juni 2012 mama's !! deel 3 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Hmm lees net dat je ook indalingsweeën kunt hebben. Heb zo'n idee dat ik dat heb nu. Fijn! want kleintje ligt erg hoog.

2. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

als kleintje indaald ga je weer meer ademruimte hebben ;)

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Ook hier druk op mn d**s en onderbuik. Krampen al hele dag en harde buiken. Mn bekken voelen aan alsof ze gebroken zijn zoveel pijn. Na een heerlijk rustig weekend haalt de zwangerschap de symptomen weer ff hard in. Ik zit de pijn hier serieus weg te puffen af en toe.

Kat is ook al lekker ver met zwangerschap. Ze lag net naast me (heeft ze nog nooit gedaan..) En je ziet de kittens bewegen in dr buik en je kan ze heel goed voelen. Wonderbaarlijk mag ik haar aanraken op de buik, normaal weet ze niet hoe snel ze weg moet zijn als ik haar aai. Totaal geen schootkatje, maar nu wel

4. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Ja ook echt druk op mijn doos ja... hihi Herken het nog wel van onze zoon.
    Kleintje is ook wat rustiger.

5. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    En nu ga ik slapen. Het was 2.00 uur (!!!) vannacht toen de laatste wegging op mijn vriends verjaardag. Was wel gezellig, maar echt veel te laat voor mij, want voor je in bed ligt is het 2.30 uur. Zoon kwam om 6.30 alweer op de kamer. Was een lange dag. Nog 3 halve daagjes, en dan....tromgeroffel... VERLOF! En ra, ra, vrijdag 20 graadjes. :D
    Ik zal het wel verdiend hebben. ;)

6. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Aaah vind ik haast sneu voor zo'n poes.. ze weet miss totaal niet wat haar overkomt.. Ach wat moet dat vreemd zijn! Heb je al wel kopers?

7. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Ja daarom.. geen problemen mee. ;)

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ze is erg relaxed moet ik zeggen :) enuhh kopers? nee ik had wel mail gehad van iemand maar niks meer van gehoord erna

zat trouwens te denken he... toen ik bij dierenarts was (2weken geleden?) toen zei hij dat ze al verder dan 28dagen was. Dus dat zijn al zo'n 4weken. kat is 7weken (64dagen) zwanger en dus nog ongeveer 3weekjes te gaan. Dat was 2weken terug dus dan zou ze volgende week al kunnen bevallen???? of reken en denk ik nu verkeerd?

9. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Vanaf t moment dat je kat krols was. en dan kan t nog een paar dagen verschillen (kat kan meerdere keren gedekt worden in een krolsheid en de kittens kunnen volgens mij zelfs verschillende papa's hebben :p )
    Kat heeft ook geen ei sprong en word dan gedekt maar kat word gedekt gaat dan als een slettebak op de grond liggen rollen waardoor er een eisprong opgewekt word :p hehehe :p

We hebben hier vorig jaar een nestje gehad van onze poes en onze toen nog volledige kater (goddank is nu wel alles geholpen) die bleven te lang zitten dus dat werd een keizersnede.
    Maar Danielle katten weten prima hoe of wat hoor :p die doen alles op instinct en maken niet zo een drama van dingen zoals wij mensen doen.
    Die vragen zich niet af of ze borstvoeding of flesvoeding gaan geven :p die kijken niet welk merk luiers zal ik halen :p
    En enkele dagen van te voren maken ze een lekker nestje.

@ rooz, maak een werpkist voor dr en zet die bijtijds neer anders heb je kans dat ze vrolijk in je wasmand of wat dan ook gaat liggen. Zet werpkist ook op rustige kindvrije plek neer anders heb je kans dat ze de kittens gaat verslepen. En dat is sneu zorgt voor veel stres bij meoderpoes.

10. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Dat had ik vorige week en bleek dus indalen van de kleine te zijn.
    Ligt nu ietsjes in de bekken gedaald.
    Vorige controle nog niet dus moet het wel zijn geweest.

11. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

iemand trouwens ervaring met van die cupcake machines?
    Staat er eentje in de Action folder voor 9,49 en bij Xenos 19,95
    Lijkt me wel leuk om te doen voor trakteren bij de gastouder als de kleine er is en op verjaardag van M.
    Maar welke zouden jullie nemen of is het helemaal niks?
    Hebben een combi magnetron maar daar kan ik ook geen cake in bakken dus dit zal ook wel niet lukken.

Deze bedoel ik: Home Essentials CUPCAKEMAKER - Action Nederland B.V.

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Boef: nop geen ervaring, mn oven werkt prima voor cupcakes :p

Dippertje: weet niet wanneer ze krols is geweest. Is me nooit opgevallen anders had ik haar wel binnen gelaten om dit te voorkomen :p kan dus niet uitrekenen wanneer ze uitgeteld is

13. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Even ego. Laatste werkdag!!!!! vanmiddag om 15 uur start mn verlof!!!JEEEEE doei:)

14. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Oeh, lekker lin! Geniet van je (voorlopig) laatste werkdag :)

Ik mag, met vandaag erbij, nog 11 keer.

15. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    @infoavond,
    was toch interessant, rondleiding gehad in het ziekenhuis. Even de verloskamers enzo gezien :)

@kat,
    Ik zou het niet weten, maar wat lief dat je nu aan haar buik mag zitten! Dat zou mijn kat (ook vrouwtje) niet goed vinden hoor.. Ze is wel heel lief nu ik zwanger ben :)

@alles klaar willen hebben,
    Blijf hier ook onrustig zolang er nog dingen gedaan moeten worden.. Zo willen we nog wat klussen, maar moeten we wachten op salaris van mei.. want we zijn nu beide blut :S

@cupcakemaker,
    Vreselijke dingen.. Misschien dat jij het wel leuk/lekker vind, maar ik ken alleen de bakstenen die er uit komen en cupcakes moeten voorstellen ;) Combi-magnetron zou je ook gewoon cupcakes in moeten kunnen maken hoor! Deed ik eerder ook altijd. Nu een oven.

@verlof,
    Oh geniet er lekker van! Ik ga vandaag weer naar mijn vader, ga hem ook aangeven dat ik het niet meer wil helpen. Word me nu toch echt te veel.. Afgelopen dagen ook veel last van mijn rug/bekken tijdens het lopen..

Fijne dag vandaag!!

16. Porsche

Porsche Niet meer actief

Hoi meiden,

Hoe gaat het met jullie?
    Ik heb niet alles terug gelezen ben best zenuwachtig dadelijk ctg in het zh en daarna uitgebreide echo bij de gyn. Ben in totaal al 8 kilo aangekomen :) en mijn buik is 2 cm gegroeid maar toch ...

Las iets over verlof : heerlijk meid geniet ervan ....

Peek : ik snap je gevoel als alles af is krijg je rust!!

Roozjuh hier is een poes ook 180 graden gedraaid ze is toen ze kutten was mishandelt en in de vijver gegooid wij hebben dr nu 7 jaar en nu pas komt ze bij ons liggen en als we naar dr toe lopen mogen we dr aaien voorheenniet!

Info zh ... Daar gaan we niet heen ken m nu van buiten ;)

17. Porsche

Porsche Niet meer actief

Mirri had je al uitslag ?

18. Porsche

Porsche Niet meer actief

Bm : ik zou er geen machine voor kopen! Onze zoon trackteert binnenkort ook en we gaan samen cakejes en taart maken :)

19. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Oooh wat heerlijk meid!!! Ik vrijdag om 12.30 uur... :D
    Wat een opluchting hé!

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Babs: onze kat is veranderd sinds ze zelf zwanger is :) daarvoor (toen ik al zwanger was) merkte ik geen verschil aan haar.
    Succes met ctg straks!

Deel Deze Pagina