juni 2012 mama's !! deel 3 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    is wel goeie film :) heb m tijdje terug al gezien. met justin timberlake toch?

2. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Pff maak me een beetje zorgen. Heb al de hele dag last van meer waterig slijm verlies (geen vruchtwater/bloed) en heb nu last van harde buiken en diaree. Is dit normaal?
    Of kan het indalen zijn?

3. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Noa, welkom! Klets gezellig mee!

Peekaboo, fijn dat uitslag goed was maar idd waar komen de krampen dan vandaan?

Mirri, hmm vreemde uitslag inderdaad waar je zo weinig mee verder komt. Slaap lekker!

CN, a lekker in bad zitten weken! :) Ik kan dat wel even maar houd het niet zo lang vol hoor.

Dippertje, goed zo gooi de frustratie er maar even uit! Maar idd krom systeem dat je het ene wel vergoed krijgt en andere dingen weer niet.

Roozjuh, 4 luiers in 3 dagen dat is inderdaad wel heeeeeeeel erg weinig. MIsschien heeft ze zelf luiers gehaald?

Danielle, gefeliciteerd met je vriend! Hopelijk toch een gezellig avond geworden!

Lin, handige site! Thanx! Gaten in bodem van wiegje hebben wij inderdaad ook, zater er standaard in.
    Anti slipmatje onder kussen niet, vind ik ook niet echt nodig hoor.

Cecilia, veel plezier op vakantie!

Helma, hihi kindje ligt dus lekker mobiel in je buik te wezen haha.
    Of was dat nou bij Lionne? Op de een of andere manier haal ik jullie steeds door elkaar heen.
    Fijn dat controle verder goed was.

Veel plezier dames die controle of zw gym hebben vanavond!

Boefjesmama, nog weekje werken en dan lekker vakantie, Fijn! Begint daarna ook je verlof?

en verder geen idee meer. sorry!

4. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Lin, ik heb laatste dagen ook meer waterig slijmverlies en harde buiken dus denk dat het erbij hoort?
    Harde buiken doen geen pijn dus denk dat het geen kwaad kan

5. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Neh ik denk het ook niet. Ga maar even een warme douche nemen en slapen. Nog 2 daagjes werken...
    Bijna verlof:)

trusten

6. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@lin: hier ook waterigere afscheiding en heb verleden week ook een paar dagen diarree gehad. Ik las toevallig dat de afscheiding dunner kan worden naarmate de zwangerschap vordert.
    @roozjuh:ja, met Justin Timberfake idd :)

7. @Roozjuh, ik vind het ronduit belachelijk!!! Sorry hoor maar 4 luiers in 3 dagen is echt not done!!

Ik vind dat er zeker 4a5 luiers op 1 dag gebruikt moeten worden.
    Opstaan 1
    (Ochtendpoep 1)
    Na het middagslapen 1
    (Soms 's middags nog 1 bij veel plas of poepluier)
    Voor het slapen 1

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Ja dat vind ik dus ook. MINIMAAL 4 luiers per dag. Net mot met man gehad want t boeid m volgens mij niks. Kzei al: je gaat je ma morge bellen en vragen om duidelijkheid. Vond ie niet nodig want ze zou vast wel een goeie reden hebben gehad. Dat ie hele dag in blote willen heeft gelopen. Maar dat kan helemaal niet want ze zijn gister hele dag weg geweest en. Vandaag ook. D plast in zn broek als hij geen luier maar wel broek aan heeft. Hij wil niet tegen zn moeder ingaan, maar als t mijn ma was dan had ze t echt wel gehoord.

9. Ja commentaar op schoonouders is altijd zo moeilijk! Hier hetzelfde probleem. Na mijn verlof passen ze gelukkig alleen nog maar af en toe op onze kinderen en niet meer een vaste dag. Ik kon zeggen wat ik wilde maar hielden geen rekening met mijn wensen.

10. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Roozjuh: is idd wel erg weinig. heeft ze niet toevallig zelf een pak luiers gekocht? Misschien omdat ze jullie luiers niet goed vond oid? roep maar wat.

Leonie: idd laatste werkweek, 1week vak en dan 7mei officieel verlof.

Net terug van zwgym. we hebben het over onstuiting gehad en hoe je een wee herkent. Volgende keer gaan we persen.
    Er was hier iemand die had een pufversje van het voetbal wat/ wie was het ook alweer??

11. boefjesmama

12. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    @boefjesmama, wij leren dat we in 7x moeten puffen. Voetbal International heeft 7 lettergrepen ;) net als Heerlijk Helder Heineken, Altijd is kortjakje ziek, Boefje vind dit niet meer leuk, deze wee komt nooit meer terug.. etc ;)

@Roosjuh, Ik zou toch gewoon bellen. En dan luchtig om uitleg vragen. (Joh, ik zag dat D. maar 3 luiers had in het hele weekend?) Misschien heeft ze wel een logische verklaring... Ik zou het ook lastig vinden hoor, tegen mijn SM..

@Lin, hier ook last van diaree enzo, zal er wel bij horen dan?

@Peek, Hoe gaat het nu?

@hier, gister druk geweest met het hemeltje op de wieg te zetten. Is een familiewieg en ik snap het hele idee niet :p Hemeltje zit er dus nog steeds niet op ;)

13. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Vannacht nauwelijks geslapen. Kruimel was erg druk :( gelukkig vrij vandaag en blut, dus ik kan ook niet gaan shoppen ;)

14. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

goede morgen dames, even ego hoor...

Gisteren de controle bij de vk was weer goed :D

bloeddruk 121/73, gewicht 66:), schaambeen tot baarmoeder 28cm en de kleine lag nog in stuit. Het hartje klonk weer perfect :p Ze kon moeilijk voelen hoe de kleine lag want ze twijfelde (net als ik altijd doe) tussen het kopje en het kontje ahahah. Maar over 3 weken hebben we een liggingsecho dus dan weten we het zeker ;)

Gisteren gaf de kleine een flinke pijnlijke dauw tegen mijn ribben aan en als ze dat doe word ik soms wel eens bang want als het nu al zo een zee kan doen, laat staan hoe dit is als ik 40 weken zwange ben :$ Volgens mij kan ze me dan zowat martelen ofzo ahahh

Nu ga ik maar even boodschappen doen want moet om 13:00 weer bij mijn oppaskindjes zijn.

Fijne dag ladies
    Kuss

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    CN: fijn dat alles weer goed is bij controle :) En dat trappen... ja dat gaat idd nog wel ietsjes erger worden :p

Lionne: Vanmiddag misschien eventjes lekker je bedje in

16. boefjesmama

Bijntje: wij puffen ook in 7keer maar laatst had iemand hier een pufje over het voetbal geplaatst.
    Zei vroeg gister wie er nog anderen wist maar wist hem niet meer.

Hier de ramen vanbinnen gedaan, gezogen, wasje weggewerkt, uren gedeclareerd en nu even niks meer totdat we naar de vk. moeten.

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ik word al moe als ik alleen al lees wat jij heb gedaan :p hier totaal gene puf vandaag dus kga lekker niks doen

18. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@boefjesmama: wat ben je productief zeg.. ik was al heel trots dat ik aangekleed wwas :)

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hahaha ja idd, same here :p Nu kleine ophalen en dan video gesprek via pc en telefoon met zn opa. gaat ie vast leuk vinden :D

20. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Boefje: wat heb je een energie. Ik heb alleen nog maar twee wassen gedraait, een in de droger gemikt en me aangekleed.

Deel Deze Pagina