Goedemorgen dames! Hoe gaat het met jullie? Hier gaat het wel, ben wel weer ontzettend moe en slaap 's nachts niet echt goed... . Verder erge bekkenklachten, kon afgelopen zondag mijn bed niet eens uitkomen , dus doe het rustig aan. Hoef pas dinsdag weer aant werk en komend weekend gaan we er even tussenuit naar Landal dus lekker uitrusten hoop ik @ Roozjuh: ja leuk he die rekeningen, alles wat ze ook maar een beetje kunnen berekenen doen ze :x @ Dippertje: lekker genieten van je rust meid, dat heb je nodig! @ Kylie: drukke dag! veel plezier! @ Gyn en VK bezoeken: succes meiden! voor de rest een dikke knuf! Hier vandaag niet zoveel plannen, Mark is heel lief aan het spelen (wordt alleen gek van het geluid van de trein, nog maar een 30x gehoord vandaag ). Straks maar even verder met zolder opruimen en hopelijk kan mijn man dan volgende week over naar de zolderkamer en kan Mark zijn kamertje klaar gemaakt worden!
Kylie, is de Quinny Speedi misschien iets voor jou? Zou dan wel de 2010 versie doen. Dies er mooi vind ik en stuk goedkoper dan de nieuwe versies. Quinny Speedi - Kinderwagens zie zelfs dat ze op die site ook de 2007 versie nog hebben. Ik had deze ook bijna gekocht toen voor D maar Dennis wilde een andere hebben. op MP ook vast wel een goeie 2ehands te vinden
goedemorgen dames , @gyn en vk , succes meiden @roozjuh , jammer van de rekening en dat het gisteren lang duurde @rust geniet ervan ! @kylie , jammer vond het ook een mooi kleurtje @ ego , opgestaan met krampen en harde buiken ! pijn in onderrug , pfff vind het niet fijn !
Dippertje, dikke knuffel voor jou. Ik hoop op een fijne afspraak dadelijk om 12 uur en dat je als dieet ook goed werkt weer naar vk mag. Ik kan me voorstellen door wat je met Isabella* en mk hebt mee gemaakt lopen bij een gyn extra beladen is. Succes!
sorry dames, Ik verwaarloos jullie deze week echt maa ik moet heel veel werken... En zo g ik weer boodschapjes doen. Ik had gisteren toch de vk gebeld want ik voelde me toch onzeker. En ze gaf aan zolang ik er de klok niet op gelijk kon zetten en er geen harde buiken bij kwamen dan hoefde ik me geen zorgen te maken. Ik moet wel gewoon altijd bellen als ik het niet vertrouw. Voor de zekerheid moest ik mijn urine laten controleren door de huisarts maar dit zag er gelukkig allemaal goed uit. Dames sorry voor de ego berichten deze week maar ik moet zoveel werken dat ik helemaal geen fut heb om op iedereen te reageren... Kuss
Pff hier even een downmomentje. Druk in mijn vaders huis bezig en kwam wat spullentjes van mijn moeder tegen.. Toen werd het me toch even te veel allemaal. Gewoon het besef dat ik dit allemaal zonder mijn moeder moet doen is heel zwaar soms.. Sorry voor ego berichtje, Nu maar even rustig aan doen en even forummen voor ik verder ga hier..
Thnx Afspraak is vrijdag, manlief mag tussendoor even weg. Hoe gaat het met jou en het platliggen? Hou je het nog een beetje vol?
@Kylie wij hebben ook een quinny speedi en 2e hands zijn ze ook niet zo duur en hebben ze oom gave kleuren. Jij hebt echt een buggy gekocht. De wandel wagen is een uitkomst hoor vooral de bak die gebruik je zeker 7 maanden @ roozjuh hopelijk is D een beetje te genieten @ bijntje, gaat het weer een beetje? @ cn alles op zijn tijd meis
Marktplaats.nl > Quinny speedi sx topline papillon - Kinderen en Baby's - Kinderwagens en Combinaties Marktplaats.nl > Quinny Speedi SX - Kinderen en Baby's - Kinderwagens en Combinaties Marktplaats.nl > Quinny Kinderwagen en Buggy speedi XS - Kinderen en Baby's - Kinderwagens en Combinaties niet ver van ons vandaan kylie en prijzen vallen ook mee. moet natuurlijk wel je smaak zijn
Aaah meid.... LIjkt mij ook enorm moeilijk.. Je mag best verdrietig zijn, probeer het niet op te kroppen. Ook deze gevoelens horen bij een zwangerschap. Je hebt toch een nieuw leven bij je, en je sluit een andere periode af. Ook gewoon even aan je moeder kunnen vragen hoe zij alles destijds ervaren heeft...LIjkt me idd heeel erg moeilijk dat niet te kunnen. Sterkte!
Kylie: is dit geen buggy voor als de kindjes groter zijn? Dit lijkt mij geen combiwagen dus gaat vast niet passen. Onze simpele buggy kan ook plat maar daat kan deze geen bak op. Zou toch nog eens navragen in de winkel. Oh wij mogen trouwens de shirtjes testen van Happykids. Is alleen maat 110 past M. nog lang niet hij zit nu in 86-92 maar dat heb ik er niet bij gezegd. Kijk wel ff hoe ik dat ga doen met de foto. Weet alleen niet welke opdruk we krijgen, wilde graag de radio maar deze is het niet mailde ze al.
De ctg in het zh was goed... Heb wel last van een onrustige buik... Herkent iemand dit? Toen ik dat zei reageerde ze eigenlijk niet
De inhoud van mijn buik is wel onrustig Soms denk ik dat ze spkurketrekker had willen worden... Vanochtend weer gewerkt, ging best goed. Toen thuis even gegeten en toen even boodschappen gedaan. Ik ben hooguit half uurtje weggeweest. Ik ben echt kapot. Ik ben maar bij drie winkels geweest :s. Ik heb bij de action die minirokjes gekocht. Ben benieuwd of ik ze als buikband pas. Ze hadden best veel verschillende.
Lief dat je het vraagt! Hij is nu ondertussen in gesprek met een psycholoog, maar heeft wel een muur opgetrokken naar ons toe en wil er eigenlijk niet over praten, doet net alsof er niks gebeurt is. Vind dit erg lastig ook omdat mijn moeder er zo in mee gaat. Maar ik ben blij dat hij eindelijk hulp heeft gezocht en wel veel met mijn moeder praat, al is er nog een lange weg te gaan om ons vertrouwen weer terug te krijgen. Vind het nu ook wel moeilijk voor te stellen hoe het straks gaat als de kleine er is, omdat er zo'n afstand is, maar wil me er ook weer niet te druk om maken. Ons nieuwe gezinnetje gaat even voor! Ik ga later even alles weer proberen bij te lezen en op jullie te reageren, maar moet nu even boodschappenlijst voor straks maken. Vieren zondag onze verjaardagen, maar kunnen alleen vanavond alle boodschappen doen, heb er nu al geen zin in... ff toe zetten maar!
@Cecilia: Lijkt me erg moeilijk allemaal, chapeau hoor! Ik heb mijn vader een paar weken geleden gezegd, dat ik het jammer vind dat hij telkens belt als hij iets van ons nodig heeft, en nooit eens gewoon vraagt hoe het gaat. Nu belt ie ineens regelmatig, beetje mosterd na de maaltijd, maar goed @Ladybabs: fijn dat de CTG goed was. Bedoelde ze misschien dat je wat harde buiken had? Hier is vooral de inhoud erg onrustig @Boefjesmama: Ja, dat blijkt Hij staat alweer ingepakt, wordt dinsdagavond weer opgehaald. @Bijntje: lijkt me heel moeilijk. Kan je er met je vader over praten? Ik kan het me niet voorstellen dat ik het zonder haar zou moeten doen, wil m'n moeder ook graag in de buurt. Bedankt voor de tips allemaal! We gaan eens neuzen. Muurtje is heel mooi geworden, ben er erg blij mee Daarna naar het hockeytoernooi geweest van mn zusje, ergens wel blij dat ze niet in de finale stonden, anders was ik daar nu nog geweest.. Nog even snel boodschappen gedaan en thuis opgeruimd en nu ben ik kapot! En vanavond ook nog cursus, helemaal geen zin
Had ik een paar dagen na die weeen ook. een buik die niet echt heel hard werd maar ook niet ontspande en een ongi gevoel... goed dat je ctg goed was. @bijntje. lastig van je moeder en ook helemaal niet raar. dikke knuffel @ de rest sorry ben zo moe weer even niet veel puf voor reactie.