thnx Leonie Butterflies, lastig bijhouden he jammer dat je zoveel klachten hebt gehad, nu de laatste loodjes
Hierna komt er bij ons ook zeker geen kindje meer. Van gyn ook negatief advies gekregen om nog een keer zwanger te worden. En dan nog is het eigen keuze maar ik sloop echt mijn lichaam als ik nog een keer zwanger zou worden. Gelukkig hadden we vooraf ook al 2 in gedachten dus hoeven niks aan te passen zeg maar. @temp opmeten, in ziekenhuis doen ze het inderdaad met oorthermometer. Tja, ik moet zeggen dat ik van tevoren echt dacht problemen met dingen te hebben maar dat dat op de een of andere manier erbij hoort zeg maar. (en dan heb ik het niet over bijv waar lin het over heeft.) Maar bijvoorbeeld de eerste keer dat ik met mijn dochtertje ging douchen was de kraamzorg erbij. En als je tegen me zou zeggen dat ik dan naakt zou zijn had ik echt gezegd, je bent gek! En toch was dat toen normaal. Maar moet wel zeggen dat ik het fijn vond toen kraamzorg weg ging dat mijn lichaam weer van mij was zeg maar
Butterflies, he balen zeg van alle klachten. Niet leuk! Ga je tijdens verlof zoeken naar nieuwe baan of als je weer echt aan het werk moet? Wel ontzettend balen dat je net dan ontslagen wordt
Dat had ik ook Leonie: je laten douchen na de bevalling in het zkhuis door een wildvreemde. gewoon weg omdat je het zelf niet kan.
Boefjesmama, fijn dat cupcakemachine dus lekkere cupcakes maakt. alleen de kleur is dus nog aandachtspuntje
@Leonie; ja ik overwon ook elke schaamte... Het hoorde er gewoon bij, had ik mijzelf nooit gegeven. Maar had jij niet dat je dit wel elke dag wat minder werd? Je wordt steeds minder "hulpbehoevend", en je wilt idd telkens weer een stukje van je lijf terug hebben zonder het steeds met vreemden te moeten delen. Want er zijn nogal watn mensen aan wie je je letterlijk en figuurlijk bloot moet geven.!
Danielle, ja idd hoe langer de week vorderde (of bij mij 2 weken toen) hoe meer ik er beetje klaar mee was dat ze steeds even hechtingen moesten checken of iets dergelijks. Normaal laat je ook niet steeds iemand ff kijken dus op een gegeven moment wil je dat ook gewoon weer terug ja
Controleren van mijn doos vond ik elke dag erger worden.... Op een gegeven moment was ik dat gekoekeloer daar helemaal zat.
Heb 8dagen zkhuis gelegen bij mij hebben ze geloof ik maar 4 dagen gekeken ofzo. Alleen aan het begin en de dag dat ik naar huis moest
Hier geen gedouch door een wildvreemde ik vraag mn man wel, die heeft me na Isabella ook geholpen. En dat ging prima. Net nagevraagd die heeft daar geen problemen mee Het liefst zou ik niet eens kraamzorg willen de enige reden dat hier kraamzorg komt is omdat mn man wat ondersteuning wil in het huis en het voor het kindje nodig is de controle. Maar ik wil ze bij mij uit de buurt. Heb dit ook aangegeven bij de intake
echt waar? Ik heb 5 dagen in ziekenhuis gelegen en werd het elke dag gecheckt en daarna ook nog week kraamzorg omdat het met mij niet goed ging en toen ook elke dag een check
Het genas goed dus keek ze niet zo vaak volgens mij. De eerste douche na bevalling heeft verpleging gedaan vriendlief stond erbij. De dag erna heb ik op hem gewacht wilde niet weer gedouchd worden. verpleging stond toen op de gang voor als het niet ging
Nah ik vroeg hem of hij het toen erg vond, en hij zegt Nee, ik dacht alleen misschien kan een verpleegster dat beter ofzo. En het scheelt mn vent heeft lang haar dus die kan ook nog eens perfect haren wassen etc. Ook daarna met haren uitkammen, ik had beetje zere armen door het knijpen in mn bed tijdens de weeen LOL en het infuus die in mn pols zat bijna een dag lang en aan de andere kant was die misgeprikt dus ook beetje zeer en helemaal blauw.
zijn nu 3 kittens. de laatste is bijna 2uur geleden geboren dus denk dat t er toch op zit. zal straks ff foto plaatsen wel van maar 2 kittens want 3de krijg ik er maar niet op