Even een vraag. Waar ergeren jullie je aan / welke rare opmerkingen heb je al gehad rondom het zwanger zijn? Ik begin wel even - mensen die denken dat ze zomaar aan je buik kunnen zitten - zeggen dat je goed moet eten/slapen - mannen die bevallingsverhalen gaan vertellen over hun vrouw (zijn de gruwelijkste die je ooit gehoord hebt) - mensen die denken dat zwanger zijn alleen maar leuk is, dus je MOET gezellig, fit en blij zijn 24/7 - een collega: waggel niet zo je moet nog maanden.. nog 2 weken hoor..o dan ben je ook niet dik.. - mn moeder (hahhaah) Groetjes!
Hoi dames, ik ben weer thuis van het pannekoeken eten en echt gesloopt! Ik ga even douchen en duik er vroeg in, morgen weer een dag
Lin leuk lijstje hier weet familie dat ze NIET aan mn buik moeten zitten want dan flip ik m haha. Dat weten ze nog van vorige zwangerschap. Verder word ik ook gestoord van de opmerkingen dat alles zo rooskleurig zou moeten zijn en dat ik beter voor mezelf moet zorgen en ik dan minder last van BI enzo zou hebben. Vreselijk! Dat roze wolk gedoe, dat moet door een man verzonnen zijn hoor want ik heb dat wolke nog niet gezien
Grr, ik heb net even zitten wow-en. Maar het lukt niet. Ik kreeg ook rugpijn van de toel. Dus maar weer gestrekt op de bank.
hahah dat erger lijstje - ik erger eraan dat mensen zeggen dat ik voor 2 moet eten. - mense vinden het raar dat ik bang ben veel extra aan te komen, ik eet verder harstikke goed hoor alleen ik probeer het zo gezond als kan te houden. - En wat ik ook erg irritant vind is dat er mensen zijn die vragen of er een 2ling of 3ling in mijn buik zit en andere zeggen weer 'ow bescheiden buikje zeg'... Hhahah
Ik heb eigenlijk nog niet veel irritaties Mensen bemoeien zich nog niet echt met me gelukkig! Hopelijk blijft het zo na de geboorte. Hou wel mijn hart vast bij bepaalde vrienden die vooral vrienden van mijn vriend zijn... Helaas is mijn vriend nog gevoelig ook voor hun commentaar...
goede morgen allemaal, Ik ben kapot... Ik kon echt niet slapen en heb maar een paar uur geslapen in totaal. Ik kon gewoon niet in slaap komen, hoe moe ik ook was. En nu moet ik ookal weer om 7:00 beginnen met werken ppfff.... Gelukkig is het maar tot 11:00 maar daarna moet ik thuis eten en daarna poetsen bij oma Zo ik ben blij als de dag weer om is zeg ahahah. Dat zou ook betekenen weer een dag dichter bij verlof hiihi Fijne dag allemaal, Kuss
Hier niet echt last van ongevraagde adviezen etc. Enige opmerking was van het weekend van mn mams die zei weet je zeker dat het er eentje is naja kon er wel om lachen. Ging ff op de weegschaal staan LOL dat had ik dus niet moeten doen! Komt nooit meer goed dit en ik moet nog 8 weken allejezus nog an toe naja hoef me in juni in elk geval niet te vervelen, meteen amar weer op dieet, en zodra we kunnen bewegen veel kilometers maken met de kinderwagen hahaha
Jup, ze bedoelde mij Mijn man gaat vandaag weer naar de psychiater. Dan krijgt ie een definitieve diagnose en hopelijk ook medicatie.
Lionne succes met je man vandaag op gesprek. Niet slapen: vreselijk he hier wel geslapen maar vaak wakker. Vreselijke spierpijn in mn bovenbenen. Hoesten van D gaat maar niet over. Heeft gisteravond en vannacht als een gek liggen hoesten. Wel werd ie pas om 8uur wakker ipv half jeej. Mama weer blij. Planning vandaag: denk zo maar dokter belle voor D en verder niks doen
Het zonnetje schijnt hier, hopelijk wordt het een beetje lekker buiten. Al moet ik misschien niet te veel naar buiten willen. Gisteren weinig gelopen, veel gezeten en mijn knieen deden vannacht minder zeer. Ik vrees dus inderdaad voor overbelasting. Ik voel me verder niet zo best. Hartkloppingen, benauwd, moe, lamlendig. (ik dacht vannacht zelfs: nu mag die kleine wel komen)
Nog iets te vroeg Lionne, maar idd wel n teken om rustiger aan te doen. Je lijf wordt al zwaar belast dus belast t niet meer. Zorg dat je uitrust voor de bevalling Benauwdheid wordt minder wanneer je baby gaat zakken. Succes met je man, hij moet ook met deze nieuwe verantwoording dealen.
Mirri, 34 weken wave voor jou! Wanneer ga jij eigenlijk met verlof? Lionne, oh spannend dat je man vandaag afspraak heeft. Hopelijk wordt hij goed geholpen. En idd kleine moet nog even blijven zitten hihi maar erg rustig aan doen dan. Misschien kan fysio ook helpen? Roozjuh, goed om even afspraak te maken bij ha, misschien heeft hij wel iets goeds voor de hoest van D. Cn, he bah van nacht! Sloopt je zo Dippertje, gelukkig valt het dus nog mee met de gekke/ vervelende opmerkingen dus. 33 weken wave, joohoe!
Even ego. Net terug vd gyn. Baby is helemaal okay. Ze is ook gedraaid dus ligt nu netjes met dr hoofd naar beneden. Echo gehad groei was goed alles zat mooi dicht en ook het hartje was prima. Hij gaf aan dat inderdaad de baby pakt was ze nodig heeft en dat ik dan wel te kort kan komen maar geen zorgen wat dat betreft. Wel ben ik doorverwezen naar de internist aangezien de waarde inderdaad niet goed is voormezelf (risico op zenuwuitval)... Dus die gekke huisarts van mij met dat het niet uitmaakte (wel dus) Ben heel blij dat de kleine het zo goed doet. Gyn gaf wel aan er weinig van te weten maar nam me wel serieus en is gaan overleggen enzo. Dus zo op naar de verloskundige. Daar moet ik nog even het borstvoedingsverhaal mee overleggen of dat wel zo handig is. ik was best wel zenuwachtig slecht geslapen vannacht enzo gelukkig is het okay. Sorry voor de ego!
@lin, Mooi dat alles ok is! Ik begrijp wel dat je een slechte nacht gehad hebt hoor. Ik zou ook zenuwachtig zijn..! @lionne, succes met je man. Ik heb zelf 2,5 jaar gelee de diagnose ADD gehad, vond het zelf wel heftig. Hoop dat het voor hem helpt. @roosjuh, Arme D! Hoop dat zijn hoestje snel overgaat! @CN, hopelijk snel wat betere nachten! kan jij overdag ook slapen na je werk? @ergernissen, ik vind vooral mijn schoonzus erg vervelend.. We hebben een erg andere manier van opvoeden en ik voel me altijd flink aangevallen door haar.. @hier, Nu uitgerust van gister. Dus toch een babyshower! Ik schrok me echt te pletter toen opeens een aantal van mijn vriendinnen in een blauw versierde woonkamer zaten haha! zei toch dat vriendlief niet eerlijk was maar gelukkig was het allemaal voor iets leuks. Flink verwent ook, zie blog voor foto's. Maar vermoeiend was het wel hoor. Ik was echt kapot!
@Bijntje. tks. :Leuke schoentjes en boekjes heb je gehad. Lief dat ze dat voor je georganiseerd hebben zeg! Groetjes
Leonie, yes allebei de maandagwave  M'n verlof gaat vandaag in maar zat al ziek thuis >_< heb wel t idee dat t vandaag langzaam beter gaat  Lin fijn dat alles goed was  Ik ga rustig aan wat achterstallig sop werk inhalen 
Mirri, o sorry was even vergeten dat je al ziek thuis zit. Maar vanaf vandaag dus geen ziektewet meer maar zwangerschapsverlof Lin, a fijn dat je meisje met haar koppie naar beneden ligt. Ook al wat ingedaald of nog niet? ( hoeft ook nog niet) Goed dat je door hebt gevraagd bij gyn en nu naar internist mag, hopelijk ook snel want dan heb je daar ook meer duidelijkheid over. Bijntje, echt leuk dat je toch nog verrast werd door een babyshower! Ik ga zo even kijken op jullie blog. Pfff vandaag echt voor elke druppel naar de wc, mijn buik doet dan ook meteen echt pijn. Ik word er beetje gek van. Weet overigens zeler dat het geen blaasontsteking is of zo want mijn urine wordt 2x per week gecheckt
Kan t begin van indalen zijn , dan drukt de baby op je blaas  Ja vandaag officieel verlof jippie
gok dat de baby hier ook aant indalen is. vreselijke druk op mn schaambotje en de wc is mn grote vriend