les heeel spannend ! eten hier vandaag spaghetti gegeten en net een verse lading puding gemaakt voor straks
Jeetje zeg, zo erg is het bij mij niet hoor. Je zal het wel warm hebben ook in bed met al die extra kleding! Maar ik ga wel even een pakje zoogcompressen halen voor het geval dat. Zo genant als je naar een verjaardag gaat en er verschijnen ineens wat natte plekken. Ik ga ze voor dat soort gevallen preventief dragen denk ik.
Romy welkom!! 20weken echo al gehad? Lief of Stoer: jou ken ik nog niet denk ik? Of ben ik nu heel dement bezig..? Ego: buikje zit vol, o wat was dat lekker! Kleine man ligt op bed. Baal flink dat ie zo vaak ziek is. Gekke is dat het is sinds hij naar psz gaat...
Een klein beetje wel en niet . Ik plaats zo af en toe wel eens een buikfoto bij de juni 2012 mama buikfoto's. Dit topic was me niet eerder opgevallen, maar kwam er nu dus via de buikfoto's. Ik lees vooral graag mee en geef zo af en toe ook eens een reactie. Maar ik ben dus 14 juni uitgerekend van de eerste, 1 dagje eerder als jij. Het is leuk om te lezen wat de andere zwangeren allemaal meemaken.
Ff reactie via de iPad...... 20 Wenen echo alles was goed! Ik ben zo blij!!! Foto's komen nog staan op een cd en die past niet inde iPad @ roozjuh: beterschap voor je zoontje. Je hoort wel vaker dat kidz vaker ziek zijn als je naar het kdv of psz gaan. Alleen maar goed des te minder zijn ze later ziek. @ nieuwe meiden: welkom! @ lekkeren gelukkig nu geen last Van, wel al gehad maar zal lat wel weer terug komen.... Is erg vervelend! Sorry de rest wee ik echt niet meer.....
Zooww jullie kletsen veel!!! Gelijk weer effe een abbo op nemen. Vandaag een drukke dag op 't werk gehad. Veel te veel gelopen en getilt. Gelukkig nu vakantie de aankomende weken! Heerlijk! En mijn leiding gevende kwam uit haarzelf naar me toe dat ik na de vakantie maar voor minder punten moest gaan werken. Dat betekend dus dat ik niet meer voor volledig zal worden meegeteld in de bezetting. Vond het wel erg lief van d'r! Hoef er niet eens zelf mee naar haar toe te gaan.. Nu een beetje relaxen. Nouja....tot we echt weg gaan zal ik nog wel veel dingetjes in en om het huis willen/moeten doen..
goede avond dames, Nou vriendlief is weer thuis. Het was wel een beetje tegen gevallen want de arts heeft een stuk meer wegehaald als dat ze eerst dachten dat nodig is. Nu ligt hij naast me te slapen op de bank. Echt zielig voor hem zeg... @ deel 3 alweer, ppff.. echt een stelletje kletskousen zeg !!! @ eten, wij hebben kip siam gegeten. Mmmm... was lekker. Ik ben wel echt doodop zeg want heb de hele dag open sjouwen. @geboortekaartjes, Is kaartje2go een beetje betaalbaar? Weet iemand waar het heel goedkoop is? @roozjuh, zielig zeg dat hij alweer ziek word, beterschap. @lin, eindelijk nieuw autotje zometeen @kylie, balen zeg dat ze toch gecurreteerd moet worden succes bij de 20 weken echo morgen en afspraak bezoek @romy, welkom !!! gezellig hoor als je met ons meekletst @mamavanA,Jij maandag de 20 weken echo, nog even spannend dus.Vriendlief heeft hier ook al een paar keer ons kleintje gevoeld. Hij voeld het nog wel erg zachtjes maar toch wel een beetje duidelijk Hier gelukkig nog geen lekkende borsten, Oej bij de bakker @liefenstoer, vervelend zeg dat het al zo veel lekt... Inderdaad ik zag me best wel genant voelen als er ineens kringen op je shirt zitten op een verjaardag ahahah terwijl iedereen het wel zal begrijpen... @ies, succes met de nageltjes @joekie, fijn zeg dat je leidinggevende zo meedenkt met je !!! erg lief van haar. En fijne vakantie, even lekker tot rust komen. Fijne avond nog dames, Kuss
Woow deel 3 en al gelijk hier al 4 pagina;s volgespamd,, we gaan snel meiden! @Nieuw topic, nieuwe meiden, Welkom! en gelijk met mij uitgerekend eentje! Gezellig, volgens mij hadden we nog geen andere 14juni @eten, hier prei gehad, met kip niet veel bijzonders @CN pff balen zeg van je vriend. hopelijk knapt hij snel op. Hoe is je badkamer geworden? @geboortekaartje, wij gaan ook voor kaartje2go denk ik. Is een van de goedkoopste. Geboortepost is volgens mij de goedkoopste, maar die vond ik niet zo leuk.. @roosjuh, alweer ziek joh! balen zeg, hopelijk is het snel over. Is zoo sneu altijd.. @tieten, hier nog nergens last van gelukkig! @rest pff ik vergeet echt alles. Mensen die voor 20wk echo moeten, succes!! geniet er ook beetje van he? Nou ik ga weer even off, Wie is de Mol begint zo!! Liefs! xx
Nou ik lig alweer op bed. Ben gesloopt, door mn heup/rug gegaan. Alles doet pijn. En dat gehang aan me van D was ook niet handig maarja, je heb alles over voor je kleine zieke man. Slaaplekker alvast iedereen! Had iemand trouwens niet een echo om 17.00??? Sjit wie was dat nou.. Hoe ging t?! Kylie veel succes en plezier morge!
Hoi bijntje ja de badkamer muren zijn gestuuct en het ziet er gelijk al een stuk beter uit... Fijn zeg ahhaha. Alleen ik moest 2x per dag de wond spoelen en dat gaat nu wat lastiger. Ik doe nu 1x per dag de wond spoelen bij mijn vader thuis en dan met de douchekop erop en daarna de wond opvullen met een vochtig gaasje. En 1x per dag doen we het gewoon thuis spoelen met een spuit waarschijnlijk Maar ja we moeten het er maar mee doen he ahahha. Veel plezier met het kijken naar wie is de mol...
@roozjuh, maar lekker uitrusten dan in bed... Ik denk dat wij er ook niet laat in zullen liggen vandaag, angezien vriendlief al even hier naast me ligt te slapen @ einneh, fijn dat alles goed was bij de 20 weken echo !!! geniet ervan. Ik ben erg benieuwd naar de foto's ja Nou dames, ik ga ook maar afsluiten want ik ga proberen vriendlief mee naar boven te sleuren. Normaal wil hij niet zo vroeg slapen dus ik probeer er maar van te profiteren ahhahah Slaap lekker mamma's !!! Kuss
Deel 3!!!! Hier net klaar met werken. Heb denk k een verkeerde beweging gemaakt met mn heup oid. Heb er nu namelijk beetje last van, alsof er een spier bekneld zit. Vanavond manlief poezig aankijken in de hoop dat hij me wilt masseren.
@liefenstoer welkom! leuk steeds weer nieuwe mensen.! @einneh, wat fijn dat de echo goed was! en is er niks onthult? @roozjuh, jeps ik ken het, toen mijn zoontje naar de opvang ging was hij ook heeeeel vaak ziek. komt omdat ze dan meer bacterien mee krijgen, en ze moeten hier hun imuum systeem nog op instellen! maar vervelend is het zeker! zo heb 3 nieuwe designs gemaakt. zie pic. was moeilijk te fotograveren ivm veel glitters en glinsters ps het is wel over de top. maar voor me verjaardag vind ik dat wel een keer leuk! en heb wel een aantal klanten die "barby nagels" super tof vinden hahahahah Bekijk bijlage 222261
@ Ies: nou wij hebben niets gezien maar we hebben wel een dichte envelop met roze of blauwe stokjes mee gekregen dus zichtbaar is het wel geweest! Leuke ontwerpen!