juni 2012 mama's !! deel 3 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

ja weet 100 procent zeker dat hij dwars ligt , vrijdag uitgebreid onderzoek , lengte bmm word opgemeten , vruchtwater , placenta alles word nagekeken ontsluiting etc , en ja afhankelijk van wat dat zegt ga we zien voor eventueel longrijping , en indien de harde buiken en pijn voor meer ontsluiting zouden zorgen is het een opname met weeremmers etc

2. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Oke, spannend dus.
    Wist niet dat ze met 33 weken nog longrijping deden.
    Had je al ontsluiting nu dan?

Mocht je meer over prematuur babies willen weten.
    Misschien heb je wat aan deze site: www.kleinekanjers.nl
    Opgericht door mama's van hier met een prematuur kindje.
    Zit er zelf ook op maar dan onder mijn echte naam.

3. peekaboo

afhankelijk van de beeb geven ze wel nog longrijping tot 34 weken ja , zat nu op een dikke cm ontsluiting iets meer dan vorige keer maar nog niet zorgwekkend vandaag vrijdag de uitgebreide controle en alles word dan nagekeken etc , ga zeker eens kijken op de site dank je wel

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    spannend peek!

ik had spoed ks en liep de volgende dag ook alweer. mocht nog niet maar deed t wel :p bij dag 3 of 4 na ks kijken ze wat je kan. of je zelf kan lopen en douchen, zoja dan mag je naar huis. Ik was een dag eerder al thuis en heb geen complicaties ofzo gehad van de ks. Ik teken zo weer voor een ks! :D

5. boefjesmama

Oke laat je ff weten wat je ervan vond van de site dan he.

Spannend dus, ligt de kleine wel goed op schema?

6. peekaboo

tot de vorige controle lag die zelf 2 weken voor , maar goed gyn heeft al gezegd dat het kan zijn dat de placenta misschien niet goed meer werkt , dat zal ik vrijdag allemaal weten , want daardoor kan ie een groeiachterstand krijgen

7. boefjesmama

idd wel fijn in elk geval dat hij niet te klein is nu al.
    Scheelt staks weer in de couveuse ed. mocht dat nodig zijn.

8. boefjesmama

Zal M. uit zijn bedje halen roept: mama uit....

Flesje en dan even naar Action en Xenos voor die cup cake dingen. Ben nou wel benieuwd of het wat is en hoe het smaakt.
    Als ze klaar zijn laat ik het weten

9. peekaboo

ja inderdaad , nou maar afwachten wat vrijdag zegt , vind het behoorlijk angstaanjagend en zenuwslopend hoor , heb de site al even bekeken en is heel erg mooi voor zo een ingrijpende gebertenissen , staat ook heel wat info op , ga het eens goed doorlezen straks

10. helma85

helma85 Niet meer actief

Goedemiddag dames!!
    Veel gebabbeld, alles gelezen, weinig onthouden.

Gisteren laatste training/cursus borstvoeding gevolgd, interessant.
    Ook had k gisteren menstruatiegevoel in combinatie met harde buiken.
    K neem aan dat dat contracties waren? Of van het indalen?

Bij mij heeft de baby meerdere malen per dag de hik, is dat wel goed? Of maakt dat niet uit?

Ondertussen heb k me weer gewogen sinds een poos. K schrok er een beetje van! Toen k net zwanger was, woog ik 65 kg, nu weeg ik 83!!!!
    K ga dus richting de 20 kg erbij!

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    helma: zo jeetje 20kilo :p en de hik is juist goed hoor. zo oefenen ze alvast voor ademhalen straks

12. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Ik ben zo sjago ineens..Bah!
    Wacht al de hele dag op een pakketje.

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    oe op wat wacht je kylie? ik verwacht ook pakje maar ze schieten niet echt op met de post vandaag. geboorte mutsje voor de baby besteld :D

14. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

heey dames,

De buikschildering is kei mooi !!!! ik plaats vanaaf even en fototje, dan kan ik het straks eerst vriendlief laten zien ;) Jullie kunnen vast al raden wat er op mijn buik is geschilderd ??? ihihih assepoester :D En het is zo mooi....

@ gewicht, ben ik hier de enige die bang is om te veel aan te komen of zijn er meer mensen die het wel moeilijk vinden om aan te komen? Ookal ben ik niet kei veel aangekomen hoor want voor de zwangerschap woog ik 57 en van de week bij de vk woog ik 66. En ik ben 1,63 m lang. Mijn vriend vind het gek dat ik met mijn gewicht zit maar ik ben altijd slank geweest en vind het lastig dat mijn lichaam zo veranderd, Ookal ben ik super stots op mijn mooie buikje en hoop ik dat ons kindje goed groeid enzo hoor. want ons meisje gaat voor alles en iedereen en ik heb alles voor dit mooie kindje over.:p

@ baby de hik, ahahh hier ook soms meerdere malen op een dag. Ik maakte me daar eerst ook zorgen over maar las inderdaad in een baby boek dat de kleine al oefend voor te ademen enzo dus nu vind ik het leuk als ik de hik voel ahhahh

Ik ga even op bezoek bij oma en daarna nog wat kleine boodschapjes doen.

Kuss

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    CN: ben heel beneiuwd naar de foto :D

Hier nu 6 a 6.5kilo erbij :(

16. Kylie1986

@Aankomen: Nee, niet bang voor hoor.. Met 30 weken was ik 12 kg aangekomen en dat viel me mee.. Doe er toch niet veel aan. Scheelt dat ik al niet slank ben :)
    @Pakketje: Selektvracht.. Verwacht de Glossybox :)

17. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    @CN als ik 57 kilo ahd gewogen voor ik zwanger raakte had ik me denk ik ook drukker gemaakt over het aankomen. maar ik woog precies 2x jouw gewicht hahahah :p dus dan ben je al dik en interesseert het je gewoon wat minder. Ik was toen net 14 kilo afgevallen en dat vond ik wel ff zuur... heb dus ook bewust niet op de weegschaal gestaan meer tot ergens 2 weken terug.

@kylie ik mag wel brood maar dan met mate. Ik at gewoon lekker broodjes als tussendoortje of plakken ontbijtkoek. mag dus beide niet meer zo maar eten. Ze hebben als tussendoortje liever chips of nootjes ofzo LOL stelletje gekken.
    Je mag normaal 5-7 broodjes per dag, ik at er meestal 7 en als ik echt enorme honger had 1 of 2 meer. Verspreid over de hele dag. dus vanaf uur of 8 in de ochtend tot 8 uur half 9 in de avond. Dacht juist dat is gezonder dan naar junkspul grijpen. In mijn geval dus niet :p Ik mag niet savonds om 8 uur 2 boterhammen eten want dat is volgens dietiste een volledige maaltijd...

18. Kylie1986

@Dippertje: Moet er niet aan denken, knap van je..
    Hier weer 'honger'.. Roozjuh: tot hoe laat staat de viskar er?

Nog steeds geen pakketje..Plak zo wel een briefje op de deur dat ze het maar af moeten geven bij de buren hoor..

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    4uur gaan ze opruimen, maar kan ook 5uur zijn. rennen dus ;)

20. Kylie1986

Verdorie.. ik ga zo die kant op en ander haal ik wel noodles of zo..

Heb jij je pakketje al?

Deel Deze Pagina