@Peek: Ik heb gelukkig niet echt last van doorlekken.. Af en toe een druppie.. Of ook leuk, dat je bh aan het einde van de dag vastgeplakt zit aan je tiet
mwahaha ja dat had ik in begin ook , nu kan ik jammer genoeg niet zonder zoogcompressen anders heb ik een probleem hahaha en dat plakt zo lekker he
ja het is erg plakkerig , en vind het ook stinken maar dat zal wel aan mij liggen want manlief vind van niet haha
is het bij jou nog voormelk of echte melk ? bij mij is het echte melk geen voormelk of hoe heet dat ? haha
Hihi, moet nog zooooveeel doen voor de vakantie Stofzuigen en wc laat ik maar even voor wat het is, kan mn zusje ook nog doen als ze hier is (past op de katten en slaapt hier).. Moet nu eerst even het oliepeil van de auto checken, vluchttas en maxi cosi inpakken en de gewone bagage ook nog
@geld, hier ook 1200 euro kwa salaris, daar moet ook alles van betaald worden. Scheelt dat we geen auto hebben Haal hier zaterdagochtend vroeg boodschappen voor max. 40 euro doen we de hele week mee (2volw.+ 2katten) @melk, hier nog helemaal nergens last van. Wel enorm gegroeide boobs.. Pff alsof ik niks had.. Kan geen kwaad toch? dat ik nu nog niet lek? ben wel van plan bv te geven en hoop ook lang te voeden. @hier, voetjes omhoog. Net terug van VK, alles in orde. Over 2 weken weer groei-echo. Kindje was p80 en dat vond de vk iets te hoog, dus wilde nog een echo. Voor de rest was alles super. Ook nog even geshopt, spulletjes voor in de vluchttas, kruidvattas (was idd niet heel veel boeiends) en iets kleins voor de cursusleidster, vanavond laatste avond.. Ben wel kapot nu.. Vriendlief moet maar eten maken hoor, mijn benen zijn nu 3x zo dik en willen even helemaal niks
bijntje nee het is niet erg als je nog geen melkproductie hebt betekend niet dat de bv niet gaat lukken , gelukkig alles in orde bij de vk wel wat jammer van die p80 maar dat komt vast goed , lekker geshopt ; nu goed uitrusten hihi
@Bijntje: voetjes omhoog. Ik heb vandaag ook de KV tas gehaa;d, vond het irri dat je hem zelf nog bij elkaar moest sprokkelen, niemand in de winkel wist wat er in moest,..Ben nog een dikke 10 minuten bezig geweest in de winkel om het op internet uit te zoeken.. En over BV: De grootte van je borsten of het wel of niet hebben van voormelk zegt niets over het wel of niet kunnen geven van BV. Oke,..en Kylie staat van de bank op : 1,2,3..!
Hier stond gelukkig alles bij elkaar, had het overzicht uitgeprint en heb zelf ook 4 jaar bij de kruidvat gewerkt, dus dat scheelde een hele hoop
Werkte er eerst ook al weekendhulp, maar toen mijn studie beetje vast liep ben ik er fulltime gaan werken, had op een gegeven moment toch een leidinggevende functie. Had wel hoger op kunnen komen, maar wilde niet mijn hele leven daar slijten en dus een switch gemaakt naar Plopsa Daar ook ruim een jaar heerlijk naar mijn zin gehad en nu overgestapt op het fulltime moeder zijn
haha ja fulltime moeder ben ik ook hoor zolang de kindjes niet naar school gaan al zeker en daarna waarschijnlijk deeltijds werken
Zo ff naar de winkels toe, kijkenof manleif nieuwe bril kan bestellen waabrij die ook een zonnebril op sterkte krijgt. Ze hebben overal aanbiedingen dus kijken welke het goedkoopste uitkomt
ja aanbiedingen overal he , nieuwe bril ooh kan niet wachten tot ik mag !!! zit met een correctie van -6 en heb geen bril of lenzen haha ben bijna blind
hey meiden, sorry dat ik niets heb laten weten, op de een of andere manier moet ik het zelf ook ff een plaatsje geven. de baby is nog steeds te klein ! ik moet nog steeds 3x per week naar het zh toe 2x voor een ctg en 1x voor een echo .. over drie weken weer een uit gebreidde groei echo en dan zien we verder. zoals het er nu uit ziek mag mijn eigen vk er zelfs niet bij zijn.. nou ik had echt gehoopt de laatste zwangerschap lekker genieten en nergens druk om moeten te maken. nu moet ik rennen en vliegen om onze zoon naar school te brengen, de jongste naar de oppas, dan weer naar het zh dan snel naar huis middag pauze en dat drie keer per week pfffffffffffffffff.... het is voor een goed doel en op zich dat onze meid te klein in maak ik me niet echt zorgen over want alles wat goed wat ze zo met de echo konden zien maar alles erom heen ! wil gewoon zorgeloos kunnen genieten. sorry voor mijn ego berichtje ... allemaal heel veel sterkte met alles