juni 2012 mama's !! deel 3 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    vriend is jarig vandaag. Vanaaf visite dus, blegh geen zin in. Hopelijk gauw weer weg, hi hi. :) En dan is beeb eerstvolgende die hier in huis jarig is. :)

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Noa: welkom!! tuurlijk mag je lekker mee kletsen :D zijn wel stelletje klets tante's hier hoor :p
    Vertel is wat over jezelf. 1e kindje? jongen meisje verrassing? Zie dat je vandaag bent aangemeld op deze site, hoe ben je op dit forum gekomen?

Peek: spannend! jeetje pas 18.00 de uitslag, ze laten je wel in spanning zitten he.

boef: heerlijk ff je handen vrij, alleen jammer dat het werk gewoon door gaat dan ;)

danielle: feli met je vriend! hoe oud is ie geworden? Lekker aan de taart dus vandaag :p

Ego: hier ook aan de taart vanavond. niks te vieren maar heb er gewoon trek in en fietste 'toevallig' langs multi vlaai vanmiddag :p Verder heel rustig dagje gehad, ff stad in geweest. wat nodige spulletjes gehaald (kruidvat baby tas ook meteen opgehaald, stelt niks voor)
    o kmoet afsluiten! schoonmeoder staat voor de deur, D komt thuis!!!!! heb m zo gemist

3. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Noa: Welkom!
    @Peekaboo: Spannend, duimen draaien hier :)
    @Ventilatiegaten: Moet wel, doorgaans zit dat er standaard in.

Ik heb hier vandaag wat buikpijn, het begint achter m'n maagkuiltje..Komt iemand dit bekend voor?

Wat eten jullie vanavond? Wij eten Taco's :)

4. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Kruidvat tas nog niks van gehoord. Kreeg je een mailtje Roozjuh?
    Peek: idd dan ben je maar voorbereid. Moedergevoel heeft wel vaak gelijk. Hopen dat je de 34 wkn wel haalt. Al kunnen ze nu al super veel voor je kleintje.

Ga afsluiten vriendlief komt thuis. Vanavond zwgym. Laat thuis.
    Dus fijne avond dames.

5. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @Roozjuh. Ja dat kv verhaal klopt. Ik wil het alleen even met mn vriend overleggen. Maar dat zal m wel worden inderdaad. Maar dacht voor wie nog voeding moet gaan kiezen wel handig om te zien ook het prijsverschil. Of mocht je voeding nodig hebben ivm allergie dan kan je dat ook op die site zien. Gewoon handig dus:)
    Wat zit er id kruidvat tas? Want als het de moeite niet is ga ik die klantenkaart ook niet activeren (moet ik nog doen)

@kylie. Ja die ventilatie moet ook anders kan de baby oververhit raken en gaat het matrasje meuren. We hebben gewoon geen handige wieg (bodem is gesloten) maar we hebben hem te leen (familiewiegje zal het worden) zal m ook niet heel lang gebruiken maar voor de eerste periode wel handig op onze kamer. Ik zou zelf ook een andere gekocht hebben maar goed...

@Noa. Welkom. Wanneer ben je uitgerekend? Gaat alles goed? En we hebben ook een junisite (mag roozjuh je bij zetten) handig raadplegen voor afspraken etc.

@Peek. Ojee nou hopelijk blijft het nog in iedergeval tot 34 weken zitten. Balen dat het zo rommelt. Wie is je buddy? Voor het geval dat?

@Danielle. gefeliciteerd. ik heb ook niet veel behoefte aan drukte. Zal wel normaal zijn. Sterkte dan maar.

Volgens mij ben ik niemand vergeten.. toch? anders sorry

6. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    @boefjesmama ja das toch belachelijk :S snap dat echt niet hoor.

Ben echt des duivels vandaag, sowieso slecht geslapen vanacht en dat werkt ook niet mee...
    Ben boos over dat die dietist amper met een dieet komt maar je gewoon een blaadje mee geeft.
    Ben boos dat er geen afspraken zijn gemaakt over opnieuw bloed prikken, als het allemaal zo medisch onverantwoord is om me bij mn eigen VK te laten lopen horen er dan ook niet afspraken gemaakt te worden.
    Vanmorgen huisarts gebeld want heb n schimmeltje ofzo wat nu begint te irriteren/jeuken , word ik teruggebeld dat ze niet zo een ei voorschrijven dat doen ze liever niet als je zwanger bent. maar dat ze wel een zalfje hebben, ze wetenniet of dat wel gaat werken maar dat zou ik eerst moeten proberen en dan als dat niet werkt maar bellen voor evengoed zo een ei , vind ik nogal krom persoonlijk.. maargoed.
    Kom ik bij de apotheek zegt die ja je moet wel 13 euro zelf betalen :S waarvoor betaal ik die 145 euro per maand eigenlijk? vorige keer kreeg ik al te horen dat ik geen polsspalk vergoed kreeg voor mn polsen (heb in beide polsen dat carpaaltunnelsyndroom gedoe) omdat ik ze korter dan 6 maanden zou gebruiken. Ofwel alles wat ik mankeer krijg ik niks vergoed :S .
    Morgen een echo die sowieso niet leuk word, want of ons kindje ligt nog 2 weken (of inmiddels meer) voor en dat is niet goed, of hij loopt geen 2 weken meer voor en dan is die dus minder goed gegroeid , dus hoe dan ook geen leuke echo. En in mijn ogen beetje overbodig aangezien ik precies een week terug ook een groeiecho heb gehad. Bij dezelfde echoscopiste :S
    Daarna afspraak bij gyn waar ik nu al van heb besloten dat ik geen uur ga zitten wachten dan krijgen ze het heen en weer maar daar.

Ofwel een overbodige echo word wel vergoed maar een zalfje voor een jeukende muts niet.
    Ik begrijp dit slappe gedoe niet meer.

Schiet mij maar lek..

En nou las ik op internet ook nog dat kindjes van mensen met zwsuiker 48 uur in het ziekenhuis moeten blijven ivm hun bloedsuiker... en daar word ik al helemaal niet blij van.

*mopper mopper*

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Kruidvat tas: een flesje, tube zinkzalf en klein pakje newborn luiers 18stuks. Wel handige dingen maar lang niet zo uitbereidt als prenatal en babydump :)
    Kreeg idd een mail dat ik de aanbieding kon activeren en het tot 19juni kan ophalen. Heb t maar meteen gedaan.

8. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Lin: hier helemaal geen adviezen van de kz gehad.
    Boefje: lekker even tijd voor jezelf, nu het nog kan.
    Danielle: gefeliciteerd met je vent. Succes met het bezoek.
    Peek: ben benieuwd naar de uitslag.
    Roozjuh: lekker vlaai :D
    Kylie: nee, geen last van buikpijn. Sorry. Wij eten kliekjes.
    Dippertje: adem in, adem uit. Nee, serieus. Ik snap best dat je boos bent.

Ego: bij vk geweest. Bloeddruk prima, hb prima. Placenta is mooi opgeschoven. Kruimel loopt een week voor op groei, haar benen twee weken. Dus of een geoeispurt, of lange benen :)
    Kruimel ligt mooi met haar hoofd beneden. Maar met haar voeten ook. Ze ligt dus in een rondje. Volgend de vk in een onmogelijke houding. Ik denk dus dat deze dame de hypermobiliteit van mama erft :) over twee weken weer terug voor gewone afspraak.

9. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    hmmm vlaai wij hadden laatst ook keertje vlaai gehaald bij multivlaai vind de appelkruimel en de vlaai met witte chocola en nog meer dingen maar kan me neit meer heugen wat :S was wel lekker

*volgens mij abrikozenvlaai met slagroom en witte chocolade

10. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @Roozjuh. ow dat vind ik niet zo heel boeiende tas. tks.

@dippertje. vaag verhaal die zorg in nl. Helemaal mee eens. Die eieren kunnen geen kwaad staat id bijsluiter (heb dr hier nog 2 liggen) zou gewoon zeggen dat je die eieren wilt vaak heb je aan 1 voldoende (ik wel) Nu heb ik wel zin in vlaai! hihi

@Lione. Lenige kruimel heb jij! hopelijk gaan dr benen nog anders liggen

Menu. Vega lasagne

11. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

uitslag was in orde geen abnormale dingen gevonden , morgen controle en ctg

12. Kylie1986

@Peekaboo: dat is al mooi!

13. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

nou langs de ene kant wel ja langs de andere kant niet , nu is er geen oorzaak voor de harde buiken , de krampen ,etc ,...

14. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

Zo ik kom net uit bad, Dat was heerlijk zeg :D ik denk dat ik wel een uur tot1,5 uur in bad heb gelegen de wij jonge ouders zitten lezen ahah. Mijn tenen waren helemaal verschrompeld :p
    Nu snel even eten naar binnen aan het werken want ik moet om 19:45 alweer bij de verloskundge zijn voor controle+ geboorteplan bespreken.

even uit mijn hoofd hoor dames,
    @ Noah, welkom !!!

@peekaboo, dat was dan goed nieuws maar inderdaad vervelend dat je dan nie weet waar dioe harde buiken enzo vandaan komen :)

@boefjesmama, ik heb toenvallig (volgens mij) gisteren een mailtje van de kruitvat aangekregen. Dus ik ga die tas van de week ook even ophalen bij de kruitvat ahhaha.

@dippertje, zo een baaldag heeft iedereen weleens en dan zit ook echt alles tegen he !!! Dikke knuffel voor jou.... En als het even te veel word zou ik gewoon lekker even gaan slapen of in bad liggen ofzo.

@lionne, ik moest wel lachen toen ik las hoe jullie kruimel lag ahahha. Dat doe ik haar dus van mijn lang zal ze leven niet na :$

Sorry voor wie ik vergeten ben...
    Kuss

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Lionne: haha zo lag onze kleine meid ook 2weken terug. hoofd en voeten bij elkaar. Zal idd die hyper.m wel zijn ;) dat ben ik dus ook. door die houding ging onze 3D echo niet door want je zag t gezichtje niet

peek: wat fijn dat de uitslagen goed waren. maar idd, waar komen de harde buiken dan vandaan...

even gal uit spugen over mn sm! D is dus vanaf zaterdag middag bij hun geweest en kwam om 17.00 vandaag weer terug. Had 10 luiers in de tas gedaan (2 voor zaterdag, 4 voor zondag en 2 voor vandaag + 2 extra als ie zou poepen ofzo) maar wat zie ik net tot mijn verbazing: 6luiers nog over!!!!! in 3dagen tijd dus maar 4 luiers gebruikt. dit is niet eerste keer en ben als de dood dat D straks met luie ruitslag thuis komt. man zegt dat ie misschien wel hele dag in blote billen heeft rondgelopen maar hij heeft niks op potje gedaan zeiden ze en gister waren ze hele dag niet thuis en vandaag ook niet (met D op pad) hoe kan je in vredesnaam maar 4 luiers in 3dagen gebruiken?!!?!!? Mijn man doet er wat luchtig over maar begin er nu toch wel boos om te worden of zijn dit mn hormonen die nu spreken?

avondeten was bij ons Wraps :) kip in marinade met sla en salsa sausje. jummm en als toetje vlaai :D

16. Kylie1986

@Peekaboo: Dat is waar, sorry..
    @Roozjuh: Nee, dat snap ik ook niet, zeker als ze dagen weg zijn geweest.

Wat ik nog wilde vragen, ik heb zo'n last van m'n ribben, alleen aan de linkerkant. De beeb schopt niet tegen m'n ribben, heb juist het idee dat hij weer in stuit ligt..

17. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Nu op rtl8 de film nine months.

18. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Rare drukke dag gehad. Lig al op bed.
    Kwam alleen Ff melden de uitslag van kinkhoest was dubieus; wel antistoffen maar niet van recent.
    Vanmiddag zoon laten prikken en ik moet vlgd wk nog een x voor conclusie.
    Sorry kan niet reageren, ga al slapen.
    Trustuh ;)

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ben m aant opnemen :D kan ik m morge lekker op mn gemak kijken. Nu Knowing aant kijken, blijft goeie film

20. Kylie1986

@Mirri: Nu weet je nog niets..

Ik ga hier ook filmpje kijken, heb 'In Time' gedownload.

Deel Deze Pagina