juni 2012 mama's !! deel 3 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

hier ook 33 weken wave !!!!!!!!

nu douche klaarmaken en straks gyn

2. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Nee, Friso. Heb ik bij onze zoon ook gegeven... En tja, nu kan die van Kruidvat hetzelfde zijn al Nutrilon, ik heb geen harde bewijzen.. :) En hierop ga ik niet bezuinigen, wij eten tenslotte ook graag lekker... :)
    Kraamverzorgster zei toen; Het is gewoon een feit dat een A-Merk net wat beter is dan een B-Merk. Nu wil het niet zeggen dat B merk slecht is, absoluut niet. Maar in het A-merk zit nét wat meer qua voedingsstoffen.

Dus hier gaan we voor een A-Merk. Puur voor mijn eigen gevoel...

3. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    BV versus FV vind ik onzin. Gewoon doen waar je je prettig bij voelt.
    Ik ben ook groot gebracht met FV en toenertijd was dat vast nog niet zo doorontwikkeld als nu. Toch ben ik een sterke meid geworden met een dijk van een weerstand ;)

Ik vind het gewoon leuk om met bv te starten maar als het me niet bevalt stap ik zonder pardon over op fv (van kruitvat ;))

4. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Joekie; ja dat is idd zo! Daarom ga ik mijzelf ook "verplichten" 1 dagdeel echt ff lekker wat in huis te doen. Ik sta natuurlijk al op tijd op voor onze zoon, dus het ritme blijft er wel lekker.
    Wat doe je voor jezelf als ik vragen mag?

5. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Idd! En dat geldt ook voor keuze van de voeding. Ook hierbij moet je doen wat goed voelt toch! Alles is goed in dit geval.!

6. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Peek en Roozjuh; jahoe weer een weekje verder!

7. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik ben IC verpleegkundige. Mijn vaste baan is in een academisch ziekenhuis en als zzper werk ik overal waar ze me nodig hebben. Dat wil zeggen verzorgingshuizen, verpleeghuizen en ziekenhuizen.
    Alles op uurbasis met ORT (onregelmatigheidstoeslag) in de avonden/nachten en weekenden.
    Echt ideaal en verdien er een mooi zakcentje mee.
    Zeker bijv op koninginnedag want dan mag ik het dubbele per uur factureren.. Toch lekker ;)

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    de inhoudt van Nutrilon bevat t zelfde als kruidvat huismerk. op wat grammetjes hier en daar na. maar samenstelling is echt precies t zelfde :p wij hadden eerst ook dure nutrilon toen mn kritische pa eens ging vergelijken en erachter kwam dat het t zelfde dus is haha

Ego: ik ga de kleine lekker op bed doen en zelf met de voetjes omhoog. meneertje loopt nu met zwembandjes rond in huis... kind spoort niet :p hij wil graag zwemmen

9. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

Hoi dames,

Zo ik ben weer klaar op het werk voor vandaag. Ik had bij een client (flinke) decubitus wonden verzorgd en nog vaardat ik haar stoma kon verzorgen kreeg ik het snik heet en werd dol dus mijn collega heeft het van me overgenomen. Pfff.. Dat kwam denk ik door de combi natie van de geur van de wond, te lang staan en geconcentreerd bezig zijn. het werd me even iets te veel hahaha.

@ verlof,Ik moet volgende week nog 5 dagen werken (allemaal halve diensten) en dan heb ik ook verlof, Oeh daar heb ik al wel zin in :D Ik ben jaloers op diegene die al verlof hebben ahahha.

@ borstvoeding, Ik hoop zo dat het gaat lukken qua bortvoeding want dat lijkt me zo bijzonder. Ik vind dat het ieder voor zich moet weten of de bv of fl willen geven hoor. Mijn zus wilde ook geen bv geven en het kleintje groeid hartstikke goed met de fles :p

@ cursus, Ik zou het ook jammer vinden als de zwangerschapscursus voorbij zou zijn ahhaha want ik vind het altijd super gezellig :)

@ planning, zometeen ga ik naar mijn opa/oma want ik moet voor opa weer een nieuwe controle maken in het ziekenhuis, Plastic wegbrengen, gordijnen uit het wasmachine plukken en laten drogen, koken en vanavond komen er 2 vriendinnen en gaan we weer gezellig een filmpje kijken ;) Altijd leuk is dat hahahah

@ eten, en wat eten jullie vandaag? Wij eten spagetti denk ik hahahah.

Zo ik ga even kijken of het wasmachine al klaar is :cool:

Kuss

10. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    De wasmachine hier draait nog :)

Een van de katten gaat straks in bad :) zal ze leuk vinden ;)

11. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Eten: Wij gaan naar de stad zo en het is koopavond dus we zullen ook in de stad wel wat eten. Gezellig! Heb er zin in :D

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ahhhh!! heel verhaal getypt, weg! domme F5 knop ook :p

Ehh ietsover eten: Kip Tandoori :D

13. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Hmm is het raar dat ik stiekem een beetje teleurgesteld ben?
    Gister kwam ik op mn werk lag er een cadeautje emt een rompertje erin voor me van mn leidinggevende die had een vergadering en ik zou haar niet meer zien.

Kom ik vandaga op t werk aan ik lekkere koeken meegenomen, heeft maar 1 iemand n koekje genomen en ik kreeg niet eens een leuk kaartje ofzo. Nu hoef ik echt geen cadeau maar eenkaartje was toch best leuk geweest :S of ben ik nou raar?

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Haha dip, ligt beetje aan hoe hecht je banden zijn met collega's denk ik.

15. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hier ook niets van collega's hoor.. Wij hebben een enorm team en grotendeels hadden ze niet eens in de gaten dat het mijn laatste dag was.
    Vind het ook niet erg. Het zijn collega's, geen vrienden.
    Zelfs leiding nam geen tijd om afscheid te nemen. Ben ook gewoon naar huis gegaan na mijn dienst.

16. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Naja gewoon goed, kom bij niemand op de koffie maar dat doet bijna niemand.
    maar om heel eerlijk te zijn vind ik dit gewoon bijna onbeschoft :') En het is dat ik die koekjes zelf niet op mag eten :p anders had ik ze niet eens neergezet haha.

Bij mn man op zn werk (die werkt er een maand korter dan ik op mijn werk) is het normaal om 1 a 2 euro te geven als er iets gebeurd bij iemand (nieuw huis/trouwen/baby oid) en dan gewoon een leuk presentje te kopen.

17. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Stom dat jullie niks kregen voor je verlof!

Hier goed nieuws. Het UWV heeft een fout gemaakt. Manlief krijgt dus wel ww. En het beste nieuws: hij heeft een baan! Donderdag hoort hij meer. Maar hij krijgt een contract van 26 uur en de opleiding tot verzorgende :)

18. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland

Jeeeeeej!! Gefeliciteerd! Fijn dat ie ook opleiding krijgt

19. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

Hi dames,

Zo hier net 1,5 uur geslapen op de bank maar heb nu rugpijn. Ik wilde graag de gang en wc poetsen maar ik had er geen fut voor. Dan morgen ofzo maar poetsen hoor.;)

@ Lionne, en de was ookal opgehangen ondertussen? :p
    Joepie, en hij krijgt dus een uitkering en hij is ondertussen aangenomen. Gaat hij een BBL opleiding doen? Heb ik ook vorig jaar afgerond ahaha.

@ Joekie, ow gezellig zeg om lekker iets in de stad te eten. En winkelen zelf is ook erg leuk hahahah. Alleen jammer genoeg merk ik dat ik er steeds minder puf voor heb :)

@roozjuh, Mmm... kip tandori is erg lekker !!!! Wij hebben gisteren en eergisteren weer kip madras op. Is ook zo lekker hahaha.

@dippertje, Ik zou denk ik ook wel een beetje teleurgesteld zijn hoor als ik helemaal niks krijg... want al is het maar een kaartje ja. Ik moet nog afwachten. Ik heb volgende week zondag mijn laatste dag ;)

Nou ik ben echt lam door het slapen nu maar ik zal mezelf van de bank af plukken hahah en maar alvast beginnen moet koken, bah heb ik u geen zin in want ben nog moe en het het koud omdat ik net wakker ben ahahha.

Kuss

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    CN: o lekker ff geslapen. Ikke ook :p maar kan mn bed gewoon niet uitkomen. D was om 16.00 wakker en heb een dvd in de speler gepropt zodat ik nog ff kan blijven liggen. O wat slecht maar pff mijn fut is ver te zoeken. Nu mezelf uit bed sleuren en D mee zien te krijgen die Pooh aant kijken is. Heb honger!

Deel Deze Pagina