dames ik maak me klein beetje zorgen en dat doe ik niet snel... Moest net spugen (komt zo nu en dan voor als ik erg moet hoesten) maar ik spuugde op een gegeven moment rood... en (sry voor smerige details!) elke keer als er weer wat uit kwam, werd t steeds donkerder rood. Nu heb ik afgelope week belachelijk veel last van maagzuur gehad, kan het hierdoor komen? Dacht eerst iets roods dat ik gegeten/gedronken moet hebben maar weet niet wat. Brood, pringles, chcolade vla tegen maagzuur en kwa drinken alleen oranje limonade. misschien mix van oranje limonade en ??? dat het rood is? spugen deed geen pijn(leuk is anders ) maar nog nooit knal rood gehad
Bel je huisarts ff of anders een husiartsen post, en als je weer moet spugen vang het even in iets op. Niet meteen panieken je kan ook een geirriteerde keel hebben door t hoesten oid. Of inderdaad als je ziet wat voor combi je naar binnen heb zitten stouwen zou daar zo maar een vreemd kleurtje uit kunnen komen aha
niks aan de hand (spoedlijn maar ff gebeld) had ook niet echt verwacht dat er iets ernstigs zou zijn hoor maar heb nog nooit bloed gespuugt. was waarschijnlijk een bloedvaatje dat gesprongen is. Zolang er geen bloedstolsels tussen zitten is er niks aan de hand. Morgen vk afspraak al staan, bij zelfde vk als die me net belde (ken haar goed, oude collega van mn zus) en dan bespreken we ook meteen hoe we t gaan aanpakken bij de gyn voor geplande ks. zij geloofd er wel in dat dit moet lukken aangezien mijn verleden. krijg morgen dan ook een verwijsbrief meteen mee. maaar ik dwaal nu af niks aan de hand dus
Gelukkig maar dat er niks is, roozjuh. Ik word mishandelt door Kruimel wat schopt ze hard zeg! Pfftt. Manlief keek net even of ons geld er al was. Mijn salaris is gestort, maar is ook al so goed al op (huur, verzekringen enzo). Manlief had niets van het uwv gehad.mhij bellen. Blijkt dat er wel een aanvraag is voor de ww,maar dat er verder niks mee gedaannis. Ze zouden morgen terugbellen. Ik zei al tegen manlief dat we het dus moeten doen met de babyspullen die we nu hebben en hopen dat we de rest (badje, draagzak en wat kleine dingen) cadeau krijgen.
roozjuh bah spugen is helemaal niet fijn ! pakketjes zijn ze toegekomen ? hier toch maar even buiten geweest , kraamgeld stond erop ben ik gaan afhalen en heb dan ook ineens ukkje zen fleecedekentjes gehaald , bij kruidvat , 2 voor 4euro90 van winnie the pooh , heb der gelijk maar 2 voor Amaryllis meegenomen ook , ze zijn super zacht en mooi , liggen nu in de was . Heb ook maar een extra aankleedkussen gekocht bij hema , had er nog maar 1 het ander hebben de katten van men vader volledig gesloopt en dat is niet handig natuurlijk dat ik het steeds van beneden naar boven en omgekeerd moest sleuren . nu terug pyama aan en in de zetel ben kapot
nee mijn pakje helaas niet binnen. lady's, ik ga ff liggen want word me toch ff niet goed in mn hoofd. licht in mn hoofd, duizelig, kzie witte vlekken. nee dat gaat niet helemaal goed. net zoet drankje (wicky) genomen maar werkt niet. dus ik ga de bank op mits de kleien het toe laat
Bij de aldi lagen hier ene moltonhoeslakentje en 3 lakentjes voor 2 euro per stuk (ledikant formaat) dus maar meteen meegenomen. We hebbenalles voor t wiegje maar nog niet voor een ledikantje. En zo goedkoop laat ik niet liggen
Ja ze hadden ook dekentjes voor 8 euro ofzo. Heb er niks van in een foldertje gezien dus misschien oude voorraad ofzoiets
dekentjes heb ik genoeg , lakentjes kan ik nog wel een setje gebruiken maar denk idd een oude voorraad ofzo ook hier nog geen folder gezien
Heb een babykleding was probleem.... LOL hoe was ik die kleertjes, want ik heb geen groene was of oranje etc. en om nou 1 pakje te gaan wassen is ook een beetje vreemd Moet ik maar gewoon de gok nemen? blauw kan ik nog wel kwijt wit is ook geen probleem.
hmm ja in elk geval 1 keer, dan geeft het niet meer af. alleen hebben wijzelf geen felle kleuren kleding Dus het worden kleine 30 graden wasjes haha
Whaaaaa mijn kat is aant bevallen!!!!! 1 kitten is nu geboren maar nog geen 2de op komst. Weet ook megod niet hoelang dat gaat duren voor de 2e eraan komt
Meestal zal het volgende kitten zich al snel aanmelden, soms is dit al binnen een paar minuten, maar vaak ook binnen het half uur, en soms zelfs 2 uur nadat het eerste kitten werd geboren. Duurt het echter langer dan kun je voor alle zekerheid de dierenarts bellen, misschien zijn haar weeën niet hevig genoeg, of zit het kitten vast. De dierenarts kan haar dan eens nakijken, en indien nodig een weeën-opwekker toedienen Zorg wel dat het bij de poes ong. 26 graden is, kittens kunnen net als baby's zichzelf niet goed warm houden.
Spannend Roozjuh! Hier: net weer zo'n krampen aanval gehad in combinatie met harde buiken. Net VK gebeld. Ze vroeg wat mn temperatuur is, die is 38,1. Dus heb koorts. Verder voel k me redelijk goed, alleen vreselijk warm! Net 2 paracetamollen in genomen en gedouchd ( moest van haar). Rond 2100 haar nog eens bellen. Hopelijk is het dan iets beter. T ging 7 maanden hartstikke goed, nergens last van en nu het ene probleem na het andere probleem.
Let wel op dat er net zo veel complete nageboortes afkomen als dat er kittens zijn. Als er iets achterblijft word je kat dood en dood ziek namelijk! En als alles straks rustig is weeg alle kittens en schrijf dat op, elke avond even wegen dan weet je of ze goed drinken.