juni 2012 mama's !! deel 3 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Arg! ff frustratie uiten. Heb echt een maand geleden tegen mijn vader gezegt dat ik niet meer wil stofzuigen.. en wat staat er nu op het lijsje.. boven en beneden stofzuigen!! Ga ik mooi niet doen dus. bedenk zelf wel iets anders, maar stofzuigen vertik ik. Doe het thuis ook niet meer, vriendlief wil het ook niet hebben omdat ik daarna eigenlijk nauwelijks meer kan lopen :S

2. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    @babs, succes in het ziekenhuis!

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Bijntje groot gelijk hoor, niet doen als je t niet wil. Heb je aan je vader gevraad waarom hij t toch op t lijstje zet als je heb aangegeven dat je t niet wil/gaat doen?
    Merk aan mijn ouders dat ze wat luchtig denken over het zwanger zijn bij mij. Damian zei gister in video-gesprek tegen mn vader(die in indonesie zit) dat mama au heeft bij baby(mn bekken en krampen) Nou als een 2jarige dat al opvalt... Maar mn pa zei er niks over zoals gewoonlijk. Misschien dat ouderen er anders tegenaan kijken tegenwoordig ofzo? Kweet t niet

4. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

goede morgen allemaal
    Zo ik ga zo weer even op pad en om 12:30 komt er een grietje die gaat oefenen met belly paint bij mij, joepie ik heb er zin in ahhahah.

@ cupcake maker, ik zou het niet weten want ik maak ze altijd in de gewone oven.

@ verlof, ik moet nog werken tot volgende week zondag. Maar dat is ook zo voorbij.

@ zwangere kat, ik ben echt blij dat we ze bij ons hebben laten helpen onze poes en kater want anders zou ik ook bng zijn dat ik niet meer van de kittens af kwam ahhah. en dat ik er zou voor moeten zorgen enzo.Kun je niks op hyves of facebook plaatsen? misschien zijn er nog wel bekende van je die een kitten zouden willen.

@indalen, bij mij is ze nog helemaal niet ingedaald. Ze ligt waarschijnlijk nog met haar kopje naarboven en ze had nog alle ruimte om te draaien enzo in mijn baarmoeder. Dus dat komt vanzelf allemaal wel ahahha.

@alles klaar willen hebben, ja daar had ik ook veel last van maar nu ben ik van plan het meeste in mijn verlof te regelen wan anders krijg ik het weer te druk en dat is weer niet goed enzo. Maar schoonmoeder komt morgenmiddag wel beneden helemaal mee poetsen. Echt lief van haar want de ramen lappen enzo durf ik niet goed aan om op die trap te gaan staan. De zolder, de boveverdieping en de kelder heb ik zlf alles gepoetst dus dat hoeft gelukkig niet meer :D

@informatieavond, wij gaan binnenkort wel naar een informatieavond in het ziekenhuis. Vind ik ook wel fijn want dan heb ik toch het idee dat ik goed voorbereid ben op alles.

@Ik kreeg gisteren van mijn zus een goeie tip. Daar had ik dus niet bij nagedacht. Ik ga alvast een paar dozen merci ofzo in huis halen voor als de kraamzorg klaar is en voor als ik weg mag uit het ziekenhuis enzo. (die van de aldi want kost hee goedkoop) Want als ik vriendlief op pad stuur geeft hij weer een hoop geld uit. Ook ga ik alvast een paar bedankt kaartjes kopen. Ik kan ze maar hebben liggen ahahah.

Fijne dag ladies,
    Kuss

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    CN: bedankje voor kraamzorg en zh personeel.. Ehh ja niet aan gedacht ook. Vorige bevalling en hulp eromheen was een regelrechte ramp. Dus mn kz verdiende t voor geen meter. Maybe dat we t deze keer wel doen mits de zorg goed is.

6. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Ik heb altijd het gevoel dat ouderen denken dat "de vrouwen van tegenwoordig zich maar aanstellen". en "niet klagen maar dragen".
    Dat idee heb ik. Maar ik denk dat de vrouwen nu assertiever zijn.
    Daarbij is het ook echt totaal niet meer te vergelijken vroeger en nu...

Erboven staan meid, ook al is het moeilijk... Knuffel.

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Danielle: dat denk ik dus ook :)

8. Porsche

Porsche Niet meer actief

Roozjuh heel herkenbaar hoor ... Doet me ook zeer veel mensen nemen het niet serieus! En denken ach stel hè niet aan
    Slaap al een paar dagen slecht ivm bekken pijn
    Mam vroeg aan me, ben je moe? Ik zo ja zij hoe komt het? Ik zo door de pijn aan mijn bekken :( en zij kijk eens wat ik gebreid heb ! En dat iedere keer
    Maar dan wel over een vriendinvan mijn broer zeggen dat zij het zo zwaar heeft met dr bekken, dan denk ik en in dan???

9. Porsche

Porsche Niet meer actief

Bijntje wat vervelend dat dat toch op het lijstje staat! Hebben ze er niet bij na gedacht of ???

10. Porsche

Porsche Niet meer actief

Daar heb je gelijk in Danielle maar soms verwacht je gewoon wat meer interesse van je ouders!

11. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Ouderen: Hier verschilt het nogal..Mijn eigen opa en oma zijn heel lief en blijven zeggen, rustig aan doen en zo. Maar ik weet dat de ouders van mn stiefvader er anders over denken.
    Vrouwen van nu zijn zeker assertiever, maar ook minder belastbaar. Vroeger deden vrouwen veel zwaarder huishoudelijk werk. Nu wordt het gedaan, of makkelijker gemaakt door bijvoorbeeld de wasmachine, droger, auto. Dat is één van de oorzaken waarom vrouwen tegenwoordig sneller bekkenklachten hebben bijvoorbeeld.
    @Bijntje: Wat jammer dat je vader er geen gehoor aan geeft zeg! Ik heb al amper energie (en veel pijn), om mijn eigen huishouden te doen, laat staan die van iemand anders er nog bij! Knap van je!
    @Bedankje: Hmm, dat is een goeie..kaarten heb ik altijd wel in huis, maar een Merci of zo is wel handig :)
    @CN: Veel plezier met bellypaint, lijkt me erg leuk! Ik heb al sminck liggen voor m'n buik, als ik het EK haal :)
    @Cupcakemachine: geen idee,..maar ik ben niet zo'n bakster eigenlijk..Komt ook omdat onze over soms raar doet :)
    @Lin: Yeah, eindelijk verlof!! Ik bedacht me net dat mijn vakantie a.s. vrijdag in gaat en ik daaraansluitend ook verlof heb..
    @Peekaboo: Hoe gaat het?
    @LadyBabs: Succes in het ziekenhuis.

Ik weet niet of ik iedereen heb gehad, sorry als ik iemand vergeten ben :)

12. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Thnx meiden,
    ben het ook wel met jullie eens hoor.
    Mijn moeder heeft 5 kids opgevoed, (moet je indenken,, zwanger met al 4 kids om je heen..) en heb het gevoel dat mijn vader me daar mee vergelijkt.
    Helaas kan ik er niet veel van zeggen op het moment. Hij draait nachtdiensten en word pas in de loop van de middag wakker.

Doe het gewoon rustig aan en hoop er vanmiddag even met hem over te hebben.

@CN, goede tip! Ik heb morgen ook laatste keer cursus, denk dat ik voor haar ook iets lekkers koop ofzo. Heb er (nu al) heel veel aan gehad :)

13. Kylie1986

@Cursus: ik heb vanavond nog, volgende week ben ik op vakantie, dan 9 mei de partneravond en dan nog een keer als iedereen bevallen is.. Mis dan 2x, 1 keer door de vakantie en 1 keer door het ziekenhuis..

14. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hier juist veel begrip van mijn moeder. (mijn vader is overleden toen ik 10 wk zwanger was maar die zou ook zeer voorzichtig met me zijn ;))

Als ik wat wil tillen doet ze moeilijk terwijl ik juist denk dat ik het makkelijk kan :)

Ben zelf ook een beetje van het niet zeuren maar doen type.
    Mijn moeder had ook 5 kinderen en deed de opvoeding zo'n beetje in d'r uppie. Daar bemoeide mijn vader zich niet mee.

Ik zeg juist niet tegen mijn moeder dat ik nog zoveel werk anders gaat ze steigeren terwijl ik nog zo graag zoveel door wil werken :D

"Nee hoor mam, ik doe héél rustig aan!" haha!

15. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    En schoonouders net zo. Die zouden bijna een luxe ligstoel aanschaffen waar ik me in kan zetelen voor die ene keer in de twee weken dat ik kom :D
    Mensen toch...Nergens voor nodig!! Ik ben niet ziek!! Ik ben gewoon zwanger :D

16. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Er word tegenwoordig ook wel veel meer gepiept dan vroeger.
    Oke nu werken de meeste buitenshuis maar dat is echt wel lichter dan hoe mensen vroeger tig kinderen stonden op te voeden, het huis vegen ipv stofzuigen de was propte je niet huppa in de wasmachine maar vereiste veel meer werk.
    Hoe lichter dingen worden hoe meer er over gezeurd word.

Doe het zelf ook hoor! :p

Klaag behalve hier op t forum eigenlijk niet tegen mensen, zie het nut er niet zo van, het lost toch niks op.

17. Kylie1986

Hebben jullie ook zoveel honger? Werd vanmorgen gewoon misselijk van mn lege maag en nu maar weer 3 boterhammen gegeten..

18. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

iemand enig idee hoe het met Peekaboo is???

Cupcake maker: had een topic in de lounge geopend daar zijn ze erg tevreden over die dingen. Nu nog bedenken welke we gaan halen. Denk de goedkope als het nou niks is heb ik niet teveel geld aan uitgegeven.

M. ligt al lekker te slapen helemaal kapot van een nachtje bij pake en beppe hopen dat hij lekker lang slaapt mama heeft het even gehad voor vandaag.....

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    honger: ene dag wel en andere dag eet ik bijna niks. heb dan een heel vol gevoel. Nu net visje gehaald hier bij de appie :p smaakt naar meer haha. Heb ook meteen wat chipies gehaald (o foei foei) maar vaak zijn mijn ogen groter dan mn maag. dan haal ik vanalles in huis en blijft t zo dagen/weken liggen tot Dennis erachter komt dat we nog wat lekkers in huis hebben en dan is t 'opeens' spoorloos verdwenen. soms lijkt hij de zwangere hier :p

20. Kylie1986

Oeh staat de viskraam er? Ga zo dan misschien een bakje mosselen halen, jammie!

Deel Deze Pagina