Heb de lijst even opgezocht, wie er als eerste aan de beurt zou zijn straks. Het begint nu namelijk echt op te schieten. Bijzonder dat er nog geen beebje geboren is, vaak komt er toch wel 1 te vroeg, maar misschien is dat ook wel zo want veel meiden van het begin kletsen nu niet meer mee.
We zijn idd een hoop meiden "verloren" Eindelijk de laptop terug gepakt van vriendlief. Heeft een kawasaki forum gevonden en heeft gewoon 2uur achter de laptop gezeten!!! Hij zit er nooit achter. Zelf al een paar uur steken in mijn schaamstreek. Kindje jumpt echt op mijn blaas volgens mij en dat steekt door naar benenden zeg maar. Ff in de gaten houden vannacht. Verder wel bijgelezen maar ff een zeef sorry. Zag een lijstje voorbij komen staan ook wel dingen bij die ik nog moet doen maar kan me echt niet toe zetten. Nog niet teminste
Happy-kidzz: zie ons verslagje nog steeds niet staan van de Milagrow. Duurt wel erg lang. Roozjuh waar had je een verslagje van wil het wel ff zien...
Mijn verslag van de echo stond er ook op, zag ik vanmiddag.. Grappig dat ze erbij hebben gezet dat we het een dikke 10 gaven, hebben we niet gezegd Happy-kidzz test echopraktijkdrechtsteden.nl - happy-kidzz Kon alleen het verslagje van het rompertje niet vinden, misschien kijk ik er overheen?
Kylie mooi verslag. ZIe die van ons ook niet staan heb ze gemaild of ik er misschien over heen lees. Herkent iemand steken in je schaamstreek. Doet niet super pijn maar lekker is anders zeg maar.
Steken: au ja! Heb t elke dag, vooral savonds als ik mn bedje in ga. Verslag: zit nu op mn foon maar mijn verslag staat bij Website Beoordelingen ofzo en dan hebbedinges.nl zoiets. Weet niet meer precies hoe t heet Ik mag morge lekker uitslapen jeej! Daarna op naar t zuiden. D gaat logeren bij mn schoonma in zwijndrecht. Daarna door naar schoonbroertje die bezig is met zn nioeuwe huis. Alles slopen van binnen en opnieuw bouwen. En dan naar Rotterdam uiteten waar ik al 4jaar op wacht. Zondag en maandag heerlijk niksen en slapen!!!!
Dit is die van Roozjuh Happy-kidzz test webwinkel hebbeshebbedingen.nl - happy-kidzz Als iemand die van het rompertje tegenkomt, laat het even weten @Roozjuh: welk restaurant was het.. Misschien ken ik het, heb 10 jaar in Rotterdam gewoont
Haha ja dat is m kylie, dankje We gaan naar Gonzales. Weet niet precies waar die zit. Dacht ergens in de buurt van die kfc, politiebureau en bios. morge ff opzoeken hoe we moeten rijden. Das enige stuk dat ik ken haha Vorig jaar ben ik daar 4x per week langs gereden 8weken lang.
Oja zitten er zoogcompressen in het kraampakket? Mijne zijn bijna op dus moet morge nieuwe halen. Tenzij ze in die doos zitten, pak ik ze daar wel uit. Ding staat hier op de kast waar ik niet bij kom en hubby is beneden (ik boven @ bed)
Is het het bbq restaurant? Heb daar vlakbij gewoont Hmm, de webshop waar wij de romper van mochten testen, staat nog bij 'Binnenkort getest' Raar..
Ja BBQ restaurant ze hebben een vet lekker drankje vooraf (een Speedy) maar die mag ik helaas niet, alcohol mn zus heeft er zo'n 10jaar geleden gewerkt (groningen) en dat was laatste keer ook dat ik er gegeten heb dus ben heeeeel benieuwd
Goede morgen allemaal, Pfff.. ik moet alweer werken zo Ik ben eigenlijk op voor vandaag maar moet morgen ook nog de hele dag, bah.... Ik heb me voorgenomen dat als ik me morgen ook zo voel dat ik me dan misschien toch ziek meld. @ allemaal bedankt voor de tips om aan een assepoester beeldje te komen !!!! Met deze ideeen kom ik vast wel aan een mooi beeldje aahahah. @ voor diegene die vandaag ook moeten werken, werk ze. En voor diegene die vrij zijn , fijne dag toegewenst !!! Kus
Mijn eerste planning voor vandaag is al mislukt: uitslapen. D vond het nodig om hard HOI te roepen toen ie onze kamer net kwam instormen. HOI MAM HOI PAP! wel heel schattig en lief maar ehmmm mama wil slapen!! Werkse voor de werk paardjes onder ons en fijne dag voor de rest helaas is t hier al aant regenen bah
Voor dames die nog een weekendje weg zoeken enzo. Op ActievandeDag.nl — Dagelijks leuke aanbiedingen staan vaak leuke aanbiedingen. Elke dag nieuwe aanbieding dieje alleen die dag kan kopen
Goede morgen, Ik heb heel raar geslapen OF ik heb gedroomd dat ik ontzettende buikkrampen had OF ik heb vanacht ontzettende buikkrampen gehad ik werd ook wakker met pijnlijke harde buiken Bij onze jongste zoon heb ik 3 weken lang iedere dag voorwerk gehad... Hopelijk nu niet
Roozjuh zo gaat dat bij ons altijd mag ik uitslapen maken de kids zon herrie dat ik er wakker van word! Mag vriendlief uitslapen doen we altijd muis stil
Ik ga me maar eens aankleden. Ik mag vandaag weer werken. Nog maar 3,5 week Met vandaag erbij nog 14x werken