juni 2012 mama's !! deel 3 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Porsche

Porsche Niet meer actief

goede morgen,

kylie, die groene ziet er gaaf uit !! .. en idd erg leuke prijsjes ...

roozjuh, sorry ik ken je man niet maar dat vind ik ook echt niet netjes... hier hebben de kids echt belachelijk veel chocolade haasjes gehad wat ik dan doe, is 1 haas in stukken maken en dan een bak oppe tafel zetten dat we die met zijn alle gezellig op eten :) ...
    balen meis dat je zoveel pijn hebt, is er bij jullie in de buurt geen thermaalbad of zwembad waar je je een keertje heen kunt gaan ?

einneh, jaloers wij willen ook heel graag nog een weekend weg maar doordat we met de school van de oudste zitten is het niet meer mogelijk :( !

wuppie alles op zijn tijd toch :)

CN mag ik mijn strijk ook komen brengen ?

2. Porsche

Porsche Niet meer actief

Hmmm hier komt net een monteur voor de Electra en gas... Lang leve internet op je feun :)

3. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Ladybabs: hier gaat komend weekend een 7 jarige mee welke voor de maandag vrij heeft gekregen. Weet niet hoe oud jou oudste is maar sommige scholen vinden 1 dag niet zo erg :D

Zo de tassen zijn voor het grootste deel gepakt. mark heeft geholpen, meer met uitpakken dan inpakken maar goed :p
    hierna wilde hij op bed dus dat heb ik maar gedaan en hij is stil ;)

4. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Hier maar even onder de douche springen en dan de kinderwagen ophalen in Diemen :)

5. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    @Wuppie; wat rot dat je je ook zo voelt.. Het is ook echt geen moment rust nu. Of je bent aan het haasten om op tijd bij het werk te zijn. Daar druk. Gauw oudste ophalen, gauw naar huis, gauw eten, gauw pyama aan, bla bla bla...Tussendoor ff gauw het huishouden doen.
    Ik werd er ook echt helemaal gek van.
    Heb mijzelf ook wel echt voorbijgelopen tot 30 weken. Maar; het ging toen ook echt wel. Tot afgelopen weekend dus, toen was het alleen maar huilen en huilen...

Is het bij jou echt geestelijk denk je? Want ik merk dat nu ik rust hou de pijn in mijn buik een stuk minder wordt, en ik zelf ook met de minuut rustiger wordt.
    Ben eigenlijk nooit echt zo'n "pieperd", dus dit was al heel wat voor me om toe te geven. Grote stap is dat hé.
    Goed gedaan van je!!

6. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Net definitief besloten en afgesproken om volgende week nog voor halve dagen terug te komen. Even alles afronden, en trakteren. En dan begint het verlof! Ongelooflijk, wat ging het snel....
    Maar wat een fijne gedachte! Lekker een fijn en veilig plekje maken voor ons lieve beebje.

7. helma85

helma85 Niet meer actief

Goedemorgen dames!
    ALweer even bij moeten lezen, helaas neit veel kunnen onthouden.
    Las we iets over chocolade vs man. Zou dat zelf ook niet echt leuk vinden als hij iets van je kind zou opeten.

Hier: ik voel me sinds gisteravond een soort dronken zeg maar.
    Wat kan dat zijn?

8. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Durf het niet te zeggen misschien iets met je bloeddruk? als je het niet vertrouwd moet je de gyn/vk even bellen

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Einneh: oja landal! Wij moeten nog tot sept wachten. heeeeeel veel plezier en geniet :D

Babs: Ja is gewoon aso dat mn man dat hele ding op zit te vreten in zn eentje. Heb m gister even flink aangesproken erover want dat doet ie wel vaker.
    *Zwembad: wij zijn van t weekend geweest en dacht dat de bevalling begonnen was met weeen zoveel krampen kreeg ik. Dus helaas reageert de kleine daar niet zo best op (en man was met D bezig dus ik had eigenlijk alle rust)

Kylie: jeetje Diemen. En niet op terugweg een BT halen he anders word ik weer jaloers :p (hmz mn maag zit al te knorren ookal is het nog ochtend)

Helma: ja dat was mijn aso man met de chocola. Dronken gevoel? Krijg je genoeg vitamine binnen? Bloeddruk misschien?

Ego: kga D maar is ff aankleden, die loopt in blote billen om te oefenen met potje. En dan oppassen. Mega veel zin in de mac! Heb gister 2bonnen gehad van ze om 2 gratis menu's op te halen. Laatste keer was ons eten fout gegaan en bij omruilen kregen we 2 steen koude burgers. Mogen nu 2 gratis menu's eten daar jummm. Oja en moet voor 3D echo weer ff bellen maar weet niet hoe de beeb nu ligt, voor het eerst is ze de héle ochtend al stil....

10. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Roozjuh; ik vind het idd ook niet zo heul aardig van je man.

Kylie; leuk leuk! Veel plezier, hoop dat hij er in het echt net zo mooi uitziet als op de foto!

11. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Nou, ik ga er maar eens vandoor, Diemen is maar 40 min rijden, valt mee :)

Iemand had hier toch de rokjes van de Action gekocht om als buikband te gebruiken. Dat doe ik ook, zit prima!

@Roozjuh: ik zal geen BT halen, rij even langs de appie voor eten en drinken onderweg, heb sowieso veeeeel meer honger de laatste tijd :)

En ik wilde nog wat zeggen maar dat ben ik kwijt..

@Dronken: Rustig aan hoor, ik zou even de vlk bellen. Kan een hele hoop dingen zijn, maar ik ga je niet bang maken. Maar wel even bellen.

12. helma85

helma85 Niet meer actief

Dank je wel dames, heb net ff gebeld en vanmiddag om half 4 mag k langs komen met mn urine en om mn bloeddruk op te meten.

13. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Denk idd lage bloeddruk?
    Ik heb nu ook een wat lagere bloeddruk (heel vreemd nu gezien mijn vorige zw.schap met hoge bloeddruk, maar ook heeeeel fijn!!)
    En als ik teveel doe, merk ik ook dat ik dizzy wordt, en idd net een dronken gevoel. Ik ben benieuwd, succes bij VK!

14. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Rokjes van de action doe ik eigenlijk zo aan? Lekker onder de buik, vind het heel prettig zitten.

15. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    ha dames!

ik laat ook weer eens wat van me horen:)
    Ik denk er gewoon niet aan om op het forum te komen, druk,druk,druk. Als ik dan een x kom lees ik en schrijf ik eigenlijk niks;).
    Bij mij gaat alles goed, voel me echt super natuurlijk wel wat hormoontjes die af en toe parten spelen maar lichamelijk super.Bij de 30 weken echo zagen ze iets bij de beeb zijn oogje. Ben toen doorgestuurd naar de gyn. Het is waarschijnlijk iets met het traanbuisje vruchtwater erin oid. Na de geboorte krijgt de beeb antibiotica en moet hij dagelijks consult bij een oogarts.
    Ik krijg over 2 weken weer een echo om te kijken of het groter,kleiner naar beide oogjes of misschien(hopelijk zelfs helemaal weg is. Verder zijn wij ook lekker bezig met de kinderkamer en ik met de kleertjes al lekker wassen enzo. Ondanks dat ik me zo goed voel heb ik van de week gevraagd of ik zes weken van te voren met verlof kan, heb gewoon geen zin meer haha:)
    Nou in mn verlof zal ik vaker proberen te reageren!

liefs

16. Porsche

Porsche Niet meer actief

zo de monteur is weer weg,
    jeetje het was 10.15 en die man stonk al gewoon ! heb spontaan de achter deur open gezet!

ik denk dat ik zo eens ga strijken en dan de mini was ga doen :)

17. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Bellamano; geeft toch niets, leuk dat je af en toe ff komt toch! Wat goed dat ze dat gezien hebben op de echo, ff afwachten dus.
    En fijn dat je je zo goed voelt. En geen zin meer hebben is ook wel herkenbaar, lekker cocoonen en huisje klaar maken.
    Deze tijd kun je maar 1 keer beleven!

18. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

@ strijk kome brengen ahaahh jammer ik heb de strijk net weggewerkt ;)

@ dronken gevoel, fijn dat je naar de vk gaat voor controle. IK neem nu ook elke keer het zekere voor het onzekere en ik bel de vk gewoon ahahah.

@ kindenwagen, ik vind die inderdaad ook super mooi !! gaaf kleurtje ook.

@ monteur, gadver zo vroeg :p (10.15) en nu al naar zweet stinken, bah bah... hahah lekker je huis laten luchten jah..

@weekend weg, veel plezier !!! geniet ervan.

@mac, dat word vanavond dn misschien wel mac en bij jullie ahhah. gratis bonnen kijgen is altijd leuk !!!

@traanbuisje baby, oei dat is wel balen zeg. Maar goed dat ze het zo goed in de gaten houden. En nu hopen dat op de echo over 2 weken niks meer te zien is :D

Zo ik ga me even fatsoeneren en dan rijdt ik naar een vriendin van me toe. Waarschijnlijk gaan we gezellig een filmpje kijken :cool:

Kuss

19. Porsche

Porsche Niet meer actief

Danielle wat heeft je zoontje een gave kamer zeg :)

20. Porsche

Porsche Niet meer actief

ja ik snap ook niet hoe zo'n mensen nu kunnen stinken ( mits einde van de dag ) ze komen bij zoveel mensen bleehhh

jammer dat de strijk al weg is ;)

ik ga zo wat eten en dan ook aan de strijk beginnen

Deel Deze Pagina