hoi dames, @ poetsen, Hahhah ja mijn schoonmoeder is komen poetsen. We zijn van 13:00 tot 16:00 bezig geweest En we zijn nog niet eens klaar. Ze zei dat ze volgende week woensdag weer kwam poetsen om voor de ramen enzo nog te lappen en de gang te schrobben. Ik vind het zo lief van haar. Ik ben trouwens betrapt door haar Ik had snel een poef terug gezet (die best zwaar is) en ik dacht dat ze het niet zou zien. Maar voordat ze wegging zei ze dat ik de stoelen voor mijn vriend op de tafel moest laten staan en dat ik die niet net as de poef moest opruimen Shit betrapt ahhahah.... @ vocht uit borsten, Gelukkig heb ik daar nog geen last van maar ik heb wel voor de zekerheid al pads in mijn tas zitten voor het geval ik ineens ga lekken ahhahah. @ salaris, Wooww... ik maak me altijd snel zorgen om geld maar als ik die bedragen zie die jullie verdienen? Dan mag ik eigenlijk niet klagen. Maar ik vind ook wel dat we veel kosten hebben maar dat ben ik aan het uitzoeken om geld te besparen. Zoals misschien zeggen we internet op (iemand in de straat heeft onbeveiligd internet) hahah, sportschool is volgende maand laatste keer 50 in de maand, mijn vriend gaat zaterdag een kleinere auto kopen (dat scheelt in totaal met de verzekering benzine etc 155 in de maand). En ik ga steeds meer op de fiets of te voet om zo toch weer geld te besparen betreft benzine, misschien zeggen we de postcodeloterij op. Ja en we hebben een koophuis dus we betalen best veel kosten aan hypotheek, gas, water, licht, gemeentebelasting etc... Ow ja en ik bespaar geld door boodschappen te doen bij de aldi en acties van andere winkels in de gaten te houden @ dames waarbij het niet allemaal mee zit. Ik doe mee met het knuffelen. Een dikke knuffel voor jullie dames en ik hoop dat ook jullie snel kunnen genieten !!! @ zo ons damentje is weer erg druk in mijn buik, ookal doet het soms een beetje zeer, toch geniet ik ervan ahahah. @ hoeveel kids, We wilden eerst 3 kindjes maar aangezien het leven voortaan zo duur is denk i dat we er nu nog maar voor 2 gaan. Ik ga nu nog maar even de was ophangen, Kuss
Zo bril is gelukt, die mag die over 2 weken zn bril en zonnebril ophalen. Heb nog 2 pyama pakje sgekocht en sokjes en rompertjes bij de zeeman (heerlijk goedkoop uit weer) EN bij de blokker twee blauwe mandjes een voor sokjes en een voor rompertjes. Lekker makkelijk Hopelijk kunnen we dit weekend kijken voor een lamp en gordijnen dan zijn we helemaal klaar. Moeten we alleen nog n maxi cosi halen. Maar daarvoor kijk ik gewoon op marktplaats.
ladybabs: Sterkte en een dikke knuffel meid... valt niet mee.. Ooh we komen steeds meer dichterbij de finish dames.. wat spannend toch. Laten we proberen te genieten van deze weekjes nog, en goed voor onszelf en beeb zorgen. Ben heel benieuwd wat we er allemaal van gemaakt hebben!
stelletje kletskousen heb 'ff' 3pagina's moeten bijlezen. Heb ook serieus niks onthouden... Ehh lekken: ja hier ook. Bijntje? nog geen melk, jeetje waar kan ik me inschrijven?! Hier al 3 dozen zoogcompressen erdoorheen en 4e staat al weer op mn boodschappe lijstje. over boodschappenlijstje gesproken, hier de weekboodschappen max 60,-. vandaag iets hoger maar hadden nu hondenvoer en kattenbakvulling erbij. Moest helaas ook weer nieuwe riem kopen voor de hond (weer 20,- erbij tellen pff) oja voor de dames met maagzuur: rennies werkte hier goed maar laatste dagen deden ze niks meer. vk raadde mij Antagel aan. Kolere dit werkt is ff goed!! Had net vreselijke last van maagzuur, hop 10ml erin en weg is t. Spoorloos verdwenen. Spul is echt goor maar dat heb ik er wel voor over Digi knuf voor wie het nodig hebben!!! Kylie fijne vakantie! hou de kleine wel binnen he Kittens: de kittens doen het goed. 1 is wat zwakker dan de rest maar daar let ik heel goed op. krijgt nu speciale zorg van mij Leg m wat vaker aan mij de moeder en hou de rest dan even nog wat apart zodat ie rustig de tijd kan nemen om te drinken. Kijk het dit weekend nog aan en anders ga ik gewoon bijvoeden en komt t vanzelf weer goed met t hummeltje. Zijn 4 katers en 1 poeske. Vrouwtje en 1 kater zijn al gereserveerd. Zusje van Kylie wilde heel graag 2 hebben Morgen komt ze nog even een katertje uitzoeken. voor de dames die écht verstand hebben van kittens: die wat zwakkere is dus erg koud vergeleken met zn broers en zus. Kan ik nu een extra handdoek erin doen zodat ze eronder kunnen kruipen? of een washandje waar die lekker in kan of is dit te gevaarlijk? Vind t zo zielig dat ie heel koud is De doos waar ze in liggen staat onder een tafeltje van D. Hier overheen/omheen heb ik een grote fleece deken gedaan tegen tocht. Maar kan ik meer doen dan dit voor warmte? (ze liggen al op een badlaken)
@roozjuh, leg er kruiken bij (wij deden gewoon een cola fles met heet water uit de kraan) paar handdoeken er goed omheen dat ze niet kunnen branden. En weeg die kleine hummels, zo kan je eerder zien of die zwakke afvalt. zehoren namelijk niet af te vallen maar dagelijks aan te komen. Een handdoek is trouwens niet zo handig omdat ze daar met hun nageltje sin kunnen blijven hangen. Een oud matrasovertrek ofzo of dekbad is makkelijker. Zorg er met een kruik wel voor dat het niet té warm word, en dat ze ook er uit de buurt kunnen gaan liggen. Als ze behoefte hebben aan warmte kruipen ze er naar toe.
oe warmwater fles, goed idee!! en wegen? ja ehh tja ben niet zo van t wegen maar maybe moet ik dat maar gaan doen dan denk ik... de rest doet het echt super, de vreetzakken
@Roozjuh: Je kan een petflesje of colafles of zo met warm (niet heet) water vullen, handdoek er goed omheen. Washandje zou ik niet doen, kan hij stikken en nageltjes kunnen vast blijven zitten. Let op dat hij lekker bij Loena ligt en niet ernaast (zoals vanmiddag) en leg hem wat vaker aan.. Komt wel vaker voor, een zwak schaapje in het nest. Ik zou hem ook even wegen, de anderen ook, dan kan je het een beetje vergelijken met elkaar.
@Ladybabs: Wat naar dat je meisje nog steeds te klein is ..Dikke knuffel! @Dippertje: Fijn dat het gelukt is met de bril! Danny heeft hier het briltotaalplan van Hans Anders, 6 euro per maand en dan mag hij elk jaar een nieuwe bril uitzoeken.
ja leg m elk 1.5uur ff aan zodat ie kan aansterken. die flapdrol gaat alleen zelf elke keer van de rest afliggen dus heb dennis nu ook erop gedrukt dat ie moet gaan opletten en even elk uur moet kijken (niet dat ie dat doet maar kon t proberen ) kga maar is ff een fles zoeken dan, hebben juist net alle flessen ingeleverd....
Verder hier bijna klaar met pakken. Maxi Cosi staat klaar, en een schamele vluchttas (babypakje, mutsje, sokjes, vlk kaart, pyama voor mij, knuffeltje voor de beeb en ondergoed). Het wordt zulk raar weer, dat ik bijna mn hele kast in een grote weekendtas heb gestopt Maar dat van Danny moet er nog bij..ach pak wel een boodschappentas of zo Stofzuigen en wc mag mn zusje doen, heb ik geen puf meer voor. Dan alleen nog de bandenspanning en dan zijn we klaar!
Ja hebben wij ook kylie amar dna voor 1x per 2 jaar, maar daar zijn we vorige maand pas mee begonnen voor hem. Dus over 2 jaar kan hij er een uitzoeken. Dus nu maar ff ook een bril aanschaffen. Dankan hij tot die tijd weer voort.
Hihi,..Ja, kijk wel even.. Ik weet dat hij er ook klaar mee is, en aan vakantie toe is. Hij zei van de week dat ie het idee had dat ie overwerkt raakte (overdreven hoor). Laat die wc lekker En misschien doe ik het morgenochtend nog wel
Wij leven van net iets meer afhandelijk van hoeveel ik werk. Straks dus met zijn 4en. Waarom heeft hij geen recht op WW dan? Teweinig gewerkt oid? Is een kranten/ folder wijk niet iets bouwt hij toch iets op voor een eventuele latere WW
Jaa, hihihi heb ik ook. Lange mouwen, korte mouwen, hempje, rokje met legging, joggingbroek bla bla bla... Ik MOET alleen nog echt het eerste pakje zien te vinden. Wij willen overslag, maar moet neutraal zijn.... Iemand tips? nog niets gevonden... dat hoef ik eigenlijk alleen nog maar in te pakken.