Ah wat leuk die ukkie katjes! Heb dr ook al 2 maar dat kleine spul blijft leuk. Mirri. Wel smse he als je niet online kan naar je buddy (ik) gaat nu opschieten namelijk. Ik ga zo even langs de Aldi voor wat extra baby beddengoed altijd makkelijk. Zo de beneden verdieping opruimen en schoonmaken (daar zijn de slaapkamers en badkamer bij ons) Vraagje. Ik werdt vanmorgen wakker met echt hele zware borsten. Zijn keihard en staan heel erg onder spanning, beetje zoals in het begin vd zwangerschap. Is dat normaal? gr
CN>O ja buikschildering! erg mooi Zag bij de zeeman ook van die kussens van assepoester liggen (al gezien?)
je hebt van die doekjes die je bij je was erin kan doen, colour catcher heten ze volgens mij je hebt ze bij de aldi maar ook gewoon bij de bas enzo ... je doet 1 doekje erbij in de trommel en dan gaat de eventuele kleur die afgeeft in het doekje zitten en niet in de kleding (en het werkt nog ook) zou het voor de zekerheid dus bij een gekleurde was doen met zon doekje en niks aan het handje... tenminste hier is het altijd nog goed gedaan als ik ergens over twijfel doe ik dat altijd bij de was van mijn dochter.
@was: ik gooi gewoon kleur bij kleur, is nog nooit misgegaan.. En die Colour Catchers verkopen ze ook bij de Action Was vergeten dat ik ook nog moet stofzuigen en de wc moet doen..
Ach wat schattig zeg Roozjuh! Laat de kat jullie ook dichtbij komen? Roozjuh en Kylie, veel plezier met kraambezoek Schoonmakende dames, succes! Dippertje, succes bij beul! Hopelijk valt het toch een beetje mee. Joekie, so dat is ook wel zwaar een late en dan nu een vroege erachteraan. Ga je vanaf verlof alleen als zzp'er aan de slag? Helma, spannend dat je man vandaag te horen krijgt of hij de baan heeft. Ik zal voor jullie duimen
aaaah lief die kittens! hier zijn ze alweer bijna 8 weken en blij dat er dit weekend 2 weg gaan naar een nieuw baasje de andere blijft nog wat langer omdat de baasjes op vakantie gaan. zijn een stelletje ondeugden bij elkaar maar ook wel weer erg leuk om te zien allemaal! maaruh bij jou moeten de kittens dan weg als je zelf net bevallen bent ofzo? De kraamzorg zei bij mij over de thermometer dat ze liever rectaal hadden omdat dat gewoon het beste is (en vertelde dat de oorthermometers van het ziekenhuis regelmatig geeikt worden ofzo en niet zoals de oorthermometers thuis) maar goed hier hetzelfde probleem ik heb ook negatieve ervaring en aan mijn lijf liever helemaal geen polonaise dus ook dat niet mocht er echt onzekerheid zijn met de oorthermometer en denken dat ik koorts heb dan is het misschien ook niet anders wat moet dat moet maar als het even aan mij ligt gebeurd het niet rectaal, deden ze na dat ik daar eerlijk over geweest was bij de kraamzorg ook niet moeilijk over... ik weet nog met de geboorte van onze dochter dat ik tijdens de bevalling nergens last van heb gehad ze moest er toch uit he maar toen ze er eenmaal uit was was het ook wel een beetje poppetje gezien kastje dicht haha ... toen we weer thuis kwamen was het eerste wat ik tegen de kraamzorg zei " je hoeft de hechtingen niet te controleren hoor ze zitten inwendig en je kunt ze toch niet zien" was een goede binnenkomer haha laatste dag wou ze toch even checken en ik probeerde eronder uit te komen maar dat is niet gelukt ach over sommige dingen moet je je heen zetten en dan valt het wel mee achteraf maar ja... sorry ik had op veel meer dingen willen reageren geloof ik maar moet bijna op een kladblaadje schrijven op wie en waarover want ik kan het allemaal niet onthouden of bijhouden beterschap en sterkte voor iedereen waar het een beetje tegenzit en de ukkies moeten nog maar even blijven zitten he... hier komt straks schoonmoeder terug met de kleine meid die heeft gelogeerd (niet dat ik daarom beter heb geslapen helaas maar ja toch lekker om ff rustig aan te doen smorgens ) en met een tante gaan ze lekker even voor mij de keuken en badkamer soppen... heerlijk wat een luxe! zie het zelf ook niet zitten om te nog te doen. hopelijk vanmiddag naar de stad even wat rompertjes halen nog... als vriendlief het ziet zitten oh ja ik ga pas na mijn bevalling weer solliciteren denk dat het nu weinig nut heeft want weet niet wanneer ik zou kunnen beginnen dan... en verder las ik nog iemand met wat "geld" probleempjes en een man die de ww in moest? en ook nog spulletjes nodig had... wat klote zeg (hier dat klote geld en stomme rekeningen ook altijd een puntje van stress en spanning en gedoe pffff) we zijn niet de enigen... maar heb je al voor de laatste dingen bij de kringloop gekeken? badjes en dat soort dingen vaak toch voor een prikkie en nog goed ook! wat heb je nog allemaal nodig? misschien kan ik als je in de buurt woont ook is rondvragen of ik iets voor je kan doen?
kittens: ja super schattig zijn ze! Was echt ff schrikken dat het er opeens 5 waren. We mogen de kittens gewoon aanraken en oppakken, dat maakt Loena echt niks uit Ze stond net alweer bij de deur te miauwen dat ze naar buiten wil. Maar denk dat ik haar nog maar even binnen hou. Vaatwasser staat nu aan, poging gedaan tot opruimen maar mn bekken willen gewoon niet meer. Morgen maar verder met opruimen. Vanmiddag nog naar vk en dan weekboodschappen doen enuhh zijn nog 5 kittens beschikbaar hoor dus wie zich geroepen voelt Heb al aantal dames naar me toe gekregen dat ze iemand kennen die 1 wil maar heb nog niks gehoord van die mensen zelf dus reserveer nog niks voor ze.
butterflies: ja als ik ga bevallen mogen de kittens paar dagen later weg Ene kant wil ik ze nét voor mijn bevalling weg hebben maar das misschien nog wat te vroeg voor ze. dan zijn ze 7weken. Scheelt dat manlief in mn kraamtijd 2weken thuis is en dan voor de kittens kan zorgen
goedemorgen dames! Heb afgelopen nacht geslapen in het ziekenhuis. Mn koorts was in 3 uur tijd ( afgesproken met VK) opgelopen van 37,9 naar 38,6! K belde mn VK en ze was juist bezich met een bevalling. DUs ze stuurde met door naar de HAP. DIe belde ze van de voren al. Daar aangekomen, werden alle medische dingen gedaan bloeddruk, temperatuur, ed. Bloeddruk was nu normaal ( vorige keer te laag) en temperatuur was nog steeds te hoog. Ook keken ze naar mn buik, die werd regelmatig hard ( 6 keer in t uur) sommige deden echt pijn! Ze hebben daar iemand van gynocologie gebeld en die kwam binne een half uur. DIe ging kijken of k ontsluiting had en hoe mn baarmoeder aanvoelde. Zit nog potdicht, nog geen ontsluiting. Ondertussen was het half 11 en ze wilde me voor de zekerheid daar houden. Vanochtend moest k voor een CTG ( geen flauw idee of k dat goed spel) en die was rustig. Gynocoloog heeft overleg gehad met mn VK, ze houden het op een griep in combinatie met indalingskrampen. Mocht het erger worden, dan gelijk weer aan de bel trekken.
O Helma, wel schrikken dan dat je toch nachtje moest blijven maar beter het zekere voor het onzekere en nu ben je wel helemaal goed nagekeken. Nu thuis ook rustig aan doen, ik hoop ook dat het griepje is in combi met indalingsweeen. Dikke knuffel!
Helma, fijn dat je weer thuis bent. Was wel schrikken. Gelukkig nog geen ontsluiting. De baby moet nog even binnen blijven hoor!
das schrikken helma! blij dat verder alles goed is en je nog potdicht zit Hier net Kylie op bezoek gehad. En mn buuf staat elk moment voor mn neus haha. Die was er gister avond ook even en die wilde weer even kijken Gok dat haar 2kids (mijn oppaskids) ook weer mee komen. die waren er gister niet bij weg te schoppen
@roozjuh ik zou ze langer dan weken bij mams houden, en ze gaan vanzelf over stappen van melk naar vast voedsel. Hoef je weinig voor te doen hoor! Met 7 weken vermaken ze zich zelf prima!
Heb me toch een pijn in mn bakkes pfff Zit met zak ijs op mn wang en heb al paracetemol genomen maarja dat werktniet het best voor tandpijn. Maar er zit niks anders op want verder mogen we niks.. Ze hebben ook een gedeelte in mn tandvlees moeten boren.pielen dus mn tandvlees is helemaal rood bloederig en blauw :s ziet er eng uit haha Straks maar weer waterijsje eten dat koelt ook best lekker af.