Peekaboo: laat je lekker verzorgen en heel veel rust nemen. 31 weken is wel erg vroeg nog hoor. Goed luisteren naar je lichaam en bij twijfel meteen bellen. Wij hebben ook patat gegeten. Vriendlief moest na de kapper en we moesten de stad nog in. Dus tussendoor even patatje gegeten. Heb hele leuke Cars Crocs gekocht voor M. bij de Blokker. Maat 24 maar dan hebben we ze maar vast hij heeft nu 23 aan en die zitten goed.
Oooh nog eventjes.. en dan kan ik elke dag lekker een klusje doen, en ons huisje beebje klaar maken. Ongelooflijk, wat is het toch enorm snel gegaan... Bijna alweer 33 weken zwanger. Ben blij dat we alweer zo ver zijn. Elke week erbij is toch weer minder risico... Dus ondanks dat ik miss wat gezeurd heb afgelopen week; begin de zonnige kant wel weer te zien... Net op tijd aan de bel getrokken denk ik.
@Danielle: 'zeuren' doen we allemaal, en dat mag ook! Daar zijn we voor! Hier: de bank staat, was nog een flinke klus, buurjongen erbij moeten roepen, is via de tuin van de buren naar ons gegaan, maar hij staat! Jammer genoeg hadden er een paar in de kattenstront gestaan (van mn eigen katten)
Discussie rennie vs gaviscon. Eerlijk gezegd heb ik meer vertrouwen in advies van apotheker dan van vk. Apotheker is veel meer op de hoogte van gevaren en bijwerkingen dan een vk . Mijn ervaring is trouwens ook dat gaviscon beter werkt, heb deze zw.schap door vollere buik veel meer last van maagzuur en gaviscon werkt bij mij sneller en langer... Dat zou komen omdat gaviscon het maagzuur neutraliseert en daarnaast voorkomt dat er maagzuur omhoog komt uit de maag. Rennie neutraliseert alleen maar het maagzuur. Ben het overigens wel eens dat sommige adviezen wel ver gaan zoals kaneel en andere kruiden. Maar met medicijnen waar rennies en gaviscon ook wel onder vallen zou ik wel het zekere voor het onzekere nemen...
Ach in Gepest.. wat verscrikkelijk toch. Ik hoop echt dat onze kindjes later niet gepest worden. Lijkt me echt afschuwelijk. Maar; ik zou ht ook verscrhikkelijk vinden als onze zoon en zijn broertje of zusje zelf een pestkop zou zijn. Dan heeft hij thuis een probleem...
Advies apotheek: nu dan mogen ze hier opnieuw gaan studeren want hier weten ze nooit wat te vertellen. Had verwijzing recept voor hoestdrankje en apotheek pakte het pakje dus ik vroeg: hey die hebben wij thuis voor onszelf nog staan, mogen kinderen die ook dan? En hun reactie was ' ehh ja denk het, als de dokter t zegt zal t wel goed zijn' En met mijn medicijnen die ik had vroeg ik ze of die samen met zwangerschap mochten. Wisten ze niet en konden ze ook nergens vinden dus ze zeiden dat ik t aan de vk/gyn moest vragen want die zouden het beter weten omdat zij meer zouden weten Tja denk dat t overal anders is. Ene zegt A en andere B. Ik neem alles met een flinke korrel zout en ik ga op mn gevoel.
Rennies: ze werken snel, maar zijn jammergenoeg ook errug snel uitgewerkt.. Ik kijk wel even, misschien is het een paar dagen (was de vorige keer ook) of alleen 's avonds..
@rennie, slik ze hier ook hoor, zijn mijn beste vrienden @uitgebreide reactie, jaa haha had zoo veel gemist! @hier net van cursus, ons groepje word steeds kleiner, vandaag weer een stel opgenomen in het ziekenhuis. 34wk, weeenremmers en longrijpers momenteel, maar kindje zit er aan te komen.. pff we zijn wel een kneuzengroep volgens mij. @peek, doe je rustig aan? als je het niet vertrouwd dit weekend, gewoon weer heen gaan oke?!
Danielle het is hier ook deels psychisch, hele zwangerschap voelt al een beetje dubbel. Verdere wat gezondheidsproblemen in de famile, die er best even inhakken, en me kleine meisje die alweerc4 wordt en naar school gaat. Hier ook even klaar en merk nu al de rust in me hoofd. Gelukkig voel jij je ook al weer wat beter. Pekboo jeetje zit ik net te schrijven dat e nog niemand bevallen is krijg jij dit, nog even lekker bij. Houden hoor rustig aan. Afrola wat groeien jou kleintjes goed zeg voor een tweeling. Nog even volhouden. Maagzuur hier neem ik maalox dacht eigenlijk dat dat gewoon mocht, als het erger word zal ik ook eens graviscon halen. Bijntje knuffel voor jou kan me voorstellen dat je je meer erg mist nu. Kylie mooie wagen Hihi meisje word hier steeds nieuwsgieriger hoe nou die baby in me buik komt en vooral hoe hij er uit gaat komen . Wel heel leuk dat ze het allemaal zo bewust meemaakt,ze is zo trots en verteld an iedereen dat ze een broertje krijgt.ze is het er alleen niet zo mee eens dat we de naam niet aan haar vertellen Welterusten allemaal
Goedemorgen! Gister had ik beetje dipdag, toen spontaan door man mee uiteten genomen bij wokrestaurant. Echt lief! Bijntje, dikke knuffel! Peekaboo, rustig aan jij. Beeb moet echt nog blijven zitten. Dippertje, succes vandaag! Denk aan je. Het hele dagen moeten rusten gaat trouwens op zich wel goed alleen die denktijd die je daardoor krijgt kan ik echt missen hihi. Maar nog paar weekjes, aftellen nu echt bezig. Danielle, knuff! Gelukkig merk je nu al verschil doordat je aan de bel hebt getrokken en nu rustiger aan kan doen. Kylie, mooie wagen! verder weet ik het ff niet meer, sorry
Goede morgen meiden. Lekker geslapen? Ik heb weer heerlijk geslapen, manlief kreeg een soort van paniek gevoel / schuld gevoel : wat als er wat is met de baby etc.. Echt sneu. Net de kids weg gebracht naar de oppas nu met koffie op de bank en zo naar het zh
dames, sorry even tussendoor ahhaah Ik ben erg blij Ik kreeg van een vriendin van mij een bericht via facebook en ze vroeg of ik model wilde zijn voor een vriendin van haar want zij doet bellypainting en ze wilde graag weer een keer oefenen en of ze dat op mijn buikje mocht doen Nou dat mag wel ahahha want dan heb ik weer mooie foto'tjes ahhhaha Zo ik ga weer even een paar kleine boodschapjes halen. Kuss
lekker Leonie wokken en thnx. Nog 1,5 uur dan zit ik in t ziekenhuis, t zal me benieuwen hoe dat verloopt... over half uur richting man om die op te halen.
32weken!!! Peek, babs, ik doe de wave ook voor jullie! Meiden, succes in zkh! hou de kids gezond en wel binnen hoor nog paar weekies