besloten dat ik ook gewoon 6 weken van te voren stop... Ik zit met een dilemma, Onze roosteraar heeft me heel lomp ingepland want ik moet komende week 6 dagen werken en ik ga het proberen maar ik denk echt niet dat dat gaat lukken... Ppff.f.. echt lomp vind ik dat van de roosteraar want ik werk in de zorg en het is al kei zwaar aan het worden, laat staan 6 dagen in de week. Maar ik ga nu nog niet zeggen dat het niet lukt want dan kom ik in de minuren omdat zij me lomp heeft ingepland. Dus ik ga het proberen maar als het nie lukt dan houd het op n zal ik me ziek moeten melden (dat zou de 1ste keer zijn tijdens de zwangerschap ). Fijn weekend nog ladies, Kuss
Nou meiden jullie hadden gelijk hoor. Kwam net bij een vriendin binnen, blijken al mijn vriendinnen daar te zitten--> babyshower Nu vet vermoeid, zal straks even bij lezen en uitgebreid reageren.
@Cn. Voel je niet schuldig moeten ze maar niet zo lomp plannen. inderdaad doe wat je kan en als het niet meer gaat. Meld je je ziek. @Bijntje. hihi ja dat zat erin he. Hopelijk was het leuk! (benieuwd naar je cadeautjes!) @Hier. Net onverwacht wat wezen eten om de hoek. Lekkere spareribs..mmmmmmmm nu uitbuiken en chillen op de bank. Ben gewoon 3 dagen vrij en hoef er nog maar 4 te werken. Volgende week woe mn laatste dagje. Zie er echt naar uit. Ben ook heel blij met de 6 weken van te voren stoppen. Morgen naar de gyn en daarna controle vk. Ben benieuwd of ik de b12 krijg en natuurlijk hoe en met de baby gaat. groetjes!