Mijn schoonzus is zo'n verschrikkelijk mens, die kon van de foto waar je de beeb aan de zijkant ziet, "niets van maken". Hoe vreemd is dat! Mijn oma zelfs nog die zag het gelijk.
We zijn inmiddels een beetje van de schrik bekomen. We moeten het uwv nog afwachten. Maar als hij inderdaad niks krijgt, moet het te doen zijn op mijn salaris. Nu eerst maar eens plat @daan: mooie foto's. Ik weet niet wat het wordt. Weten jullie het zelf?
Nee, wij weten het niet. Ik denk zelf een meisje...Deze beeb lijkt ook totaal niet op onze jongen. Ik denk idd zelf wel dat als je moet, je het zeker wel kunt redden met naar wat je krijgt... Maar dit is wel pittig. Hoop dat het er gauw anders uit gaat zien voor jullie...
Lionne: nog een tip trouwens weet niet of je die klantenkaart van Kruidvat hebt. Maar ik hem inmiddels bij 2 kruidvat winkels al een tas gehaald. Dus heb al 2 pakken gratis luiers. kreeg bij de ene kv zinkzalf en bij de ander bodylotion. Misschien kun je vragen of je iets anders mag omdat je "al genoeg zinkszalf" hebt oid. Als je bij C1000 een geboortekaartje inleverd krijg je ook deverse dingen en een pakje luiers. Dat scheelt alweer 3 pakken luiers.
Heb foto gemist sjit!! Ik zie t 9 van de 10x dus had wel ff willen kijken ego: weenie of ik t al had gemeld maar heb vandaag verwijsbrief gehad voor naar de gyn. Gesprek over geplande ks jeeeej. Staat dus bijna vast dat die er dus gaat komen. 16mei is de afspraak en vanaf dan weet ik met zekerheid hoe de bevalling zal gaan. Vk zegt dat deze nieuwe gyn (vrouw! ) goed meewerkt met vk-advies en met goeie reden altijd in is voor de wensen van de patient, geplande ks in dit geval dus. Ben zo blij!
@Roozjuh: wat fijn Zal je zien, we reden net even gauw heen en weer naar de pomp voor de bandenspanning. Worden we aan de kant gezet door de politie op de terugweg.. Linkervoor en rechterachterlicht stuk..En geen rijbewijs bij me.. Gelukkig alleen een waarschuwing, maar morgen dus nog eerder de deur uit om lampjes te halen en erin te zetten. Voor is makkelijk, maar achter is echt een crime..
Ja, idd.. We vertrekken morgen uiterlijk half 10 bij mn moeder vandaan, dus naar de garage is geen optie.. Zei tegen danny al dat ie desnoods de kap van het achterlicht er af moet wippen of zo, en dan maar vastplakken met tape of zo. Heb nu mn haar zo zitten, zag een filmpje op youtube (zoek op curls without heat headband). Simpel, hoofdband, haar er pluk voor pluk om heen, beetje haarlak (hoeft niet perse, maar mn haar is nogal zwaar), slapen en dan schijn je de ochtend erop een bos met krullen te hebben.. We zullen zien Bekijk bijlage 240937
Kylie ik zag t topic idd ziet er grappig uit, ben benieuwd! Denk niet dat t haalbaar is met mijn lange haren (tot ver over mn bh-rand) Trusten lady's!
Hoi allemaal, Heb niet helemaal terug kunnen lezen hoor Geen tijd voor gehad. Vandaag een cursusdag gehad op werk met onder andere bhv dus brandjes geblust, patienten geëvacueerd (echte lotuspatienten die hun (soms onrustige) rol goed speelden) Nu VERLOF van mijn eigen werk!! Nog wel even druk met zzp werkzaamheden de aankomende dagen maar vanaf volgende week ga ik denk ik max 3 dgn voor mezelf werken dus dat is toch een stuk minder als nu met 6 dagen per week Qua salaris schrik ik soms echt van de bedragen die langs komen! Ik vind het echt super knap als ik lees dat er mensen van 40 euro per week rond moeten komen... Ik ben maar zo 100 euro kwijt in de week en dan zijn we nog maar met zijn tweeen.. (geen hondenvoer ed meegerekend) Ik ga nog effe mijn vriend helpen boven met wat administratie Mss kijk ik daarna nog effe hier en anders morgen weer! Dan ben ik een dagje vrij.. Daarna twee nachtdiensten. Slaap lekker allemaal!
Goedemorgen kletsers! Heb weer aantal pagina's moeten terug lezen, alles vergeten xD Haar, Mijn haar doet dat krullen vanzelf met dit weer,, Ik kan aan mijn haar zien of het gaat regenen of niet haha. Word helemaal gek van. Gister laatste keer cursus gehad, Weer erg gezellig, wel jammer dat het nu is afgelopen hoor! We hebben nog bijna een uur zitten na kletsen, zijn toch een hecht groepje geworden met alles wat er gebeurd is. Nu wachten op de terug-kom-dag,. om te zien wat we er van gebakken hebben. Gek idee wel. Ben ook zo benieuwd naar alle kindjes hierzo! Planning van vandaag. Ga nu echt de babywasjes wegwassen en mijn vluchttas inpakken. Gister alle dingen gekocht die ik nog nodig had voor de tas, dus dan staat die al mooi klaar Fijne dag allemaal! en Knuff voor de meiden die het niet zo makkelijk hebben!
Goedemorgen! Nou, dat haargedoe was geen succes Heb hem er vannacht half slaperig uitgehaald, had t niet door haha.. Nu de laatste dingen pakken en dan eerst naar de pomp en mn stiefvader voor de verlichting Tot vrijdag allemaal!
Goedemorgen. Ik ben dubbel ziek vandaag Ik zat al in de ziektewet, maar ik werk nog op atbasis. Maar door alle stress vannacht (alweer) niet geslapen en nu bonkende hoofdpijn. Dus ik blijf thuis vandaag. Teamleider niet blij, maar jammer dan. Maandag ga ik wel weer werken.
Jammer dat t afgelopen is Bijntje! Maar je ziet ze na bevalling nog allemaal 1x terug en das echt heel leuk Kylie fijne vakantie! Kittens: dank voor de tip van warme fles oid. Heb mijn oude kruik (zo'n zak) erin gedaan met warm water erin en ze vielen als een blok in slaap haha. Ze kunnen er alleen niet zelf af dus bij mama gedaan toen wij bed in gingen. Net gegeten en nu weer op een warme kruik. Ze vinden t heerlijk! elke keer haal ik ze eraf en leg ik ze bij moeders neer. Loena vind t erg fijn dat ze niet 24/7 de kittens bij dr heeft liggen en soms adempauze heeft als ze op de kruik liggen haha
Fijne vakantie Kylie ze moeten niet zeuren lionne, je werkt op at basis dus je hoort boventallig te zijn! FIJN roozjuh me (L) kittycats Zodeju mn tandvlees naast de kies is blauw paars ziet er eng uit!! Doet geen pijn meer dus dat is fijn!! En mn kies is weer heel dus over een paar dagen als tandvlees genezen is kan ik weer rustig gaan oefenen met kauwen aan die kant (al 4 weken niet gedaan haha) Zo naar mn werk, laatste dagjeee Dus maar ff koekjeshalen ofzo als traktatie
Roosjuh, heb je nog nieuwe foto's van je schatjes? Kylie, veel plezier! Lionne, Balen dat je werkgever zo reageert, goed dat je lekker voor jezelf en de kleine kiest hoor! Doe je rustig aan? Dippertje, klinkt niet echt fijn..