pijnlijke buik die niet ontspande. Bij mij was het te druk zijn. Vandaag rust gehoudrn en het was over. Net onze zoon opgehaald en nu begint het weer.. Miss mwer rustmomentjes inbouwen?
Met onrustige buik bedoel ik ook een harde buik maar die word niet helemaal hard alleen vanaf de navel naar onder dat word hard en pijnlijk! Hopelijk heb ik vrijdag een leukere zuster die wel antwoord geeft! Ze zeiden heel netjes tot vrijdag mevrouw X haha
Hahah ja hij ligt met zn kont naar boven die ligt de ene keer links en de andere keer rechts. Maar t koppie is al paar weekjes beneden.
Kreeg vanmorgen smsje dat een goede vriendin van mij zwanger is. Helemaal blij voor haar en haar dochtertje natuurlijk. Ze had een smsje gestuurd namens haar dochtertje aan M. erg leuk.
@Boefjesmama: wat leuk! Hier weer terug van de pufcursus.. Baal er wel van dat ik niet alles mee kan doen Nu lekker op de bank, manlief filmpje kijken en ik de was opvouwen
Kylie ook niet als je op een dubbel matje ligt? Of liggen jullie niet op van die yoga matjes oefeningen te doen??
*klaag modus aan* dames ik kom weer ff zeuren over hubby pff. D had met pasen een paashaas van zn oma gehad. Maar omdat we nog zelf hadden liggen heeft ie m nog niet gegeten. Zit mn man m gewoon helemaal in zn eentje op te vreten hier!!!! Gister had ie al de helft opgegeten ervan, en heb ik er wat van gezegt dat ie van D is. Nou prima halve vooruit dan maar, D mag toch niet dat hele ding. Maar mn man zat net doodleuk de rest op te eten in zn eentje! Dus ik zo: vind je dat niet beetje aso? chocola van je zoon die geen hap heeft gekregen en ook niks bewaren ervan? zegt ie: ja dacht dat jij niet wilde (sure.. een vrouw die geen chocola wil...) en hij dacht dat D het niet mocht hebben... zucht! *klaag modus uit*
@Dippertje: mooi! Gaat hard hé! @Boefjesmama: Nee, liggen gaat meestal wel, maar kan mijn bekken of benen niet optillen..
@kylie t schiet inderdaad wel op nu ja! maarja er zit ook 5 weken tussen dus dan mag je wel wat groeien ook
Grrr... Ik had het na het eten heel erg koud, dus ik was even op bed gaan liggen. Toen ben ik dus in slaap gevallen. Net weer wakker. En nu dus totaal geen slaap meer
LOL om die reden doe ik dat dus nooit want ik kan ook niet wakker blijven dan haha Hoop dat je nog wel ff geslapen hebt.
@Lionne: geen wekker gezet? Gelukkig heb je nog een paar uurtjes geslapen. Hier, flink aan het neuzen op MP..Heb al een hoop gezien Ik hoop dat ik er vandaag of morgen 1 op kan halen, wil er vanaf zijn.
Zo kylie, jij bent er vroeg bij vandaag welke heb je op t oog? Ego: redelijke nacht gehad. Goed geslapen totdat ik moet draaien (dat elke 15min is) en dan verga ik weer van de pijn. Heb zelfs dennis wakker geschreeuwd volgens mij. Pff die bekken, ik ben t zat! straks oppassen maar de kids komen gelukkig zelf uit school hierheen lopen dus dat scheelt mij weer lopen. Heel lief vragen ze elke keer hoe t met me gaat en de baby